Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnistatko merkkilaukkuja?

Vierailija
06.07.2014 |

Eli tunniststko minkä verran merkkilaukkuja? Omistatko sellaisen? Asutko maaseutu/pikkukaupunki/yliopistokaupunki/pk-seutu? Mistä ostat vaatteesi? Pientä galluppia, koska merkkilaukkumaailma om minulle uusi, ja kiin ostaa, onko merkkilaukut oikeasti peruspirkon arkipäivää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan minua kiinnostavat merkkilaukut. Minulla on muutama Mulberryn laukku. Asun Helsingissä. Vaatteet ostan mistä milloinkin, mutta suosin keskihintaisia merkkivaatteita.

Vierailija
22/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan melko paljon eri laukkuja, ja aika usein pystyn spottaamaan myös feikit. Olen suhteellisen aktiivinen purse forumin jäsen eli kai minua voisi laukkuharrastajaksi sanoa, ja sieltä toki tarttuu erilaiset laukkumerkit ja -mallit hyvin mieleen. Omistan merkkilaukkuja, mutten mitään Birkineitä tai 2.55:ia vaan ihan LV:tä ja Mulberryä jne. Asun yliopistokaupungissa. Vaatteet ostan esimerkiksi net-a-porterin alennusmyynneistä, jolloin saan laadukkaita, klassisia vaatteita murto-osalla alkuperäisestä hinnasta. Muuten suosin vaatteissa hintaluokkaa Filippa K, ja toki välillä ihan Hennesiltä tai Lindexiltäkin tulee osteltua. Eniten panostan kenkiin, laukkuihin ja asusteisiin kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista, enkä omista kyllä omistakaan mitään merkkikrääsää. Yliopistokaupungissa asun ja ostan vaatteeni kirpparilta.

Vierailija
24/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunnista, en omista. koko laukku"skene" on mun mielestä jokseenkin naurettavaa ja tuo mieleen kantajastaan lähinnä nousukasmaisuuden tai sitten ihan vain naurettavaan brändiuskoon menemisen. jos jotkut laukut ja niiden merkit on intohimo niin voi oikeasti epäillä että onko elämässä todellista sisältöä..

kikkelipidennyksiä naisille!

Vierailija
25/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tunniststko minkä verran merkkilaukkuja? Tunnistan jos on näkyvä logo jossain.

Omistatko sellaisen? Yhden Michael Korsin, kolme Longchampia...sitten on Filippa K, Gianni Chiarini, sellaisia, lasketaanko niitä.

Asutko maaseutu/pikkukaupunki/yliopistokaupunki/pk-seutu?Pk-seutu

Mistä ostat vaatteesi? Kirppiksiltä, Henkkamaukasta, Cubuksesta, ulkomailta

Vierailija
26/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on laukku-addiktio ja joillakin peli- ym riippuvuuksia. Ei tee ihmistä pahemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme