G: mikä sinua erityisesti ärsyttää miehesi äidissä?
Ap:lla lässyttävä puhetyyli, tapa itkeä niin ilosta kuin surusta TODELLA vuolaasti ja murehtia ihan liikaa kaikista asioista. Ja tietty klassikko: tuntuu, että yrittää määräillä poikansa ja lastenlastensa elämää. Yritti varmaankin aluksi myös minunkin elämääni hallita (esim. valitti omalle äidilleni, kun tupakoin), mutta on onneksi ymmärtänyt/huomannut ettei kannata!
Pidän välit häneen asiallisina, mutta yritän rajoittaa myös tapaamisia jos meinaa mennä liian tiheiksi.
Kommentit (23)
Tultiin monta vuotta toimeen ihan hyvin, eikä vieläkään riidellä mutta huomaan että välttelen häntä, ei paljon kyläillä puolin eikä toisin. Ei tosin koskaan kyselekään, ja jos ollaan heillä käymässä, höpisee omia asioitaan eikä ole yhtään kiinnostunut lapsenlapsistaan vaikka tapaa heitä tosi harvoin.
Eniten ehkä kuitenkin risoo se, että passasi poikansa aivan pilalle, kokkasi ja pyykkäsi ja teki kaiken niin että minun mieheni on nyt maailman laiskin perheenisä. On sen itse minulle kertonut ja itsekin näkee asian niin.
Ihana, empaattinen ihminen, joka rakasti lastenlapsiaan, poikaansa ja jopa miniäänsä. On jo kuollut kuusi vuotta sitten.
välillä odottaa meidän yhteydenottoa vaan vinkuu ja tinkii aina sinne käymään vaikka juuri oltiin.