Voiko raitis naispuolinen "luuseri" löytää kavereita?
Mulla on mitätön ulkonäkö, olen sosiaalisesti kömpelö, mulla on tylsät aktiviteetit. Olisin lähinnä luodinruoaksi kelpaava täysin arvoton ihminen. Voiko kaltaiseni löytää jostain kavereita? Juoppoporukat eivät sovi minulle, sillä olen absolutisti, ujo nysväke.
Kommentit (24)
Täälläkin yksi ruma, mutta nykyään vaihdevuosi-ikäisenä pakahdun miesten suosioon. Eilen nuorempi harrastuskaveri kysyi kohteliaasti mutta suoraan, toissapäivänä sporttinen n 35 v mies piti kauppakeskuksessa ovea auki ja yritti jutuille. Näitä sattuu jatkuvasti. Mutta en petä miestäni joten joku muu saa kivat.
Olen aina ollut ruma, se joka ei onnistunut koulukuvissa, outo rankasti kiusattu kynnysmatto. Käytyäni vuosia 12 askeleen yms ryhmissä, opin tuntemaan itseni. Myös psykoedukaatio eli se että lukee käytösmalleista ja sairauksista, miksi asiat oli niinkuin ne oli, auttaa itseymmärryksessä. Muitakin kuuntelemalla oppii. Nyt on viimein hyvä itseluottamus.
Voi kun jokainen saisi hyvän itseluottamuksen jo nuorena, ettei elämä menisi kärsimyksessä.
Asperger?