Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kodin tavaroita kannattaisi myydä? Mistä maksetaan?

Vierailija
07.07.2014 |

Ajattelin alkaa kauppaamaan netissä ylimääräisiä tavaroita. En yhtään tiedä mistä alottaisin. Onko ihan turhaa vaivaa laittaa pikkutavaroitakin myyntiin? Minkälaisista jutuista olette parhaiten saanut tuottoa? Tavaroita kyllä löytyy vaikka millä mitalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut netin kautta tai kirppareilta lasten tarvikkeita, vaatteita, kodintavaroita, kirjoja, pleikkapelejä ja huonekaluja.

Rihkama kannattaa laittaa roskiin, sitä ei kukaan halua eikä tarvitse. Rikkinäiset korjataan tai roskiin. Viat pitää mainita ja huomauttaa, ettei ostajalla tule huijattu olo. Tusinakirjat, jotka eivät ketään kiinnosta, kannet irti ja roskiin ja sivut paperinkeräykseen.  Hyvät kirjat saa myytyä eurolla tai kahdella kappale. Ainakin kirppailla isompi hinta jättää myymättä. 

Vierailija
2/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kyllä tuossa mitään järkeä. Minulla on päivässä vain 5-6 tuntia vapaa-aikaa, enkä ole valmis käyttämään sitä pikkuhilujen ansaitsemiseen. Jos minulla on käyttökelpoista mutta turhaa tavaraa, lahjoitan sen pois jollekulle opiskelijalle.

Jos myyt, minimoi myyntikulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hinta on kohdillaan, niin tori.fi:ssä menee kaupaksi käytännössä 'mikä tahansa' käyttötavara. Mutta tämä tarkoittaa oikeasti sitä, että hintojen on oltava edullisia tyyliin 'iso matto 5-10 euroa, ruokapöytä max. 50 euroa jne.' Ja haluat vain päästä eroon tavarasta, etkä saada maksimaalista voittoa.

Jos taas tuottoa vain halajat, niin onnea matkaan. Tavaran pitää olla silloin oikeasti haluttua ja priimakuntoista, että keräilijät kiinnostuvat. Pistä huuto.nettiin myyntiin hintavarauksella ja odottele tuleeko tarjouksia. Kotimainen vanha lasi ja Arabia menee aina kaupaksi hyvällä hinnalla, mutta pitää olla ehdottomasti ehjää.

Vierailija
4/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rihkama menee muuten tosin hyvin kaupaksi kirpputoreilla, kun laittaa tarpeeksi halvat hinnat. Olen useamman kerran myynyt kirpparilla (itsepalvelu) tavaraa ja ensimmäisenä ovat hävinneet kaiken maailman matkamuistot ja muut turhat koristeet, kun hinnaksi on laittanut 0,20 - 2 euroa. Mitä enemmän kimaltavat, niin sitä nopeammin ovat hävinneet. Aina jaksan ihmetellä, että kukakohan niitä oikein ostaa ;)

Vierailija
5/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä opiskelijat tarvitsevat sänkyjä, pöytiä, sohvia, hyllyjä... mutta sulla pitää olla sitten auto jolla viet ne ostajille :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi