Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntonäyttö tiistaina. Mitä siivoan?

Vierailija
04.07.2021 |

Kun käytte asuntonäytöllä, kurkitteko vaatekaappeihin, keittiön laatikoihin tai lastenhuoneiden lelulaatikoihin? Meillä onnihan peruspuhdasta, mutta keittiön laatikot tursuaa kaikkea sälää ja lastenhuoneissa on vähän sama homma. Vaatehuoneen siivosin onneksi alkukesästä, sinne mahtuu nyt jopa sisään. Mitä paikkoja katsotte asuntonäytössä ja mitkä ovat ne kaikista tärkeimmät teisän mielestä, jotka saa joko tykkäämään asunnosta tai sitten kävelemään heti pois?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina yöpöytien laatikot ja vessan peilikaapin.

Vierailija
22/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina siivonnut myös kaapit koska potentiaaliset ostajat saattavat haluta tutkia asunnon säilytystiloja. Esim paljonko vaatekaapista on hyllytilaa ja paljonko vaatetankoja. Myös keittiökaapeissa sama juttu.

Siivoan koko asunnon, ei kannata jättää mitään siivoamatta ja järjestelemättä. Haluat antaa asunnosta mahdollisimman hyvän vaikutelman.

Kävin kerran katsomassa yhtä asuntoa joka oli tupaten täynnä kaikkea mahdollista. Siistiä kyllä oli mutta mahdottoman paljon huonekaluja, pikkupöytiä, koriste-esineitä yms. Asunnon omistaja ilmeisesti keräsi nukkeja koska siellä oli kymmeniä vanhanaikaisiin vaatteisiin puettuja antiikkinukkeja. Mulle ei jäänyt asunnosta ollenkaan mieleen minkälainen itse asunto oli, vain se valtava tavaramäärä. Kannattaa siis karsia tavaroita ja koriste-esineitä jos niitä on asunnossa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä ostaisin nyt asunnon niin todellakin aukoisin joka ikisen kaapin joka on asuntoon jäämässä ja mitä en halua remontoida. Edellisen kerran kun asuntoa ostin, en kehdannut ja joka toisessa kaapinovessa oli saranat rikki. Keittiön laatikot oli myös hajalla ja vaatekaappien sisustat todella epäkäytännölliset.

Vierailija
24/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä ostaisin nyt asunnon niin todellakin aukoisin joka ikisen kaapin joka on asuntoon jäämässä ja mitä en halua remontoida. Edellisen kerran kun asuntoa ostin, en kehdannut ja joka toisessa kaapinovessa oli saranat rikki. Keittiön laatikot oli myös hajalla ja vaatekaappien sisustat todella epäkäytännölliset.

Ja siis mulle on todellakin aivan sama kuinka täynnä roinaa ovat, mutta jos itseäsi haittaa niin siivoa nekin.

Vierailija
25/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteisiin kaappeihin saa katsoa sisälle, mutta se nyt on vaan sitte urkkimista, jos mennään jotain irtokaapeja tutkimaan.

Vierailija
26/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellimainen siivous, eli henkilökohtainen krääsä pois näkyvistä. Ei saisi tulla tunnetta, että tulee toisen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi