Sukupuolinen sunntautumisesi?
Hetero, homo/lesbo, bi-seksuaali vai aseksuaali?
Kommentit (36)
normaali
Kuten suurimmalla osalla on laita
Kikkelini suuntautuu aika terhakasti pimppejä kohti. Voiko siitä päätellä jotain? Enää nykyaikana?
Olen aseseksuaali. Pyssyjen rassaaminen saa aikaan jöpötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Transseksuaali.
Se ei ole suuntautuminen.
Ja niitä on muitakin olemassa tuon transseksuaalin lisäksi kuten panseksuaali ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No transsukupuolinen olen mutta en ole ainkaan homo enkä bi enkä aseksuaali. Homoja kiinnostaa miehet vain miehenä. Ei naisena. Eli homoja ei kiinnosta tavata miehiä jotka ovat naisena. Eivätkä homot pukeudu naiseksi.
Tapaamisissa mun se on täysin viraton eli siitä ei ole iloa kenellekkään. En tule enään katsomaan tähän vastuksia koska en ala inttämään. Vaikka kaikki sanoisivat et olen homo niin se ei tee musta homoa :)Itse koen itseni ihan hetero naiseksi :) ja niitä on paljon muitakin seksuaalisia suuntautumisia olemassa kuin aloituksessa olevat:) Hyvää loppu kesää kaikille. :)
Lopuksi vielä että vain minä itse määrittelen sen mikä olen. Ei muut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se. Transseksuaalinen innostuu ttanssukupuolisista.
M36 ja Gay. Kaapissa niin sanotusti.
Olen 12-vuotiaasta asti pitänyt itseäni biseksuaalina. Olen kuitenkin aina ollut parisuhteessa miesten kanssa enkä voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa. Naistenvälistä seksiäkin olen harrastanut vain muutaman kerran. Mutta koska kuitenkin tunnen vetoa molempiin sukupuoliin, luokittelen itseni biisi.