Miehellä alkoi loma - ei ole katsonut puhelintaan kolmeen päivään
Otsikko oli ehkä hieman harhaanjohtava, mutta mun kauempana asuvalla miesystävällä alko loma eikä hän ole käynyt Whatsappissa kolmeen päivään. Ihan terveen ihmisen merkki, mutta yleensä vaihdamme ahkerasti viestejä, hänenkin aloitteestaan ja puhuimme, että hän tulisi käymään. Mies ei ole lukenut kolme päivää sitten laittamaani perusviestiä ja alan olemaan huolissani onko kaikki ok. Kuitenkin mies käyttää sovellusta muidenkin ihmisten kun mun kanssa, mutta nyt ei ole avannutkaan sitä.
En tunne miehen perhettä tai ystäviä, että voisin kysyä ja olisihan se sairaan noloo kysyä jos vastaus on tyyliin "tossahan se istuu".
Spekuloikaa, spekuloikaa kaikki avaruusolentojen sieppauksesta ryyppyputkeen (ei kylläkään ole kova juomaan). Teiän keulivat spekulaatiot on parhaita. Ja monesti ainakin joku osuu oikeaan. Sit kun selviää mulle mitä oikeesti on käynyt (väittäisin että sattunut) voin palailla kertomaan mistä ukko löyty :D Olemme kolmekymppisiä jos jotakuta kiinnostaa.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:39"]
Ja emme voi nähdä viikolla ton ison välimatkan takia. Oon käyny sen kotona, ihan poikamiesboksi on kyseessä. Ja fbssä viimeistään kävisi ilmi jos jotain tollasta hämärää olis. Ollaan puhuttu avoimesti muutenkin kaikesta, joten vaimokuvio on mahdoton.
[/quote]
Oletko varma, että on miehen ainoa asunto? Minun tuntemillani kolmekymppisillä saattaa olla useampiakin asuntoja esim. kaupunkiasunto ja okt sekä sijoitusasuntoja. Työkaverini exällä oli kämppä, jossa tapaili heiloja. Perhe asui toisella puolella kaupunkia.
No, en sano ettei noin voisi olla vaikka todennäköisimmästä päästä se ei ole.
Oletteko vielä ihan teini-ikäisiä, kun nuo ohjelmavalinnat eivät kuulosta kovin aikuismaisilta?
Ja 23, edelleen olemme tunteneet pitkään aiemmin, jolloin miehen ei olisi tarvinnut peitellä perhe-elämäänsä. Facebookissa olisi jatkuva paljastumisvaara, jolloin ei pitäisi minua kaverinaan.
Mun äiti on yli 50 ja myös se käyttää whatsappia joka päivä. Mitä vikaa? Ilmaista viestintää jos on nettiyhteys ja toimii paremmin kun facebookin chat.
Firman puhelin, jätti sen työpaikalle kun loma alkoi. Ei ole ehtinyt hankkia uutta tilalle.
Paitsi että toi vaimokuvio kuulosti kyllä musta uskottavammalta, valitettavasti.
Laita viesti Facebookissa, siinähän näkee sitten jos/kun mies on lukenut viestin.
Kuulostaa ihan minulle. Puhelin on niin likainen kapistus en vaivaudu päivittäin edes katsomaan. Lomalla kun ei tarvitse puhelinta mihinkään se saattaa olla 3 päivää äänettömällä. Minut saa silti kiinni koneelta, sähköposti, facebook, pal.
Mies on sellasessa työssä ettei sillä oo firman puhelinta. Ja olin mukana kun nykynen puhelin ostettiin. Sama nro miehellä on ollut iät ja ajat työpaikasta toiseen. Ja tuon vaimoasian mahdottomuuden oonkin jo selittäny.
Pitää varmaan kokeilla laittaa sille viesti Facebookissa myöhemmin tänään.
Ilmeisesti et ole kokenut huumaa kun et siihen kommentoi...
Mä kyllä soittaisin.
Mekin soitellaan miehen kanssa tosi vähän, ollaan soiteltu aina vähän, mutta viestittely on ollut tosi aktiivista. Ei se nyt kuitenkaan sitä tarkotia ettei toiselle voisi soittaa xD
Se ei vaan ole niin kiinnostunut susta.
Vastasin kyllä huuma-kysymykseen, että ei se tietenkään mahdotonta ole, joskaan ei todennäköistä huomioiden meiän suhteen tilan ennen tätä katoamista. Ja joo toi soittelu, ei tarkota että ei vois soittaa, pitää kokeilla illalla jos lisäaktiivisuudella saisin kii :)
Kyllä sä naismakua taidat vaan huijata itseesi.
Noniin, ennen kun ehin edes facebookissa mieheltä kysellä, ilmoittikin hän mulle siellä hukanneensa puhelimensa mökkireissulla johonkin. En edes tivannut mulle ilmottamisesta, mutta sanoi ettei ollu ees kenttää että olis voinu lainata ja kattoo mun numeron kun ei muistanu ulkoa. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
No Ruisrock. Mitkään viestit eivät mene läpi eikä bilettäessä netissä roikuta.
1) sillä on puhelin rikki...
2) sä et vaan kiinnosta sitä...
3) se haluaa "lomaa"
Miks av:llä aina aatellaan näitä kaikkein pahimpia vaihtoehtoja? (Oletettavasti) ap perusteli moneen kertaan ehdotettuja vaihtoehtoja ja silti niitä ehdotettiin vaan. Ja selitys oli se kaikkein luonnollisin, jälleen. Ap:lle terkut että onneks selvis ja kaikki kunnossa :)
Mies olisi voinut tehdä kuolemaa ja naiset olisivat olettaneet hänen pettäneen. On sekin tapa jättää. Onneksi kaikki päättyi tällä kertaa onnellisesti.
Etkö ole itse ikinä tavannut miestä jonka kanssa alkuhuumassa menee päiviä ihan kahdestaan? Varsinkin jos molemmat ovat lomalla.
20