Miehellä alkoi loma - ei ole katsonut puhelintaan kolmeen päivään
Otsikko oli ehkä hieman harhaanjohtava, mutta mun kauempana asuvalla miesystävällä alko loma eikä hän ole käynyt Whatsappissa kolmeen päivään. Ihan terveen ihmisen merkki, mutta yleensä vaihdamme ahkerasti viestejä, hänenkin aloitteestaan ja puhuimme, että hän tulisi käymään. Mies ei ole lukenut kolme päivää sitten laittamaani perusviestiä ja alan olemaan huolissani onko kaikki ok. Kuitenkin mies käyttää sovellusta muidenkin ihmisten kun mun kanssa, mutta nyt ei ole avannutkaan sitä.
En tunne miehen perhettä tai ystäviä, että voisin kysyä ja olisihan se sairaan noloo kysyä jos vastaus on tyyliin "tossahan se istuu".
Spekuloikaa, spekuloikaa kaikki avaruusolentojen sieppauksesta ryyppyputkeen (ei kylläkään ole kova juomaan). Teiän keulivat spekulaatiot on parhaita. Ja monesti ainakin joku osuu oikeaan. Sit kun selviää mulle mitä oikeesti on käynyt (väittäisin että sattunut) voin palailla kertomaan mistä ukko löyty :D Olemme kolmekymppisiä jos jotakuta kiinnostaa.
Kommentit (41)
Sorry, mutta tuo "yleensä vaihdamme ahkerasti viestejä, hänenkin aloitteestaan ja puhuimme, että hän tulisi käymään" kuulostaa vähän hälyttävältä. Hänenkin aloitteestaan. Yleensä kuitenkin sinulta tulee ahkerasti niitä viestejä, eikö? Kuka on puhunut, että hän tulisi käymään? Sinä? Hmmm....
Emme ole "virallisesti" yhdessä vaan vietämme yhdessä aikaa sen mukaan, mikä sopii omiin aikatauluihimme. Välimatka tähän osasyynä. Tiivistä "romanttista" yhteydenpitoa n. 9kk, olemme tunteneet kuitenkin kavereina jo kauan.
Ja soittamiseen, älkää tuomitko, mutta emme harrasta soittelemista. Tuntuis vähän hassulta soittaa kun ei soitella muutenkaan. Toki sen teen, jos ei ala tämän päivän aikana kuulumaan. Mutta siksi en ole soittanut aiemmin. En halua vaikuttaa myöskään takertuvalta, saahan tuo tehdä lomalla mitä lystää, mutta oon aika pahana jos tää on joku miesten venähtäny viikonloppureissu eikä ilmottanu. Kumminkin tietää itsekin, että ollaan joka päivä oltu yhteydessä ja ihmettelen varmasti.
Ja ei, siksi laitoin hänenkin, että käy ilmi että on "moelmminpuolista". Ja hän itse oli tulossa, viikonloput kun ovat lyhyitä ja viikoilla emme voi nähdä. Älkää aina vääntäkö tälläsiä ihme mutkia.
Ap taas
Miksette voi nähdä viikolla? Ensimmäinen ajatus mikä itselle tuli, on se, että miehellä on vaimo kotona. Siksi ei voi lähetellä viestejä. Töissä voi.
Ja emme voi nähdä viikolla ton ison välimatkan takia. Oon käyny sen kotona, ihan poikamiesboksi on kyseessä. Ja fbssä viimeistään kävisi ilmi jos jotain tollasta hämärää olis. Ollaan puhuttu avoimesti muutenkin kaikesta, joten vaimokuvio on mahdoton.
Mulle tuli myös sama mieleen. Loma alkoi ja mies on perheensä seurassa koko ajan. Ei ole aikaa eikä ehkä tarvettakaan etäsuhteelle.
Jos niinkin olisi, että ei, niin aika kumma että lopettaisi kuin seinään. Ja kuten sanoin aiemmin, ei oo tota whatsappia kattonu päiviin ja tiedän, että mies laittaa siellä paljon viestejä kavereilleen. Eli ei oo mikään eukonviihdytyssovellus, jonka vois laittaa lomaks kiinni :D
-puhelin on rikki
-puhelin on järven pohjassa
-puhelimesta loppui akku ja hän unenpöpperössä on tunkenut sen pakastimeen/pakastinlokeroon eikä löydä sitä nyt
Ja sanoin aiemmin, että ollaan kavereita pitkän ajan takaa eli tietäsin kyllä jos olis ehtinyt perheen perustaa. Tuskin olis valehellu montaa vuotta kun ei ees tiietty että meiän juttu johtais mihinkään :)
17:n vastaus kuulostaa uskottavimmalta. Toki ihmettelen ettei facebookissa oo ilmottanu että näin kävi, mutta voihan hän olla esim siellä mökkeilemässä yhdistettynä johonkin noista.
Jos oikeasti kiinnostaa niin ottaa yhteyttä oli sitten puhelin hukassa. Kuulostaa että vain sinä elät jonkinlaisessa suhteessa. Mies ei ole missään suhteessa.
19:n vastauksessa on toki perää, mutta molemmat kyllä tiedämme missä suhteemme menee, joten toivon että ei päde tässä tapauksessa :)
Ja 20:lle, aikamoisen naisen löysi jos kaveritkaan ei kiinnosta
Mikset soita jos olet huolissasi?