Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä halusi nuoremman naisen, nyt 2 vuotiaiden kaksosten isänä haluaa muuttaa takaisin "kotiin"

Vierailija
04.07.2021 |

Eli minun luokse. Kuulemma nyt arvostaa enemmän rauhallista lapsetonta arkea ja kypsää parisuhdetta. Älkää naiset retkahtako vanhempiin miehiin, vaikka lompakossa olisikin rahaa!

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattu vaan pikku vahinko, ei siinä muuta.

No tuplavahinko...

Vierailija
122/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää miehet jotka keski-iässä lähtee nuoruuden ja kauneuden sokaisemana toiselle kierrokselle vauva-arkea vaikka eivät itse enää haluaisi. Siinä sitten eläkeikään saakka rehkitään työssä ja hoidetaan lapsia, että saadaan homma hoidettua kunnialla. Kun eläkeikä koittaa, kaadutaan sydärin seurauksena suorilta jaloin. Naiset taas keski-iässä aloittaa rennon elämän ilman parisuhteita tai ainakaan pieniä lapsia. Huolehtii itsestään ja elää onnellisena pitkälle iälle. Miesten mahdollisuus lisääntyä vielä vanhalla iällä on enemmän kirous kuin siunaus. 

Ap.n tapauksessa käsitin, että he olivat lapseton pariskunta ja mies haluaisi takaisin vela elämään katuen lapsiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo aikaa, kauankin, mutta kerron kuitenkin.

Mieheni ei halunnut lapsia ja itse halusin, erottiin yli 10 vuoden jälkeen. Löysin uuden kumppanin, jonka kanssa meille siunaantui kolme ihanaa lasta. Olen nyt hieman vajaa 50 vuotias ja kuopuksemme on jo 10 vuotias, esikoinen 16 vuotias. 

Ex-mieheni lyösi myös uusia kumppaneita, mutta ilmeiseti aina tuli ero tai jostain muusta syystä oli uusia naisia kuvioissa. Nyt hän on hieman yli 50 vuotias ja alle vuoden vanhan lapsen isä :D Eihän hän koskaan isäksi edes halunnut! Toki mieli on voinut muuttua, mutta jotenkin sääli, että lapsen isä on jo 50 vuotias. Itse olin juuri 34 kun sain esikoisen. Enää en tässä iässä vauva-arkea jaksaisi, en mitenkään. Ehkä hän sitten jaksaa, toki ihmiset on erilaisia. 

... mutta aikoinaan kanta oli niin selkeä, että jopa erosimme. Tosin, tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan, joten varmasti teimme oikein aikoinaan. 

Minunkaan exä ei halunnut lapsia, eikä naimisiin.

Löysi itselleen sen ns oikean 45 vuotiaana ja nyt hänellä on kaksi lasta

Olen onnellinen hänen puolestaan, että löysi onnensa. Ei elämä ole mitään kilpailua, missä ollaan vahingoniloisia exille, jos he eivät löydä omaa onneaan samassa tahdissa, kuin itse

Vierailija
124/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on tulossa eikä halua hoitaa kaksosia vuoroviikoin yksin. Nopea ratkaisu: takaisin exän luo.

Exän ei tarvitse suostua tuohon hommaan. Voihan se iskä olla sen eksän kanssa vaan silloin kun lapset ei oo iskällä:) Mä olen ihan hyvässä parisuhteessa ja meillä ihan vaan yhteiset lapset mutta jos jotakin tapahtuu niin yhtään miestä en enää ota saman katon alle asumaan. 

Vierailija
125/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää miehet jotka keski-iässä lähtee nuoruuden ja kauneuden sokaisemana toiselle kierrokselle vauva-arkea vaikka eivät itse enää haluaisi. Siinä sitten eläkeikään saakka rehkitään työssä ja hoidetaan lapsia, että saadaan homma hoidettua kunnialla. Kun eläkeikä koittaa, kaadutaan sydärin seurauksena suorilta jaloin. Naiset taas keski-iässä aloittaa rennon elämän ilman parisuhteita tai ainakaan pieniä lapsia. Huolehtii itsestään ja elää onnellisena pitkälle iälle. Miesten mahdollisuus lisääntyä vielä vanhalla iällä on enemmän kirous kuin siunaus. 

Ap.n tapauksessa käsitin, että he olivat lapseton pariskunta ja mies haluaisi takaisin vela elämään katuen lapsiaan

Ei kai kukaan nyt sellaista tekisi?

Vierailija
126/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satua koko juttu 🐷🐷

Vierailija
127/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tommoiseen stooriin uskoo??

Hölyn pölyä,sanon minä.

Vierailija
128/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii paremmin kuin hyvin, että niin makaa kuin petaa.

Vierailija
129/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, aina kun nään tuon otsikon niin alkaa naurattamaan :D tää on niin mainio ja kuvaava. Oli totta tai ei niin kiitos aloittajalle, tästä saa aina päivän naurut.

Vierailija
130/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatais teiän naisten oppia taitavaks s uihiottajaks nii ei meiän miesten tarttis lähteä mihinkään nuorempien perään

Te miehet pllunkiimassa menette sinne minne krbänne teitä vie. Miehillä ei toimi aivot, kun pllun haju vie. Ei toimi muutenkaan.

Vierailija
131/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sinäkin uskot. Ei se oikeasti ole perhettään jättämässä. Kuhan höpisee pimpin toivossa ja sinä olet ihan myyty.

Miksei jättäisi? Ärsyttävä elämänvaihe menossa: kaksi huutavaa pallopäätä ja ilman rakkautta puolisoon todella ärsyttävää hänelle. Toinen asia on, kannattaako tuommoista takaisin ottaa. Ei tietenkään. 

Vierailija
132/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vaan sano että oot ottamassa sen takaisin 😬

No, tuskin mies on edes otettavissa🤣 Kuhan lämpimäkseen puhelee. Maailma on täynnä noita varattuja miehiä, jotka etenee epärehellisisesti ihan vaan saadakseen seksiä, jonka jälkeen on hyvä palata takaisin perheen pariin.

Yhtä lailla maailma on täynnä petettyjä perheenäitejä, joiden miehet käyvät mielellään yhteisesti sovituilla säännöillä 'riiaamassa' synnyttämätöntä naista :D 

Vierailija
133/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ala sen ketaleen kelkkaan. Joka toinen viikko ne ipanat on teidän luona ja sinä passaat ruuat, ulkoilet ja olet kiinni niissä myös ilmaisena piikana. Lomat mennään lasten ehdoilla huvipuistot ym. Samoin heidän harrastusten. Rahaa palaa loputtomiin noihin kersoihin ja sinä kyllä alat jäämään toiseksi lapsille ajan myötä. Säästyt eroamisen vaivalta.

Vierailija
134/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on sinun aviomiehesi, otat hänet takaisin, koska avioliitto on Jumalan edessä solmittu liitto, joka kestää toisen kuolemaan asti. Vaikka olisi eronnut yhteiskunnan silmissä, ei ole eronnut Jumalan silmissä. Jumala vihaa avioeroa. Se on aviorikoksen synti, joka johtaa kolkkoon paikkaan, jos siitä ei tee parannusta. "Minkä jumala on yhdistänyt, sitä ihminen älköön erottako." Miehen pitää toki huolehtia lapsista.

Ei me ainakaan olla Jumalan silmien edessä solmittu liittoa koska menimme naimisiin maistraatissa. 

Vierailija
135/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselille nimipäivä onnittelut ❤️❤️

Vierailija
136/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka yleensä ajatellaan, että mies on voittaja, kun saa nuoren naisen. Tilanne on oikeasti päinvastoin. Jokin aika sitten joku kirjailija sanoi Hesarissa, että näitä miehiä hyväksikäytetään toteuttamaan nuoremman naisen lisääntymistoiveita. Loppupeleissä se on näin. Aluksinuoren naisen kanssa on ihanaa, mutta kun jaloissa pyöriikin äkkiä pari pientä muksua ja ikä alkaa vähitellen painaa, niin moni mies varmasti katuu. Samaan aikaan mies näkee, että ex-vaimo harrastaa, matkustelee ja toteuttaa ehkä muita aikaisempia yhteisiä unelmia. Usein ex-naisella on vielä miesystävä, jonka kanssa hän ei asu yhdessä, vaan viettää laatuaikaa. Sitä samanlaista laatuaikaa, jota mies vietti tavatessaan uuden ja pettäessään exää. Laatuaikaa miehellä on muuttunut lapsiperhearjeksi. Yleensä nuori nainen myös rakastuu noin nelikymppisenä ikäisensä mieheen ja liitto hajoaa.

Nuoret taikkutytöt hakee myös vanhoja ukkoja täältä jolla on ahaa. Ja yllätys, yllätys tadaa elaripulla on heti uunissa. Avioliiton jälken alkaa kiukuttelu taikkuihin muutosta ja kuukausimaksusta vanhemmille. Hah, hah, haa..... Exsälle kävi  näin.

Vierailija
137/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "koti" sen sinun asuntosi oikein on?

Jos ex ja sen nyx eroavat, miksi sillä olisi mitään tekemistä sinun kanssasi ap?

Vierailija
138/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä "koti" sen sinun asuntosi oikein on?

Jos ex ja sen nyx eroavat, miksi sillä olisi mitään tekemistä sinun kanssasi ap?

Älä ole noin ankara. Mies on hankalassa raossa niin ehkä hän kokee sen oikeaksi kodikseen.

Vierailija
139/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että hän on jo kotona. Vanhemman paikka on lastensa luona!

Vierailija
140/145 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi-trolli! Teoreettista, niin teoreettista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä