Älkää viekö lapsia päiväkotiin näillä helteillä
Jos vaan mahdollista järjestää joku inhimillisempi hoitomuoto.
Sanoisin että uhkana on nestehukka, aurigonpistos, ihon kärähtäminen jne. Muutenkin yhtä tuskaa, kun sisälläkin on kuuma, ja varsinkin pienet on hätää kärsimässä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miten kahden vanhemmat perheessä kummallakaan ei ole lomaa?
Olen opiskelija ja teen kesät täysipäiväisesti töitä. Miehen loma on elokuussa.
Ainakaan ei tartte hoitajille lisää palkkaa kun ovat niin osaamattomia
Hoitajat on ainoa ammattiryhmä joka kehuskelee sillä että teemme työmme paskasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien kesälomat 4 viikkoa eli 4 kpl ma-la jaksoja. Jos haluaa pitää perheenä yhdessä lomaa on lapsi osan kesää hoidossa. Lapsi oli kesälomalla vaihdelle 4-6 viikkoa.
Kuten sanottu, mikään pakko vanhempien ei ole pitää niitä lomiaan kokonaan samaan aikaan. Jos kumpikin vanhempi pitää vuorollaan omasta neljän viikon lomasta yhden pelkästään lasten kanssa, lapset saavat 5 viikon loman ja näistä kolme viikkoa on perheen yhteistä lomaa. Jos kaksi viikkoa, lasten loma kasvaa jo 6 viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteys johtoon, jos sisällä on kuin pätsissä.
T. Lh, joka raportoi esimiehelle, että nukkarissa on yli 30 astetta jo aamulla. Pyysimme tuulettimia, koska vanhat rikki. Ei tullut, mutta kehotettiin juomaan vettä. Mitään ei tapahdu, ennen kuin vanhemmat älähtävät.
Oletteko informoineet vanhempia, jotta osaavat valittaa? Vai kerrotteko hakiessa vaan "Kivasti on mennyt päivä, mutta vähän tässä on ollut lämmintä, mutta kyllä tää tästä."
Sitä paitsi tajuattehan, että te olette vastuussa niistä lapsista päivän ajan. Että eivät saa lämpöhalvausta tms. Jos saavat, eivät omissa töissään olevat vanhemmat ole vastuussa