Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako +40v lapsetomalta kysyä lapsettomuuden syytä? jos ei,

Vierailija
06.07.2014 |

niin miten jatkaa keskustelu luontevasti eteenpäin? Tulin tällaiseen tilanteeseen, jossa oletin että eräällä jo lähemmäs 60v naisella on lapsia (kysyin montako) ja vastasikin ettei ole, ja katsoi suoraan silmiin vakavalla ilmeellä sanomatta muuta. Menin lukkoon! Meinasin melkeen paniikissa kysyä "no entä montako lastenlasta?" Tuli todella vaivaitunut olo mutten kehdannut kysyä mitään asiaan liittyvää tai puhua enää edes omistani. Kyseessä siis työkaveri. Onneksi joku tuli sitten pian keskeyttämään. Mutta mietin saako sitä syytä koskaan kysyä? Tai mitä siihen reagoidaan niin ettei loukata?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kysyä.

Lapsellinen

Vierailija
22/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella urpoa mennä tuollaista kyselemään. Just tuollaiset juntit, utelevat työkaverit ottaa niin aivoon. Heitä on etenkin päiväkodeissa töissä, ja moukkamaisesti odottavat, että jokaisella pitäisi olla pusattuna vähintään yksi tenava. Helvetin ärsyttävää.

Voi tykätä lapsista ja työskennellä heidän kanssa ilman että on itse tehnyt niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kysellä tuollaisia asioita? Miksi oletat, että jokaisella on lapsia? Sori, mutta olet todellinen aasi!

Vierailija
24/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematonta mielestäni tuollaisia kysyä.

Vierailija
25/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Olen itse myös kerran (tai oikeastaa kaksi ensimmäisen&viimeisen kerran) kysynyt 60-naiselta, että montako lastenlasta hänellä on. Ei ollut, kun ei ollut lapsiakaan. Nolotti ihan älyttömästi. Ja nolotti myös, koska jäin miettimään, onko nainen mummoikäinen vielä sittenkään. Jotenkin tilanne oli siis sellainen, että kysymys lastenlasten määrästä lipsahti. Häkellyin ihan. Ja nolotti. Mitä mä sellaista kysyin..

Vierailija
26/26 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että kysyy toiselta montako lasta sinulla on :O??? Huh huh. Noin 25% +40v ihmisistä on lapsettomia, joten ei todellakaan voi olettaa, että kaikilla on lapsia.