Mies ei suostu matkalle
Ollaan saatu ekat rokotteet ja vetoaa muun muassa mahdollisiin taloudellisiin menetyksiin jos jää jumiin johonkin koronan takia.
Ehdottaa lykkää mistä loppuvuodelle toisen rokotuksen jälkeen, mutta en saa lomaa tuolloin.
Kohde välimerellä.
Miten saada pää kääntymään?
Kommentit (14)
Suomessa on riittävän kuuma. Ei mitään lisäarvoa matkustaa Välimerelle.
Samat keskustelut meillä. En lähde minnekään ennen kuin olen saanut toiset rokotuksen ja odottanut pari viikkoa sen tehoamista. Vaimo saa toki lähteä reissuun jo haluaa, en minä sitä halua estää. Ehdotin, että puhutaan jo nyt työnantajille että saisimme viikon loman samaan aikaan jossain vaiheessa alkusyksyä.
Matkustaminen tällaisessa maailmantilanteessa on todella vastuutonta. Kuuntele miestäsi.
Ota ero ja muuta ulkomaille. Suosittelen lämpimästi.
Fiksu mies sulla. Yksi rokote ei vielä kovin hyvää suojaa anna variantteja vastaan eikä toinenkaan poista suojaustoimien jatkamisen tarvetta.
WHO urges fully vaccinated people to continue to wear masks as delta Covid variant spreads
The WHO urged fully vaccinated people to continue to wear masks and practice other Covid-19 pandemic safety measures as the highly contagious delta variant spreads rapidly across the globe.
“People cannot feel safe just because they had the two doses. They still need to protect themselves,” WHO official Dr. Mariangela Simao told reporters. https://www.cnbc.com/2021/06/25/delta-who-urges-fully-vaccinated-people…
Harvinaista mieheltä, omissa piireissä miehet aina matkalle menossa ja naiset kieltäytymässä. Miehesi on fiksu. Ei yksi rokote nyt riitä. Kannattaa nyt olla vielä varuillaan. Jos lähdettekin matkalle väkisin ja korona iskee, suhdekin voi pahasti kärsiä. Kai sinä nyt kestät kesän vielä ilman reissua. Mieskään ei välttämättä pystyisi nauttimaan kunnolla koronariskin takia. Parempi katsoa kuin katua.
No mieti miten kävi Pietarin- matkaajillekin. Satoja tartuntoja. Miehesi on aivan oikeassa, ja se on sinun pieni tyhjä pääsi, joka tässä pitää kääntää oikeaan suuntaan.
Joo jos jää kuukaudeksi karanteeniin niin kuka maksaa
Vierailija kirjoitti:
Samat keskustelut meillä. En lähde minnekään ennen kuin olen saanut toiset rokotuksen ja odottanut pari viikkoa sen tehoamista. Vaimo saa toki lähteä reissuun jo haluaa, en minä sitä halua estää. Ehdotin, että puhutaan jo nyt työnantajille että saisimme viikon loman samaan aikaan jossain vaiheessa alkusyksyä.
Miksi naiset ovat vastuuttomia? Eivät opiskele kovapalkkaisille aloille ja synnyttävät lisää liikakansoituksen keskelle.
Itse en uskaltaisi lähteä nyt mihinkään, onneksi ollaan miehen kanssa samoilla linjoilla. Katsotaan syksyllä, josko uskaltaisi tehdä pienen kaupunkireissun, todennäköisesti ei silloinkaan.
Älykäs mies, on hullua lähetä hakemaan tautia nyt Suomeen, ja täällähän on 30C lämmintä !!!!
Mene yksin i d i o o t t i