Mitä sinun autossasi pitää vähintään olla?
Kommentit (63)
Ainoa mitä vaadin enää nykyisin autolta on automaattivaihteisto.
Kaikki muu on vain plussaa tai harmia.
Esim. mäkilähtöavustin - täysin turhake! Jos et osaa mäkilähtöä tehdä, niin se kannattaa opetella ilman avustimia.
Peruutustutka - ei kovin kätevä talviaikaa kun anturit lumen ja jään peitossa. Pelkkiä huonoja kokemuksia. Sen takia autossa on peilit joista katsomalla peruutellaan.
Taskuparkkiavustin - ihan oikeesti!? Kuka tätä tarvii? Jos et osaa taskuu parkkeerata niin eti joku muu parkkipaikka autolles sitten. So simple!
Vakionopeuden säädin - aivan turha vekotin tuokin. Jos et osaa kaasua itse painella niin kannattaa jättää ajaminen sen paremmin osaaville sitten.
Ilmastointi - nojoo, puolensa ja puolensa.
Lohkolämmitin - harvassa autossa taitaa enää nykysin olla oikea lohkolämmitin. Taitaa olla enemmän öljypohjaa menevä tai jopa vesiletkuihin kiinnitettävä.
Webasto - aivan turha saastuttaja ja polttoaine syöppö!
ABS-jarrut, vetokoukku, lohkolämmitin, vakionopeudensäädin<3 JA ohjaustehostin!
Ihan turhaa sälää ja paskaa elitistit jankuttaa. Mä oon niin monta vuotta ajanut ilman etten hilavitkuttimiaedes kaipaa. olen hyvä, en paska.
m60
Edullisia ja hyvin varusteltuja huippuyksilöjä!
http://www.nettiauto.com/yritys/ostetaanautoja
https://www.osuma.fi/Helsinki/2558744/OstetaanAutoja.fi
Suomen paras?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:25"]
Neljä pyörää, jotka eivät jarruta.
[/quote]
Polkuauto?
Mä olen katsellut uutta autoa ja mun minimivaatimukset on nämä: automaattinen ilmastointi, xenon-valot, sähköllä toimivat penkit ja ikkunat, peruutustutka, automaatti, vähintään 2.0 moottori, peruuttaessa sivupeilit menevät automaattisesti näyttämään alas, cd-soitin USB:lla, cruise, monitoimiratti.
Ilmastointi, manuaalivaihteet, vakinopeudensäädin, mielellään valkoinen :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:57"]
Ilmastointi!!!
[/quote]
Paska sillä, ei täällä hellettä paljoa ole. Tykkään ajaa ikkua raollaan mieluumin. Rakoa vain suuremmalle ja pökköä pesään.
Ilmastointi. Stereot/radio. Pieni kulutus. Takaovet. Peräkoukku, kiinni tai paksissa, kunhan on saatavilla. Hyvät renkaat. Luotettavuutta.
Vakkari iso plussa, ajan paljon matka-ajoa ruuhkaisella 1kaistaisella. Lisää ajomukavuutta ja vähentää kulutusta.
Kyllä mäkin pidän sitä MB-tähteä ehdottaman tärkeänä.
pikkuhousunsuojat suoraan penkissä, jotta voin ajella ilman pikkuhousuja. Avustin myös joka juttuun, koska olen niin paska ja juoruilen puhelimessa(joutavaa paskaa).
Pimppaa hyväilevä penkki olis ihku
Ilmastoiti, automaatti, peruutustutka :)
Ilmastointi, neliveto, tuuletetut nahkapenkit, xenonit, navi, tv, reilusti yli 300hv tehoa nyt ainakin.
Kriteerini autolle: turvallinen, hyvä ajaa, pieni ja näppärä, kaunis ulkonäkö. Siinäpä ne.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:29"]Ainoa mitä vaadin enää nykyisin autolta on automaattivaihteisto.
Kaikki muu on vain plussaa tai harmia.
Esim. mäkilähtöavustin - täysin turhake! Jos et osaa mäkilähtöä tehdä, niin se kannattaa opetella ilman avustimia.
Peruutustutka - ei kovin kätevä talviaikaa kun anturit lumen ja jään peitossa. Pelkkiä huonoja kokemuksia. Sen takia autossa on peilit joista katsomalla peruutellaan.
Taskuparkkiavustin - ihan oikeesti!? Kuka tätä tarvii? Jos et osaa taskuu parkkeerata niin eti joku muu parkkipaikka autolles sitten. So simple!
Vakionopeuden säädin - aivan turha vekotin tuokin. Jos et osaa kaasua itse painella niin kannattaa jättää ajaminen sen paremmin osaaville sitten.
Ilmastointi - nojoo, puolensa ja puolensa.
Lohkolämmitin - harvassa autossa taitaa enää nykysin olla oikea lohkolämmitin. Taitaa olla enemmän öljypohjaa menevä tai jopa vesiletkuihin kiinnitettävä.
Webasto - aivan turha saastuttaja ja polttoaine syöppö!
[/quote]
Hyvä se on automaatilla tehä mäkilähtöjä :D nostaa vaan jalka jarrulta. :D
Ilmastointi hienostelua ja paskaa. Pärjättiinhän sitä ennekin. Eikä ollu kuskilla flunssa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 09:16"]
olisipa yleensä edes joku auto :(
[/quote]Saahan niitä alkea 200 euroa