Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Et onnistunut saamaan suomalaista puolisoa?" Hämmentävä kommentti.

Vierailija
06.07.2014 |

Aina kun seuraa näitä keskusteluja, joissa keskustellaan ulkomaalaisista kumppaneista, niin vastaan tulee tuo hämmentävä argumentti. Onko suomalainen jokin palkinto joka saadaan? Kuitenkin niin rumia pariskuntia olen elämäni aikana nähnyt, että mitenkään kovin vaikeaa tuon hienon palkinnon voittaminen ei ilmeisesti ole? Olisi mielenkiintoista kuulla kyseisen kliseen käyttäjien perusteluja mielipiteelleen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

Vierailija
2/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

[/quote]

Kyllä se väkivaltaisen, kansalaisuutta tavoittelevan karvatassun voittaa, joka uittais meisseliään jokaisessa lammikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]

Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

[/quote]No ihan samaa tasoa oli tääkin kommentti.

Vierailija
4/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on suomalainen, akateeminen kuten itsekin olen, hyväpalkkainen, alkoholin kohtuukäyttäjä, tupakoimaton ja uskollinen. Olen todella tyytyväinen puolisooni sen lisäksi että tietysti rakastan häntä. Suomalaisessa miehessä on parasta, että toisen sama kulttuuritausta tekee ymmärrettäväksi body languagen ja muut pienet vihjeet asioiden ja yhteiselämän tilasta.

Vierailija
5/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuollaista kuulee naisilta. Eivät tietenkään koskaan suoraan ole sanoneet, mutta myöhemmin kuultu, että tuohon tyyliin puhuttu. Miehet ovat suhtautuneet ihan asiallisesti ukrainalaiseen vaimooni.

Onko se sitten joku juttu, että tuntevat itsensä uhatuiksi. Ihan kuin kaikki miehet nyt löytäisivät naisen ulkomailta. Tiedä näistä. Eipä minua muiden mielipiteet aivan järjettömästi kiinnostakaan jos rehellisiä ollaan. 

Vierailija
6/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:20"]

Aina kun seuraa näitä keskusteluja, joissa keskustellaan ulkomaalaisista kumppaneista, niin vastaan tulee tuo hämmentävä argumentti. Onko suomalainen jokin palkinto joka saadaan? Kuitenkin niin rumia pariskuntia olen elämäni aikana nähnyt, että mitenkään kovin vaikeaa tuon hienon palkinnon voittaminen ei ilmeisesti ole? Olisi mielenkiintoista kuulla kyseisen kliseen käyttäjien perusteluja mielipiteelleen.

[/quote] Monta olisin saanut, ketaan en kelpuuttanut.

Vierailija
7/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:47"]

Lähinnä tuollaista kuulee naisilta. Eivät tietenkään koskaan suoraan ole sanoneet, mutta myöhemmin kuultu, että tuohon tyyliin puhuttu. Miehet ovat suhtautuneet ihan asiallisesti ukrainalaiseen vaimooni.

Onko se sitten joku juttu, että tuntevat itsensä uhatuiksi. Ihan kuin kaikki miehet nyt löytäisivät naisen ulkomailta. Tiedä näistä. Eipä minua muiden mielipiteet aivan järjettömästi kiinnostakaan jos rehellisiä ollaan. 

[/quote]

Miksi lähdit itse merta edemmäs kalaan?

Vierailija
8/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että et onnistunut saamaan hyvää suomalaista/länsimaalaista miestä

Vierailija
9/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:42"]Minun mieheni on suomalainen, akateeminen kuten itsekin olen, hyväpalkkainen, alkoholin kohtuukäyttäjä, tupakoimaton ja uskollinen. Olen todella tyytyväinen puolisooni sen lisäksi että tietysti rakastan häntä. Suomalaisessa miehessä on parasta, että toisen sama kulttuuritausta tekee ymmärrettäväksi body languagen ja muut pienet vihjeet asioiden ja yhteiselämän tilasta.

