Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydätte,lasta laittamaan astiat koneeseen. Kieltäytyy. Mitä teette?

Vierailija
06.07.2014 |

Pyydätte lasta viemään astiansa tiskikoneeseen. Lapsi kieltäytyy tai sanoo, että kohta (ajatuksena, että asia unohtuu). Mitä teette?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän uudestaan ja uhkaan rangaistuksella jos ei tottele ja korotan vähän ääntä...

Vierailija
2/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä jotkut täydelkiset vsnhemmat myös hakkaa mukunsa sen takia kun ei kunnioita vanhempiensa laatimia sääntöjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien sen tanssimaan masurkkaa.

Vierailija
4/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosella on vissiin ongelmia kasvatuksessa, jos ei nää vaihtoehtoina kuin kasvattamattomuuden tai väkivallan. Ja meillä kyllä riittää jämäkkä komennus.

Vierailija
5/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaisen viimeisen varoituksen, sitten annan tukkapöllyä.

Vierailija
6/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unohdu ainakaan kahdelta vanhimmalta lapseltani, 10 ja 12 vuotiailta. Nuorin, 8 v., yrittää joskus luimia ohi tuollaisista, mutta harvoin onnistuu. Meillä vanhimmat lapset tekevät tällaisia töitä myös pyytämättä ja silloin he saavat siitä hyvän hyödyn jollakin tapaa. Lapset ovat myös tarkkoja toisten työtehtävien tekemisestä ja eivät varmasti anna toisen unohtaa urakkaansa.

Vierailija
7/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn mustalaisille

Vierailija
8/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Katan seuraavan ruuan niiden vanhojen astioiden päälle, jos eivät ole siihen mennessä poistuneet.

En todellakaan siivoa niitä itse, enkä jaksa huutaa, valittaa ja napista asiasta. Hoitakoon sitten kun hoitaa. näin lapset oppivat, että kannattaa totella kerrasta. jos toistuvasti nalkutat, ja sitten teet itse, oppivat vaan, ettei sua tartte kuunnella.

Vierailija
9/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen uuden lapsen ja toivon, että se suostuu helpommin.

Vierailija
10/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi aikaisin asian opettaa, niin sen jälkeen astiat menee koneeseen pyytämättä. Meillä kaikki lapset, 15, 16, ja 4 vuotias laittaa astiat koneeseen. Aina. Moni muu asia voi jäädä hoitamatta, mutta tää hoituu. Hyvä mä!

Vierailija
11/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja puhelin pois viikoksi.

Vierailija
12/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:25"]Kolmosella on vissiin ongelmia kasvatuksessa, jos ei nää vaihtoehtoina kuin kasvattamattomuuden tai väkivallan. Ja meillä kyllä riittää jämäkkä komennus.

[/quote]

Ei suinkaan ole ongelmia, reästä toista ketjua seuraneena vaan sain huomata miten vanhemmat.ovat valmiita jopa lain rikkomiseen siinä, että heidän asettamiaan sääntöjä toteltaisiin. :)

Eli eiköhän se ongelma ole jossain ihan muualla kuin minussa?! ;)

-3

Vierailija
13/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pyytää. Kaikki vie automaattisesti.

Vierailija
14/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itkeä suureen ääneen että äiti ei tiedä mitä tehdä sinun kanssasi ja täytän pesukoneen itse sekä tyrkkään lapselle 20 euroa käskien hänen mennä jonnekin tuhlaamaan, koska en jaksa katsella tuota yhtään.

:)

Vierailija
15/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itse astiat koneeseen. Se on mun lempipuuhaa kuten imuroiminenkin.

Vierailija
16/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkorahat taukoon kunnes homma hoituu  

Vierailija
17/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:25"]Kolmosella on vissiin ongelmia kasvatuksessa, jos ei nää vaihtoehtoina kuin kasvattamattomuuden tai väkivallan. Ja meillä kyllä riittää jämäkkä komennus.

[/quote]

Ei suinkaan ole ongelmia, reästä toista ketjua seuraneena vaan sain huomata miten vanhemmat.ovat valmiita jopa lain rikkomiseen siinä, että heidän asettamiaan sääntöjä toteltaisiin. :)

-3

[/quote]Siinä ketjussa eräät toiset olivat valmiita väkivaltaan vaikka olivat itse rikkoneet sääntöjä.

Vierailija
18/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän keskaria

Vierailija
19/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä jos ei omia astioitaan laita, mä olen tehnyt näitä

- vien omaan huoneeseen omalle pöydälle, sellaiseen paikkaan, että häiritsee seuraavaan tekemistä. Vaikka tietsikan näppäimistön päälle. Kyllä - vähemmällä pääsisin viemällä ne vain itse sinne koneeseen, mutta kun en vie

- uhkaan avata ikkunan ja huutaa suureen ääneen naapureille, tai laulaa ulos (mulla on aivan kamala lauluääni), että lapsi ei vie astioitaan koneeseen

- pieraisen nenän edessä ja sanon, että sama toistuu niin kauan kuin tapahtuu

- tai sitten alan kamalalla oopperaäänelläni antaa komentoja

Vierailija
20/24 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:35"]

[/quote]

-3

[/quote]Siinä ketjussa eräät toiset olivat valmiita väkivaltaan vaikka olivat itse rikkoneet sääntöjä.

[/quote]

Vaan alusta asti olivat nämä "ah-niin-täydelliset" vanhemmat syyllistymässä varkauteen, joten aivan turha alkaa veetuilemaan jostain väkivallasta. ;) Rikos on AINA rikos, jos siis et tätä tiennyt. Samaisessa ketjussa myös oltiin valmiita rikkomaan lapsen itsemääräämisoikeutta kuin myös oltaisiin valmiita tonkimaan lapsen tavaratkin, vaikka sekin on laitonta.

Mutta tietenkinhän vanhemmat saavat lakia rikkoa kokoajan, mut annsolla ku muksu pistää vastaan. Siitähän haloo nousee ja ollaan jopa valmiita hylkäämään oma lapsi. :D

Todella säälittävää toimintaa muka hyviltä.vanhemmilta!

-3