Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut tietämättäni TWOO-treffipalstalla, sinäkin?

Vierailija
06.07.2014 |

Löysinpä itseni sitten Twoo-deittisivulta omalla nimelläni ja iälläni. Arvatkaa kiehuttiko?

Ikinä en ole tällaisia sivuja käyttänyt eikä asiaa paranna, että työyhteyksissä käyttämääni meiliä jaetaan tällaisissa merkityksissä. Törkeää!

Syyllinen on NETLOG, jonka kautta tietoni ovat valuneet Twoo-palveluun. Liekö Netlogin alkuperäinen tarkoituksin ollut vain houkutella viattomien kuvanjakajien avulla kasaan mahdollisimman suuri määrä meiliosoitteita treffisivuja varten?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up samoin, tuli sähköpostiin viesti joltain mieheltä! En ole missään facessä tai instassa edes. V..u

Vierailija
22/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans ollu siellä jo vuosia, nyt viime aikoina Twoo alkanut lähettää toisille käyttäjille viestejä esim. Hei, kauanko olet ollut Twoossa ? vaikka siis itse en ole sellaista koskaan kirjoittanut kellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Twoo lähettelee sähköpostia!

En klikkaile mitään linkkejä, postin aukaisin.

Olenko mahdollisesti jossain tommosessa palvelussa?

Google antoi haulla tämän keskustelun.

Vierailija
24/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli juuri viestiä joltain mieheltä tästä palvelusta, enkä ole todellakaan koskaan kuullutkaan siitä saati sitten perustanut tiliä sinne.

Vierailija
25/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan, niin tuo TWOO on sellainen, että kun sinne rekisteröityy niin se menee henkilön sähköpostiin ja nappaa sieltä kaikki yhteystiedot. Ja ilmeisesti perustaa niille uusia feikkiprofiileita houkuttimeksi oikeille jäsenille tai sitten spämmää niiden sähköpostiin. Yhdellä tutulla oli siellä profiili ja kerran sain sähköpostia, joka jotenkin oudosti oli hänen nimissään, mutta olikin tuolta treffisivustolta. Eli ensivaikutelma oli, ikään kuin läheiseni ottaa minuun yhteyttä ja suosittelee ko. sivua tms. Toivottavasti nimissäni ei ole mitään profiileita, en ole tarkastanut. Tuon yhden kerran jälkeen spämmiä ei ole tullut, on tosin voinut mennä suoraan roskapostiin. Toivottavasti en nyt sekoita eri deittisaitteja keskenään.

Vierailija
26/26 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko badookin joku tuollainen kaappaussivu? Kun jokin aika sitten sain sieltä muka jotain kontaktiviestejä sähköpostiin, mutta oletin olevan roskapostia ja hävitin. Enkä ole edes käynytkään kyseisellä sivulla koskaan.