Äitini jättää minut perinnöttä, kun en pidä yhteyttä. Minulle ihan sama
Kommentit (27)
Tässä on selvä syy-yhteys-seuraus suhde, ei mitään valittamista, kummallakaan osapuolella. Itse järjestitte asianne juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylpeilet tuollaisella, ettet pidä yhteyttä?
Kaverini isä onnistui kiertämään lakiosan ja koko perintö meni veljelle (ja os äidille). Kyseessä oli firma, jossa oli arvokkaita koneita. Varakas. Veli myi heti.
No johan tuli ilmi äidin moraali. Kiristää lasta rahalla. Pois vain elämästä tuollaiset ihmiset, jotka hyväksikäyttää ja uhkailee.
Kyllä lakiosan pidättämiseen yleensä vaaditaan vähän rankempi käyttäytyminen, kuin se, ettei pidä yhteyttä.
Vitsin murjasit ap. Ja huonon vitsin.
Lapsen poistaminen lakiosan osalta perinnöstö ei ole mikään helppo homma.
Ja lapsi voi viedä asian oikeuteen ja todennäköisesti voittaa siellä.
Se että voi poistaa perinnöstä edellyttää todella törkeää käytöstä vanhempiaan kohtaan.
Sellainen ettei tapaa vanhempiaan ei syyksi riitä.
Monien vanhempien aukuiset lapset asuvat ulkomailla, ja nyt koronan eivät ole voineet tavata vanhempiaan kolmeen vuotteen.
Jos eivät päässeet käymään kesällä 2019, niin tänä kesänä tulee kuluneeksi 3 vuotta siitä, kun ovat tavanneet
Onneksi nykyisin voi tavata digitaalisesti joka puolelta maailmaa, että kummatkin näkevät toisensa tietokoneen ruudussa ja voivat jutella halailla virtuaalisesti.
Olipa lapsellisen ihmisen tekemä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes ottaisi perintöä vastaan, jos sellainen jäisi. Mutta eihän mitään jää, kun pitää saada alkomaholia. Se kun menen kaiken, lastenkin, edelle.
Hyvä että tiedostat ongelmasi, ja että se vain pahenisi rahantulon myötä.
Jää siten lapsillesikin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes ottaisi perintöä vastaan, jos sellainen jäisi. Mutta eihän mitään jää, kun pitää saada alkomaholia. Se kun menen kaiken, lastenkin, edelle.
Hyvä että tiedostat ongelmasi, ja että se vain pahenisi rahantulon myötä.
Jää siten lapsillesikin jotain.
Olen absolutisti ja minulla ei ole lapsia. Että siitä, keittiöpsykologille.
Ps. En ole ap.