Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain kännissä Love Islandiin ja nyt tuli kutsu haastatteluun

Vierailija
03.07.2021 |

Pitäisiköhän mennä vai ei :D voi luoja näitä päähänpistoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, kännissähän sielläkin ollaan.

Vierailija
22/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menisi sinne? Etkö halua lööppeihin ja lisää someseuraajia, joille myydä kaikenmaailman härpäkkeitä ja laksatiiveja kaupallisina yhteistöinä? Mikä sua oikein vaivaa? Känä vaan päälle, putki oikeastaan ja telkkariin sekoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku hetkinen, onkos tää se Love Iceland? Se jossa parit on ihan rakastuneita muutaman päivän tuntemusen jälkeen?

Vierailija
24/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et menisi sinne? Etkö halua lööppeihin ja lisää someseuraajia, joille myydä kaikenmaailman härpäkkeitä ja laksatiiveja kaupallisina yhteistöinä? Mikä sua oikein vaivaa? Känä vaan päälle, putki oikeastaan ja telkkariin sekoilemaan.

En varsinaisesti halua julkisuuteen! Olen ihan tavallinen opiskelija. Mutta olen ollut sinkku jo pidemmän aikaan ja kun yksi ilta puhuttiin tästä kaverin kanssa niin tulin kotiin ja pistin hakemuksen, ja tässä sitä nyt ollaan. T. Ap

Vierailija
25/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti halua julkisuuteen! Olen ihan tavallinen opiskelija. Mutta olen ollut sinkku jo pidemmän aikaan ja kun yksi ilta puhuttiin tästä kaverin kanssa niin tulin kotiin ja pistin hakemuksen, ja tässä sitä nyt ollaan. T. Ap

No, saattaisit olla ainoa opiskelija ohjelmassa. Se tekisi susta erikoisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi