Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä halusi nuoremman naisen, nyt 2 vuotiaiden kaksosten isänä haluaa muuttaa takaisin "kotiin"

Vierailija
04.07.2021 |

Eli minun luokse. Kuulemma nyt arvostaa enemmän rauhallista lapsetonta arkea ja kypsää parisuhdetta. Älkää naiset retkahtako vanhempiin miehiin, vaikka lompakossa olisikin rahaa!

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin presidentti Sauli Niinistö

Vierailija
102/145 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vaan sano että oot ottamassa sen takaisin 😬

No, tuskin mies on edes otettavissa🤣 Kuhan lämpimäkseen puhelee. Maailma on täynnä noita varattuja miehiä, jotka etenee epärehellisisesti ihan vaan saadakseen seksiä, jonka jälkeen on hyvä palata takaisin perheen pariin.

Näin on. Keksin(kö) uuden käsitteen: seksioppurtunisti. Tuon määreen voisi liittää varmaan puoleen miehistä. Selkärangattomia mulkvisteja. Heidän joukkojaan johtaa edestä eräs D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin presidentti Sauli Niinistö

No jos kaipaa entisen vaimon luokse, niin voi olla että uskonnollisessa mielessä puhuu tulevasta kuolemastaan.

Vierailija
104/145 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni on vinkunut takaisin jo kolme kertaa, vaan eipä ole enää tulemista. Väleissä ollaan lasten kanssa ja se riittää.

Mulla lähipiirissä myös näitä miehiä. Kaipaavat nykyisensä selän takana kuulema sitä "alkuperäistä perhettä", "oikeita lapsia" jne... Kuinka julmaa ihan kaikkia kohtaan, sitä nykyistä että entistä, erityisesti lapsia kohtaan.

Mies eläisi mielellään niin että "alkuperäinen perhe" pysyisi kasassa ja saisi vain suhteen nuoremman kanssa. Kun sitten päädytään tähän uuteen ja vanhaan perheeseen, miehestä tulee nostalgikko.

Olkaa naiset varovaisia miesten kanssa, jotka lähtevät herkästi mukaan vanhasta parisuhteesta. Kaikki pasha jää käsittelemättä ja se valuu pitkin matkaa uuden aikana. 🙄

Luultavasti se nykyinen nainen vaistoaa tämän kaipuun. Sitten saammekin täällä ketjukaupalla lukea nyxien avautumisia karmeista existä.

Vierailija
105/145 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko se mies, että ne lapset yhtäkkiä siitä katoaisivat jonnekin? Luuletko sinäkin?

Vierailija
106/145 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kylmä - kuuma leikki sen kanssa ja vie rahat. Tämä piristi päivääni , älä vaan ota takaisin.

Vierailija
107/145 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista tarinointia.

Vierailija
108/145 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pieni otanta, mutta kaikki pitkistä parisuhteista lähteneet miehet ovat jossain vaiheessa vinkuneet kavereideni luo takaisin. Lähetelleen uuden kumppanin selän takana viestejä, tulleet muka lasten asioiden vuoksi kylään ym. ja ronkuneet takaisin. Yksikään ei ole päässyt.

Ex ei halunnut luopua saavuttamistaan eduista. Vaikka seurustelu oli jo loppunut, hän tuli oven taakse kuin ei mitään. Söi ja pummasi, pihisti, samalla mukavia rupatellen. Kämppäni on hyvällä paikalla.

Tiesi että olen säästäväinen, käteistä hävisi talouskukkarosta aina. Kului jonkin aikaa, ja sitten taas ilmestyi oven taa. Isokokoinen passiivisagressiivinen parasiitti. Sellaisen kynsissä on hämmentävää.

Tuosta on onneksi jo vuosia. Joku aika sitten näin hänet työntämässä lastenrattaita. Lapsi parka.

Olisi heti alkuun kannattanut jättää sinne oven taakse.

Vierailija
109/145 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on paluu sujunut, jatkuiko suhteenne siiitä mihin jäi vai oliko selvitettäviä asioita?

Vierailija
110/145 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itseasiassa hyvin yleistä. Itselleni niin ei ole tapahtunut mutta nyt kun olen melkein viiskymppinen olen todistanut kahden entisen pariskunnan salatapailua toisen nyksän selän takana. ja kuullut useammasta muusta. En todellakaan ymmärrä asiaa mutta näyttää siltä että se nuori nainen kelpaa niin kauan kunnes raskautuu ja sitten vanhempi mies alkaa pitämään taas yhteyttä eksään jolle näyttää kelpaavan hauska panosuhde ja työmatkoilla yhdessäolo eikä haittaa toimia sen nuorikon selän takana. Se uus nuorikko hoitelee miehen kalsarinpesut, lastenhoidot ja muut ikävät hommat . 

Itse olen miettinyt viime aikoina että joku vois ottaa tuon minunkin mieheni mukaansa. Mulle kelpais miehinen seura paljon harvemmin, ja silloinkin vain hauskanpidon merkeissä. 

Vierailija
111/145 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkaisin kotiin äidin luo. Maailmalla ei ollutkaan kivaa :(

Itselläni kokemusta tästä. Mies lähti touhuissaan miten nyt alkaa uusi ihana elämä, kaikki vanha saa jäädä. Lapsikin. 

No, minä järjestin eropaperit yksin, sitten kääntyikin kelkka; hän tulee takaisin!  Tajusi reppana mitä oli tekemässä mutta liian myöhään. En pyörtänyt päätöstäni.  Ei jäänyt mies sen uuden luokse mutta ei tullut "kotiinkaan". Vieläkin katkera minulle, vuosien jälkeen.

Yritteli sitten avosuhdetta erään naisen kanssa mutta se päätyi katastrofiin.  Sen jälkeen on ollut yksin.

Minä asun tytön kanssa kahden ja yksikään kaksilahkeinen ei enää elämääni tule sotkemaan. On työ ja toimeentulo ja kaunis lämmin koti. On ystävät ja elämä on hyvää. En suostu sitä enää sotkemaan.

Vierailija
112/145 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa tässä mieleen yksi tuttavapariskunta. Erosivat nuoruudenliitostaan kun toinen halusi lapsia, toinen ei. Kumpikin pariutui uudelleen ja se vauvakuumeinen sai haluamansa kaksi lasta. Kun lapset oli jo kouluiässä nämä eksät tapasivat toisensa ja lempi roihahti uudelleen. Erosivat nyksistään ja ovat uudelleen yhdessä.

Noin nykynaiset toimivat.

Aisurimies hoiti naiselle lapset ja ruuhkavuosien elatuksen.

Sitten takaisin nuoruuden jännemmän miehen syliin.

Vierailija
113/145 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä pitää ymmärtää, että mies haluaa vähän nuorempaa ja kauniinpaa välillä.

Vierailija
114/145 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on välillä ihan kreisii.

Vierailija
115/145 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just,just. Aika villiä.

Vierailija
116/145 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä joulu näyttää miehen ja bonuslasten kanssa? Tulevatko kaksoset teille jouluksi vai uudeksi vuodeksi?

Vierailija
117/145 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää. Miehen kaksoset ja niiden äiti myös tulevat jouluksi meille ja vietämme kunnon perhejoulun.

Ap

118/145 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex mies on pari kertaa "vinkunut mua takaisin". Eli ilmoittanut, että lapsille olisi kyllä ydinperhe parempi, niin kyllä mä sua suostun sietämään jos palattaisiin yhteen. Oli kyllä yhtä romanttinen ehdotus kuin mitä meidän liittokin oli. Yllättäen eletään edelleen erillään.

Vierailija
119/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana kuulla onnistuneista kotiinpaluista harharetkien jälkeen. Kaikki on kuitenkin sovittavissa.

Vierailija
120/145 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on tulossa eikä halua hoitaa kaksosia vuoroviikoin yksin. Nopea ratkaisu: takaisin exän luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi