Olen palstatrolli. Kysyttävää?
Olen tänäänkin tehtaillut monenlaisia ketjuja ja fleimannut huvikseni muutamissa muiden aloittamissa, yhdessä saatiin kunnon räyhäys käyntiin.
Mitäs haluat kysellä?
Kommentit (41)
Kuulutko siihen yliopistoporukkaan, joka tekee trollausta kimpassa vai ootko "yksityisyrittäjä"? Jos kuulut porukkaan, kilpailetteko keskenänne vai mikä siinä on se idea?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:49"]Mitä muuta elämää sulla on?
[/quote]
Vaikka mitä mutta ei sunnuntaisin krapuloissani.
Millä tavalla trollailet? Esitätkö tyhmää ja kirjoittelet mitä sattuu vai perusteletko (väärää) mielipidettäsi enemmänkin?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:49"]Minlä trollin olet tänään tehnyt?
[/quote]
Muun muassa tuon "onko koira koskaan suojellut sinua" -ketjun sain häröiltyä omalaatuiseksi horisemalla kaikenlaisia juttuja karhujen tappamisesta paljain käsin ja muuta sellaista. On niin hauskaa trollata lemmikkien omistajia, kun ottavat itsensä niin hirmuisen vakavasti.
En halua kysyä mitään, tiedän jo tarpeeksi. Olen luokitellut sinut osastoon "osattomat, huomiota janoavat"
Luin että Pastiroli. Ne oli kyllä hyviä.
Keksitkö mitään hauskaa ja harmitonta koskaan vai oletko ruma trolli?
░░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄▄
░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▀▄
░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█
░▄▀░▄▄▄░░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█
█░░█░▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░░░░░░░█
█░░█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄░█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄▄██▄░░█
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀█▀█▀██░█
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
░░░░░░░▀▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
░░▐▌░█░░░░▀▀▄▄░░░░░░░░░░░░░░░█
░░░█▐▌░░░░░░█░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█
░░███░░░░░▄▄█░▄▄░██▄▄▄▄▄▄▄▄▀
░▐████░░▄▀█▀█▄▄▄▄▄█▀▄▀▄
░░█░░▌░█░░░▀▄░█▀█░▄▀░░░█
░░█░░▌░█░░█░░█░░░█░░█░░█
░░█░░▀▀░░██░░█░░░█░░█░░█
░░░▀▀▄▄▀▀░█░░░▀▄▀▀▀▀█░░█
░░░░░░░░░░█░░░░▄░░▄██▄▄▀
░░░░░░░░░░█░░░░▄░░████
░░░░░░░░░░█▄░░▄▄▄░░▄█
░░░░░░░░░░░█▀▀░▄░▀▀█
░░░░░░░░░░░█░░░█░░░█
░░░░░░░░░░░█░░░▐░░░█
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:50"]Miksi trollaat?
[/quote]
Koska se naurattaa minua.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:54"]Kuulutko siihen yliopistoporukkaan, joka tekee trollausta kimpassa vai ootko "yksityisyrittäjä"? Jos kuulut porukkaan, kilpailetteko keskenänne vai mikä siinä on se idea?
[/quote]
En tiedä tällaisesta porukasta mitään. Trollailen silloin kun on fyysisesti huono olo.
Etkö kaipaa tavallista keskustelua? Onko sinulla niin paljon kavereita, että täällä haluat vain pelleillä. Vai eikö sinulla ole yhtään ystävää ja olet menettänyt kyvyn keskustella normaalisti?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:57"]Millä tavalla trollailet? Esitätkö tyhmää ja kirjoittelet mitä sattuu vai perusteletko (väärää) mielipidettäsi enemmänkin?
[/quote]
Sekä että. Vaihtelen tyyliä koko ajan. Joskus esitän idioottia, joskus argumentoin pitkästi käsittämättömien mielipiteiden puolesta. Joskus heitän vain sysimustaa tai karkeaa herjaa.
Perustuvatko trollailusi ikinä oikeisiin kokemuksiisi ja mielipiteisiisi vai keksitkö kaikki jutut päästäsi?
Koirajuttu oli mielestäsi niin hyvä, että nyt haluat taputuksia?
Mitä muuta elämää sulla on?