Olen palstatrolli. Kysyttävää?
Olen tänäänkin tehtaillut monenlaisia ketjuja ja fleimannut huvikseni muutamissa muiden aloittamissa, yhdessä saatiin kunnon räyhäys käyntiin.
Mitäs haluat kysellä?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:57"]En halua kysyä mitään, tiedän jo tarpeeksi. Olen luokitellut sinut osastoon "osattomat, huomiota janoavat"
[/quote]
Siinähän luokittelet. Eipä se minun maailmaani hetkauta.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:58"]Keksitkö mitään hauskaa ja harmitonta koskaan vai oletko ruma trolli?
░░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄
░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▀▄
░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█
░▄▀░▄▄▄░░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█
█░░█░▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░░░░░░░█
█░░█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄░█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄▄██▄░░█
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀█▀█▀██░█
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
░░░░░░░▀▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░░▐▌░█░░░░▀▀▄▄░░░░░░░░░░░░░░░█
░░░█▐▌░░░░░░█░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█
░░███░░░░░▄▄█░▄▄░██▄▄▄▄▄▄▄▄▀
░▐████░░▄▀█▀█▄▄▄▄▄█▀▄▀▄
░░█░░▌░█░░░▀▄░█▀█░▄▀░░░█
░░█░░▌░█░░█░░█░░░█░░█░░█
░░█░░▀▀░░██░░█░░░█░░█░░█
░░░▀▀▄▄▀▀░█░░░▀▄▀▀▀▀█░░█
░░░░░░░░░░█░░░░▄░░▄██▄▄▀
░░░░░░░░░░█░░░░▄░░████
░░░░░░░░░░█▄░░▄▄▄░░▄█
░░░░░░░░░░░█▀▀░▄░▀▀█
░░░░░░░░░░░█░░░█░░░█
░░░░░░░░░░░█░░░▐░░░█
[/quote]
Useimmiten keksin harmittomia juttuja, huumoria vain. Välillä on vain hauska vedättää, kun ihmiset ovat niin liikuttavan tuohtuneita ja tosikoita netissä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:59"]Oletko pilvessä?
[/quote]
En. Ehkä jonain päivänä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:00"]Etkö kaipaa tavallista keskustelua? Onko sinulla niin paljon kavereita, että täällä haluat vain pelleillä. Vai eikö sinulla ole yhtään ystävää ja olet menettänyt kyvyn keskustella normaalisti?
[/quote]
Suurimman osan ajasta keskustelen täällä ihan normaalisti ja asiallisesti. Joskus tuulettelen. Saatan vastata yhteen ketjuun asiallisesti ja heti perään trollata toisessa. Riippuu ketjujen sävyistä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:00"]Haluatko nyt mitalin?
[/quote]
No jos välttämättä haluat sen antaa, toki.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:01"]Perustuvatko trollailusi ikinä oikeisiin kokemuksiisi ja mielipiteisiisi vai keksitkö kaikki jutut päästäsi?
[/quote]
Perustuvat joskus. Saatan esimerkiksi liioitella jotain näkemystäni tai mielipidettäni, viedä sen ääripäähänsä. Se on ihan hyvä tapa haastaa omia asenteitaankin. Tai sitten asetun olemaan täysin vastakkaista mieltä kuin oikeasti olen, ihan hyvää ajatusharjoittelua sekin.
Yleensä kyllä keksin jutut päästäni.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:01"]Koirajuttu oli mielestäsi niin hyvä, että nyt haluat taputuksia?
[/quote]
Njääh, kunhan jauhan paskaa aikani kuluksi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:02"]Surullista, että sinun pitää itse tulla kehumaan itseäsi....=(
[/quote]
Missä kohtaa kehuin?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:04"]Onko tämä ketju trollausta?
[/quote]
Se on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:25"]Oletko lihava nörtti? :)
[/quote]
Olen lihavin ja nörtein päällä maan.
Kävitkö trollaamassa velojen elämä on niin paljon rikkaampaa-ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:28"]Kävitkö trollaamassa velojen elämä on niin paljon rikkaampaa-ketjussa?
[/quote]
Shh, pidetään se meidän välillämme.
Oletpa omaperäinen. Uskomaton älykkö.
Mistä jäit lapsena paitsi kun tunnet tarvetta trollata aikuisten keskustelupalstalla?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:35"]Oletpa omaperäinen. Uskomaton älykkö.
[/quote]
Omaperäisempi kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:39"]Mistä jäit lapsena paitsi kun tunnet tarvetta trollata aikuisten keskustelupalstalla?
[/quote]
En saanut isältä yhtä paljon munaa kuin sinä.
Surullista, että sinun pitää itse tulla kehumaan itseäsi....=(