[/quote]

Jaa. Minun mieheni on väitellyt, hyvätuloinen, tupakoimaton ja alkoholin kohtuukäyttäjä sekä uskollinen, kuten itsekin olen. Ymmärrämme myös toistemme sanatonta viestintää. 18 yhteistä vuotta takana. Mutta ylläri ylläri - hän ei ole suomalainen.

Vierailija
10/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

[/quote]

Kyllä se väkivaltaisen, kansalaisuutta tavoittelevan karvatassun voittaa, joka uittais meisseliään jokaisessa lammikossa

[/quote]Tiedän monta suomalaista miestä jotka uittais meisseliään jokaisessa lammikossa.Jos joku nainen luulee että suomalaiselle miehelle ei vieras p.....u maistu niin taitaa se nainen olla aika yksinkertainen.

Vierailija
11/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

[/quote]

[/quote]Tiedän monta suomalaista miestä jotka uittais meisseliään jokaisessa lammikossa.Jos joku nainen luulee että suomalaiselle miehelle ei vieras p.....u maistu niin taitaa se nainen olla aika yksinkertainen.

[/quote]

aamen!!

Vierailija
12/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:52"]

Miksi lähdit itse merta edemmäs kalaan?

[/quote]

En lähtenytkään varta vasten. Olin työkomennuksella itänaapurissa ja tutustuin siellä asialliseen naiseen. Hän sitten muutti mukanani Suomeen. 

Vierailija
13/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]Väkivaltainen ja alkoholisoitunut Suomi-sovinisti voittaa eräiden mukaan ihan kaiken mitä maailmalla on tarjottavana. :D

[/quote]

[/quote]

No tuskin kukaan on noin typerä, että ei uskoisi suomalaisten miesten pettävän

Vierailija
14/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen noin jos näen pariskunnan jossa mies on lähes eläkeikäinen suomalainen ja kainalossa parikymppinen thai-nainen. En silti sanoisi sitä ääneen.

Vierailija
15/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon köyhiä maita, joissa oleskelulupa EU-alueelle on aivan kullanarvoisen haluttu asia. Sen eteen voi jotkut olla valmiita valehtelemaan.

Mutta rakkaudenkipeä suomalainen pullukkanainen tai pillunkipeä suomalainen peräkammarinpoika ei tietenkään halua uskoa muuhun kuin ruusunpunaisiin unelmiinsa. Ja mikäs siinä, jos kaikki osapuolet saavat sitä mitä haluavat?

Vierailija
16/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni palstamamma tai heidan vanhempansa ovat olleet naimisissa 45vuotta? Mina olen "karvakateni" kanssa ja hyvin menee vielakin. Ei olisi ottanut Suomen kansalaisuutta vaikka olisi tarjottimella tarjottu.

Vierailija
17/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:21"]

Kuinka moni palstamamma tai heidan vanhempansa ovat olleet naimisissa 45vuotta? Mina olen "karvakateni" kanssa ja hyvin menee vielakin. Ei olisi ottanut Suomen kansalaisuutta vaikka olisi tarjottimella tarjottu.

[/quote]Hyvä teille. Sekaparien erotilastot kertoo, että aivan kaikki eivät ole yhtä onnellisia yhdessä.

Vierailija
18/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen deittalin pari vuotta suomalaisten naisten kanssa, mutta sitten ulkomainen kaunotar avasi silmät, ettei ole pakko ottaa persoonatonta suomalaista harmaavarpusta.  Nyt onnellisesti naimisissa jo viidettä vuotta.

Joskun on myrskyä, mutta sen jälkeen aina sovitaan....     ;) 

Vierailija
19/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:30"]

Eron jälkeen deittalin pari vuotta suomalaisten naisten kanssa, mutta sitten ulkomainen kaunotar avasi silmät, ettei ole pakko ottaa persoonatonta suomalaista harmaavarpusta.  Nyt onnellisesti naimisissa jo viidettä vuotta.

Joskun on myrskyä, mutta sen jälkeen aina sovitaan....     ;) 

[/quote]Et sä kyllä ketään ota

Vierailija
20/29 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä että miksi suomalaisia miehiä on lupa haukkua. Myös (tai oikeastaan varsinkin) näiden ns. suvaitsevaisten toimesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi