Poikaystävä paljastui väkivaltaiseksi
Ollaan seurusteltu nyt yli kolme kuukautta ja mies on kyllä todella mukava ja kaikinpuolin ihana. Sukat pyörii jalassa aina kun ollaan yhdessä :)
Eilen kun huomasin että aristaa oudosti toista jalkaa, kertoi että taisi pikkuvarvas murtua treeneissä kun torjui potkua ????????
Se kertoi kyllä alussa että sen harrastus on vapaaottelua ja käsitin että se on siis normaali urheiluharrastus niinkuin vaikka kolmiottelu tai joku sellainen, mutta tänään kun googlasin niin sehän tappelua !
Miehet siis tosissaan tappelevat kehässä ja hakkaavat toisiaan. !
nyt en kyllä tiedä mitä ajatella .... :(
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:17"]kyllä musta on sairaampaa ja ahistavampaa se ku mies pelaa sotapeliä hullunkiilto silmissä ja joskus jopa nauraa höröttää ku joku ihminen räjähtää. se on kuulema huvittavaa.... :(
[/quote]
Kokeilehan itsekin joskus niitä sotapelejä. Ne on todella hauskaa ajan vietettä ja kyllä mäkin nauraa röhötän kun saan nistityksi pelissä tyypin joka on ensin tappanu mut muutaman kerran. Siitä saa oikeesti jo lähes orgastista mielihyvää!!! ;)
[/quote]
en tasan kokeile. mun veli tappoi itsensä ampumalla itsensä haulikolla joten oon ihan tarpeeksi nähny ihmisten räjäjtämistä ja verta. että kiitos vaan.
[/quote]
Eli veljesi itsemurha on errattavissa virtuaalipeleihin?! :D Kyllähän ne tosiaan onkin ihan sama asia.
Luuletko myös, etten minä olisi nähnyt paljon pahaa, mitä aseilla saadaan aikaan? Olen kyllä, mutta mulle sotaPELIT on vain ajantappoon ja stressin purkuun mitä mainiointa toimintaa. Samoin zombien mättöpelit on ihan parhaita!
Älä sinä sekoita myt elävää elämää ja virtuaalielämää keskenää. ;) Olen pahoillani veljesi ratkaisuista, mutta tuskin siinä taustalla pelit on olleet, vaan eiköhän ongelmana ole jotai ihan muuta.
Kysymys lähinnä siitä, että kun miehellä on tällainen erittäin väkivaltainen harrastus, onko se merkki jostain vakavammasta. ?
Jos kerran pystyy hakkaamaan ihmistä kehässä, niin samalla lailla se sen tekee kehän ulkopuolella ? kai ...? Voiko ihminen joka tekee tällaista olla henkisesti ihan terve ?
-Ei ole siis koskaan ollut vihamielinen minun nähteni eikä mitenkään väkivaltainen, pikemminkin täysin päinvastoin erittäin rauhallinen ja kohtelias, ystävällinen,silleen hyvä mies ja se minuun ensiksi vetosikin.
-Ei ole kalju räyhääjä, eikä sihise tai suhise, saatikka potki pihakoivuja tai mitään muutakaan. Tatuointeja on muutama, mutta ihan siistejä ja normivaatteilla piilotettavissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:15"]Kysymys lähinnä siitä, että kun miehellä on tällainen erittäin väkivaltainen harrastus, onko se merkki jostain vakavammasta. ?
Jos kerran pystyy hakkaamaan ihmistä kehässä, niin samalla lailla se sen tekee kehän ulkopuolella ? kai ...? Voiko ihminen joka tekee tällaista olla henkisesti ihan terve ?
-Ei ole siis koskaan ollut vihamielinen minun nähteni eikä mitenkään väkivaltainen, pikemminkin täysin päinvastoin erittäin rauhallinen ja kohtelias, ystävällinen,silleen hyvä mies ja se minuun ensiksi vetosikin.
-Ei ole kalju räyhääjä, eikä sihise tai suhise, saatikka potki pihakoivuja tai mitään muutakaan. Tatuointeja on muutama, mutta ihan siistejä ja normivaatteilla piilotettavissa.
ap
[/quote]
Taistelulajit on siitä hyviä harrastuksia, että.ne kehittää itsekuria ja tilannetajua. Jokaiseen lajiin perustuu se, ettei taitoja käytetä salin ulkopuolella. Joa taitoja käytetään ja siitä kiinni jää, niin harrastus on historiaa.
Itse arvostan ihmisiä jotka tuommoisia lajeja harrastaa. Salilla saavat purjaa aggressioitaan ihan riittävästi ja perjantai-iltana snägärijonossa nahistelu ei kiinnosta. Itse olen harrastanut tae kwon doa ja tykkäsin lajista todella paljon. Nyt haluaisin aloittaa krav magan, harmi vain ettei meiltä.löydy harrastus mahdollisuutta lajille. :(
En usko, että sinun miestäsi tarvitsis alkaa pelkäämään. Kyllä hän olisi väkivaltaisuutensa jo näyttänyt jos sinua hakata haluaisi. Kulje turvallisin mielin kaupungilla miehesi kainalossa!
ai hitto, tää oliki hyvä juttu xD mites ap, joko heivasit sen väkivaltasen ukkos? :D :D
Anna mun kaikki kestää näitä tolloja ohjeita. Ei poikaystäväsi tarvitse olla väkivaltainen, jos harrastaa fyysistä lajia. Nauti ihanasta suhteesta.
Vapaaottelu on linnakundien ja muitten hullujen laji. En katselisi moista ukkoa.