Ovatko sellaiset ( esim Seppälästä ostetut) pitsiset avokassukat täysin turn off?
Kommentit (16)
No joskus nun nuoruudessa miehet haukkui ne. ne. Mietin onko nykyäänkin samoin. ap
No eihän niitä esitellä ole tarkoituskaan.
No ei. Minä ainakin käytän niitä joskus.. esim töihin menen ballerinoissa ja työpaikallamme ei saa olla kengät jalassa. Olisi inhottavaa kävellä varpasillaan toimistolla (niin kuin jotkut meillä tekee)
Samoin ei jaksa kantaa sukkia erikseen mukana.
Omituinen kysymys, miksi kysyt? Miespuolinen kaveri kommentoi seksisukiksi, kun mulla sellaset mustat oli päällä, joten eivät kait ole.
Siis haluatko sä käyttää niitä seksileikeissä vai?
Siis tarkoitatko nyt tällaisia mutta pitsisinä?
En ymmärrä mitä noloa noissa on, enkä ymmärrä miten noita voi yhdistää seksiin?:D
Mietin hetken mikä on kassukka ja viellä avo kassukka:D
Ne on kamalia kun tursuaa baltsujen reunoista!
No, tää oli ehkä vähän typerä kysymys. Kunhan mietiskelin :-) ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:28"]Siis tarkoitatko nyt tällaisia mutta pitsisinä?
En ymmärrä mitä noloa noissa on, enkä ymmärrä miten noita voi yhdistää seksiin?:D
[/quote]
Just tollasii! Eiks noi oo aika kauheet, varsinki ihonväriset? ap
Miten pinnallinen voi ihminen olla jos miettii onko jotkut avokassukat(?!) turn off?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:30"]
Mietin hetken mikä on kassukka ja viellä avo kassukka:D
[/quote]
Sama mulla! Kuulostaa kyllä sympaattiselta mikä ikinä se onkin :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:41"]Miten pinnallinen voi ihminen olla jos miettii onko jotkut avokassukat(?!) turn off?
[/quote]
No, käsitelläänhän täällä pimperoitakin ja lihavis haukutaan, täällä saa kaikenlaisia kysellä! Etkö itse koskaan mieti jotain pukeutumiseen liittyvää? ap
Musta taas on ällöä jos joku ei käytä niitä esim. just ballerinoissa. Aina tekis mieli kysyä, että onko sekin ok että joku pitäis koko kesän samoja sukkia pesemättä.
Työpaikka, jossa ei saa olla kengät jalassa? Missä työpaikassa hipsutellaan sukkasillaan?
Öö, miks olis?