Mies kävi strippibaarissa
Kommentit (27)
Erilaisia näkemyksiä varmaan yhtä paljon kuin ihmisiäkin, joten vaike tuohon on kommentoida kuin omalla ajatuksella. Meillä jutellaan seksistä aika avoimesti ja se on molemmille nautintojuttu, ei mikään pakkopulla tai kiistelykapula.
Minä tiedän mieheni fantasioista ja mistä hän tykkää, samoin olen hänelle omia fantsujani kertoillut. Saadaan molemmat haaveilla ilman salailua mistä milloinkin ja kiihotutaankin toistemme jutuista välillä. Ise en häiriinny jos vähän katselee uhkeaa tai mielestään seksikästä naista, vaikka näkisi paljaanakin. Välillä olen kiusannut ja kysynyt ottaisiko sänkyyn, kun tiedän ettei oikeasti niin tee. Sama toisin päin. Itsetunto kestää sellaista, en voi kuitenkaan pakottaa tai hallita hänen mielikuvitustaan. Ollaan yhdessäkin käyty jossain seksiklubilla ja strippipaikoissa ulkomailla ollessamme.
Niin, yhtenvetona: en pitäisi niin kamalan vakavana, sehän voi poikia vaikka jotain yhteistäkin kivaa. Nauttikaa.
Yllätä miehesi ja mene hänen mukaan strippi baariin. Jossain vaiheessa kysy omistajalta, jos voit käydä lavalla keikuttamassa lantiotaai ja riisuuntumassa.
Antanee miehellesi aivan uuden näkökulman strippaukseen, kun kaverit pääsee myös näkemään vaimon pyhimmän ilman vaatetusta.
Sehän tässä satuttaakin kun pidän kovasti itseni kurissa että olisin hyvän näköinen kumppanilleni. Jos joku nyt huutaa et "laihduta" niin painan himpun päälle 50 kiloa.
Itseä ei kiinnosta yhtään katsella vieraiden miesten kroppia. En vaan osaa arvostaa miestä joka harrastaa tuollaista.
Varattu mies kuolaamassa vieraita tissejä ja perseitä, eikö ruutukuolaaminen riitä,sitähän tekevät kaiken aikaa? Ei todellakaan ole varatulle ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekkin se on ok toiselle ei. Minulle ei olisi ok. Tuntuisi pahalta että mies menisi vartavasten katsomaan toisia alastomia naisia. Saisi jatkossa katsoa ihan rauhassa eikä tarvitsisi miettiä mitä vaimo kotona asiasta ajattelee koska vaimoa ei enää olisi. En minäkään mene muita miehiä tarkoituksella kuolaamaan ja samaa odotan toiselta.
Heko heko... Seuraavaksi istut "tyttöporukassa" terassilla vettä väkevämpää nauttien ja arvostelette porukalla ohikulkevia miehiä. Miksi se on sun mielestä oikein?
Vastaus: Siksi kun olet nainen ja miehet vaan tekee väärin.
Heko heko.. keskustele kanssani sitten kun tunnet minut. Minä en istu terasseilla katselemassa miehiä. Istun kyllä joskus terasseilla ja silloin keskityn kavereihini kun olen päässyt nauttimaan illasta heidän kanssaan.
TÄMÄ! Miehet katsoo kuolaa valuen toisii naisii ja olettaa että naiset tekee samaa. EI TEE!
Juu ei naiset kuolaa mutta arvostelee. On näitä kuultu terasseilla ja uimarannoilla. Miesten ja naisten ero on tässä se että miehet vastaa rehellisesti ja nainen ei ole koskaan väärässä. Ja jos nainen olisikin väärässä niin se on miehen vika.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten käydessä katsomassa miesstrippareita, he ovat vaan voimaantuneita? Ja siihen ei kukaan sanoa edes mielipidettään? Tuollahan on uimarannat puolillaan lähes paljaita rintoja, jos ei halua maksaa esityksen hintaa.
Niin, eihän sitä elokuviinkaan kannata mennä kun trailerista näkee lähes koko elokuvan. Ei ainakaan tarvitse maksaa esityksen hintaa.
En ole elämässäni törmännyt tämmöiseen naiseen tai kalenteriin. Missä maailmassa sä elät?