Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että pidän korkokenkiä sängyssä, tuntuu tyhmältä

Vierailija
04.07.2021 |

En osaa olla "normaalisti" jos olen muuten alasti mutta korkokengät jalassa. Kaikki eksätkin kuulemma pitivät mielellään.

Kommentit (528)

Vierailija
121/528 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytäisi tätä, niin en osaa kuvitella miksi en pitäisi.

Vierailija
122/528 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla usein korkkarit sängyssä! Super kiihottavaa ja kummallakin kivaa.

Seksi nyt vaan on epä-älyllistä ja naurettavia asentoja - mutta niin ihanaa.

Älä niuhota vaan Anna nyt miehellesi se ilo että laitat korkkarit kattoon!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/528 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih!!! Nainen mustissa sukkahousuissa ja korkkarit jalassa!!! TODELLA KIIHOTTAVA! 😍

Vierailija
124/528 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kengät jalassa melkein joka kerta. Hameen riisun ja laitan ne kengät laitan jalkaan.  That's it. Sukkahousuja en käytä. Olen siirtynyt täysin stay-uppeihin. Pikkarit on niukat stringit tai etuhalkiolliset. Usein ne "unohtuvat" kokonaan. Tottakai..mies pitää mun asuista. Olen noihin niin tottunut, että yököttäisi pitää jotain lökäpöksyjä tai oloasuja. Toppahousut ja mummokalsarit löytyy vaatekaapista, mutta ne ovat vain kylmän vuodenajan ulkoiluun.

Mies jo kyseli yhtenä päivänä, että milloin nahkasaappaiden kausi alkaa. Pitää härnätä hieman. Kaivoin ne jo eilen esille, mutta vielä en ole laittanut jalkaan. Parin viikon päästä voisi "yllättää".

Vierailija
125/528 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko naisilla mitään vastaavaa juttua josta saa kicksejä(?), mutta olen melko varma että kaikkien miehien mielestä korkkarit sängyssä on kiihottava juttu.

Naiset, kannattaa ehdottomasti kokeilla!!

Vierailija
126/528 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko naisilla mitään vastaavaa juttua josta saa kicksejä(?), mutta olen melko varma että kaikkien miehien mielestä korkkarit sängyssä on kiihottava juttu.

Naiset, kannattaa ehdottomasti kokeilla!!

Minä käytän useinkin. Vaikutus on selvä, lopputulos hyvinkin tyydyttävä minulle myös.

Vierailija
127/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltävä kissapuku, korkkarit ja kaula-aukko suurine rintoineen. Se on uskomattoman kiihottava näky.

Vierailija
128/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mies halua kenkiä eikä muutakaan, olen kysynyt. Että ei kaikki siis halua.

Vierailija
129/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mies halua kenkiä eikä muutakaan, olen kysynyt. Että ei kaikki siis halua.

Ehkä ei uskalla kertoa? Voisit käyttää taitojasi ja olla toteuttamatta mitään?  Voisiko tässä olla perää?

Vierailija
130/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei uskalla kertoa? Voisit käyttää taitojasi ja olla toteuttamatta mitään?  Voisiko tässä olla perää?

Ei. Hän haluaa minut  aina alasomana, ei saa olla mitään päällä, ei yöpaitaa ei mitään. Ja mulle käy, Ollaan muutenkin aina alasti, siinä helppo sitten tarttua vaikka kaluun, tai mies tulee vaan taakse ja nostaa toisen jalan ylös, me ollaan melkoisia nautiskelijoita. Ei me tarvita kannuksia eikä kyllä raippojakaan, vaikka alunperin hevosihmisiä ollaankin.

Vierailija
131/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan, mutta aika estynyttä, vaikka teille hyvää, seksiä tuntuu olevan. Uskallatko pukeutua? Miten haluat pukeutua? Mitä kaikkea teet itse?

Vierailija
132/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, mutta aika estynyttä, vaikka teille hyvää, seksiä tuntuu olevan. Uskallatko pukeutua? Miten haluat pukeutua? Mitä kaikkea teet itse?

Miten ihmeessä on estynyttä ,jos olemme aina alasti? Estojahan voisi olla  jos haluaa peittää itsensä.

Meillä siis tosi estotonta.

Vierailija
133/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoisitko hieman tarkemmin? Minäkin olen vaatteiteni alla alasti ja alasti usein. Se ei ole muuta kuin luonnollista. Erotiikka teillä on jalan nostaminen?

Vierailija
134/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertoisitko hieman tarkemmin? Minäkin olen vaatteiteni alla alasti ja alasti usein. Se ei ole muuta kuin luonnollista. Erotiikka teillä on jalan nostaminen?

kerro itse.

Vierailija
135/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, Olen ostanut toimivia leluja, joita yhdessä käytämme, minä voin ola työntyneenä häneen ja toista lelua, oli se sitten dildo tai suristin, käytän itse häntä tyydyttäen. Nuolen häntä. Kerron hänelle, jos 69 asento on, kuinka hänen reikänsä kiihottavat, nuolen kielelläni molempia ja syvältä muistaen klitoriksen. Otan syliin reisistä kiinnipitäen ja nussiin takaa, koska hänestä se on kiihottavaa. Itselle kuntosaliliike, vaikka seksi olisikin hyvää. Nuolen rintoja, Juon virtsaa suihkussa. Panen joka reikään kun hän pyytää.

No, vaniljat, ärähtäkää peittonne alta. Mutta älkää kertoko mitä teette. Olkaa rohkeita siellä epämääräisessä tilassanne, jota kutsutte kokeilunhaluksi.

Vierailija
136/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin mielelläni. Mies on niin tosikko että ei mitään vaihtellua ole.

Vierailija
137/528 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, Olen ostanut toimivia leluja, joita yhdessä käytämme, minä voin ola työntyneenä häneen ja toista lelua, oli se sitten dildo tai suristin, käytän itse häntä tyydyttäen. Nuolen häntä. Kerron hänelle, jos 69 asento on, kuinka hänen reikänsä kiihottavat, nuolen kielelläni molempia ja syvältä muistaen klitoriksen. Otan syliin reisistä kiinnipitäen ja nussiin takaa, koska hänestä se on kiihottavaa. Itselle kuntosaliliike, vaikka seksi olisikin hyvää. Nuolen rintoja, Juon virtsaa suihkussa. Panen joka reikään kun hän pyytää.

No, vaniljat, ärähtäkää peittonne alta. Mutta älkää kertoko mitä teette. Olkaa rohkeita siellä epämääräisessä tilassanne, jota kutsutte kokeilunhaluksi.

Miksi tälläinen lyttäys niitä kohtaan jotka harrastaa erilaista seksiä kuin sinä? Mitä ihmettä se sinun prsetäsi kutittaa? Eikö seksissä saakaan toteuttaa sellaista seksiä kuin pari haluaa vaan harrastaa väärin jos ei tee niinkuin sinä?

Esität harrastavasi mahtavaa seksiä, eikö silloin lentele tyytyväisyyden sfääreissä onnessaan eikä lyttäämässä toisten erilaista seksiä? Et vaikuta kovin tyytyväiseltä.

Vierailija
138/528 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kerran piti ja voin sanoa että minusta se näytti tyhmältä ja vaimosta se tuntui tyhmältä.

Vierailija
139/528 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tälläinen lyttäys niitä kohtaan jotka harrastaa erilaista seksiä kuin sinä? Mitä ihmettä se sinun prsetäsi kutittaa? Eikö seksissä saakaan toteuttaa sellaista seksiä kuin pari haluaa vaan harrastaa väärin jos ei tee niinkuin sinä?

Esität harrastavasi mahtavaa seksiä, eikö silloin lentele tyytyväisyyden sfääreissä onnessaan eikä lyttäämässä toisten erilaista seksiä? Et vaikuta kovin tyytyväiseltä.

Etkö itse ole kommentissasi syyllistävä? Kun kysyttiin, kerroin. Itse et kerro, vaikka vaadit sitä minulta. Kaksinaismoralismin kukkanen.

Vierailija
140/528 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Hän haluaa minut  aina alasomana, ei saa olla mitään päällä, ei yöpaitaa ei mitään. Ja mulle käy, Ollaan muutenkin aina alasti, siinä helppo sitten tarttua vaikka kaluun, tai mies tulee vaan taakse ja nostaa toisen jalan ylös, me ollaan melkoisia nautiskelijoita. Ei me tarvita kannuksia eikä kyllä raippojakaan, vaikka alunperin hevosihmisiä ollaankin.

Mikähän tässä on saanut raivon aikaiseksi? Ei voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi