Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut tietämättäni TWOO-treffipalstalla, sinäkin?

Vierailija
06.07.2014 |

Löysinpä itseni sitten Twoo-deittisivulta omalla nimelläni ja iälläni. Arvatkaa kiehuttiko?

Ikinä en ole tällaisia sivuja käyttänyt eikä asiaa paranna, että työyhteyksissä käyttämääni meiliä jaetaan tällaisissa merkityksissä. Törkeää!

Syyllinen on NETLOG, jonka kautta tietoni ovat valuneet Twoo-palveluun. Liekö Netlogin alkuperäinen tarkoituksin ollut vain houkutella viattomien kuvanjakajien avulla kasaan mahdollisimman suuri määrä meiliosoitteita treffisivuja varten?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala huijaussivusto tuo TWOO.

Sain sieltä viestin että eräällä henkilöllä on asiaa minulle ( oli oikein henkilön nimi mainittu ja paikkakunta. )
Avasin Twoo-sivuston. Viikon päästä tästä tuli s-postiini kyselyitä ja ihmettelyitä joiltakin ihmisiltä, heiltä jotka ovat sähköpostiluettelossani, eli
kaikki henkilöt joille olin joskus vuosien varrella viestä laittanut (työpaikkahakemukset, verotoimistot, ihan kaikkia mitä kuvitella saattaa. )

Koska osoitteita on niin paljon luettelossani, niin en ole kaikille voinut selittää että huijauksesta oli kysymys ja enkä ole
nimelläni mitään treffikutsuja lähetellyt.

Harmittaa vieläkin kovasti tämä juttu. Terv. Anne- Marie

Vierailija
2/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli viesti tuntemaltani henkilöltö. Olet saanut viestin käy lukemassa. Linkki joohti TWOO sivuille. Viestin lukemiseen olisi tarvinnut gredittiä jota olisi pitänyt ostaa. Suljin sivuston. Seuraavana päivänä Sähköposti osoitteisiin joita oli minulla sähköpostissa, meni samallainen viesti minun nimissä, joita suuresti ihmettelivät minulle. TWOON sivuilta löytyi profiili Facebuukin kuvalla ja tiedoilla ja nimen omaan haen nais seuraa 35-50v. naisista. Sivuston toiminta täyttää intimiteettisuojan törkeän rikkomisen rajan.  Milloin polisi puuttuu sivuston toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:46"]

Välillä mulle tuli jotain kutsuja tuolta katsomaan kaverin viestejä tms., siis mulla yksi fb-kaveri on joka on voinut hyvin liittyäkin tuonne. Silloin säikähdin että jos munkin profiili on kaapattu sinne, mutta päättelin että kai mulle joku muukin olisi erehtynyt jotain viestejä laittamaan. Luulisin. 

[/quote]

Minulle tuli viestejä joiltain satunnaisilta miehiltä ympäri Suomen Veikka Alahuhta haluaa chätätä, Seppo Kainuu haluaa chätätä. Ja en todellakaan ole tuonne liittynyt edes vahingossa, mutta siellä vain olin ja omalla nimelläni. Voit olla tuolla ihan vallan hyvin.

Vierailija
4/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siitä badoosta tuli kauhea kohu kun iltis sai tietää. Ehkä tästä tulee samanlainen, jos ap vinkkaa iltiksiin? Kiusa se on pienikin kiusa, ja näissä hommissa se ei mene niin, että huonokin pr on pr:rrää eli näkyvyyttä. Ihmiset pelkäävät ihan hirveästi kaikenmaailman huijauksia ja identiteettivarkauksia, kiertäen nämä huijaussivut kaukaa.

Vierailija
5/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:46"]

Välillä mulle tuli jotain kutsuja tuolta katsomaan kaverin viestejä tms., siis mulla yksi fb-kaveri on joka on voinut hyvin liittyäkin tuonne. Silloin säikähdin että jos munkin profiili on kaapattu sinne, mutta päättelin että kai mulle joku muukin olisi erehtynyt jotain viestejä laittamaan. Luulisin. 

[/quote]

Minulle tuli viestejä joiltain satunnaisilta miehiltä ympäri Suomen Veikka Alahuhta haluaa chätätä, Seppo Kainuu haluaa chätätä. Ja en todellakaan ole tuonne liittynyt edes vahingossa, mutta siellä vain olin ja omalla nimelläni. Voit olla tuolla ihan vallan hyvin.

[/quote]No sitten se olisi aika surullista jos ei kukaan muu kuin tämä tuntemani henkilö olisi halunnut chattailla tai laittanut viestiä, tuostakin on jokunen vuosi eikä näiden muutaman ilmoituksen jälkeen ole tullut twoolta postia. Vaikken mikään kedon kaunein kukka olekaan, veikkaan että edes yksi tuntematon olisi viestinyt niin että sähköpostiin siis olisi tullut ilmoitus.

Vierailija
6/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:55"]

Minulle tuli viesti tuntemaltani henkilöltö. Olet saanut viestin käy lukemassa. Linkki joohti TWOO sivuille. Viestin lukemiseen olisi tarvinnut gredittiä jota olisi pitänyt ostaa. Suljin sivuston. Seuraavana päivänä Sähköposti osoitteisiin joita oli minulla sähköpostissa, meni samallainen viesti minun nimissä, joita suuresti ihmettelivät minulle. TWOON sivuilta löytyi profiili Facebuukin kuvalla ja tiedoilla ja nimen omaan haen nais seuraa 35-50v. naisista. Sivuston toiminta täyttää intimiteettisuojan törkeän rikkomisen rajan.  Milloin polisi puuttuu sivuston toimintaan.

[/quote]

Siis onko tuo TWOO jonkinlainen virus, vai miten se saa kaikki sähköpostiosoitteet?

Vierailija
7/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan poistettua tietoni netlogista ?

Vierailija
8/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:10"]

Löysinpä itseni sitten Twoo-deittisivulta omalla nimelläni ja iälläni. Arvatkaa kiehuttiko?

Ikinä en ole tällaisia sivuja käyttänyt eikä asiaa paranna, että työyhteyksissä käyttämääni meiliä jaetaan tällaisissa merkityksissä. Törkeää!

Syyllinen on NETLOG, jonka kautta tietoni ovat valuneet Twoo-palveluun. Liekö Netlogin alkuperäinen tarkoituksin ollut vain houkutella viattomien kuvanjakajien avulla kasaan mahdollisimman suuri määrä meiliosoitteita treffisivuja varten?

[/quote]

Mullekin alkoi maaliskuussa tulla chattikutsuja joltain ihme miehiltä ympäri Suomea. Menin ja poistin profiilin, mutta poisto oli tehty hankalaksi, ainakin viidessä kohdassa kysyttiin haluanko perua ja eteenpäin-nappi oli präntätty niin pienellä, että huononäköisemmältä olisi jäänyt poistamatta.

En kirjaudu enää mihinkään. Facessa olen ja gmailissa, mutta muualle en rekisteröidy. Minulla on vielä erikoinen nimi ja siellä olin sen erikoisen nimeni ja oikean ikäni kanssa minäkin :( Mies ja lapsia löytyy!

Vierailija
9/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo twoohan on ihan huijausta...

Vierailija
10/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:15"]

Tuo twoohan on ihan huijausta...

[/quote]

Älä muuta viserrä.

ap

Vierailija
11/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan mistään netlogista, mutta sen mitä tiedän niin suurin osahan nettisaiteista myy asiakastietoja muille, joten kannattaako käyttää sellaisissa työmailiosoitetta...

Vierailija
12/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on tällainen uusi badoo, että otetaan osoitteet mistä tahansa vain saadaan.  kaiketi tuolla netlogissa on ollut pienellä präntillä, että ne saavat käyttää osoitteita jatkossa, miten parhaaksi näkevät.

Itse katson, että henkilön liittäminen treffipalstalle, joiden tarkoitus nyt on yleensä seksinhaku, täyttää kunnianloukkauksen merkit tai jonkunlaisen internetissä tapahtuvan häirinnän merkit. Ei voi olla laillista, mutta Fobba voisi tietää tarkemmin. ;)

Vierailija
13/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:18"]

En ole koskaan kuullutkaan mistään netlogista, mutta sen mitä tiedän niin suurin osahan nettisaiteista myy asiakastietoja muille, joten kannattaako käyttää sellaisissa työmailiosoitetta...

[/quote]

Ei kannata, mutta ei nyt auta. Olen tosiaan kirjautunut tuonne hieman ajattelemattomasti sen seurauksena, että meiliin tuli viesti siskolta, joka lähetti tuota kautta kuvia lapsistaan. Ajattelin, että se on kuin mikä tahansa kuvienjako-alusta. No, väärin ajateltu!

Tästä huolimatta ei ole oikein liittää ketään seuranhakupalstalle! Jos mikään laki muka (!) ei sitä nyt kiellä, niin lähitulevaisuudessa pitäisi sellainen säätää.

ap

Vierailija
14/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menen kauan niin porukka kaikkoaa tuollaisilta saiteilta. On yleensäkin aika epätoivoista pitää yllä jotain treffipalstaa, koska Suomessakin on niin monta tosi suosittua, joiden yli et pääse.  Varsinkin jos ei ole sitä omaa vetovoimaa ja markkinointitaktiikkaa vaan kaikki perustuu meiliosoitteiden huijaamiseen.

Kuka haluaa mainostaa tuollaisella huijaussivustolla? Eikös ne rahavirrat mainontaan perustu.

Vierailija
15/26 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa tarkemmin, miten se tapahtui? En löydä edes paikkaa, mistä voisin perumisen alkaa.

Vierailija
17/26 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

twoosta onnistui poistua

asetukset-sivuilta

muokkaa-valikon alta

kun sinnikkäästi vain painelee,

että haluan poistaa profiilini.

Moneen kertaan.

Vierailija
18/26 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli näköjääntänään  sähköpostia joltain tuolta Twoo sivustolta myös.Enkä ihan takuu varmasti ole koskaan ikinä mihinkään tuollaiseen sivustoon tullut kirjautuneeksikaan edes,tai käynyt katsomassakaan,joten miten ihmeessä saan silti kuitenkin tuolta TWOO sivulta joltakin sähköpostia myös.En kyllä avannut sitä viestiä, koska ajattelin että siitä voisi olla huonoja seurauksia vaan,mutta ihmettelen asiaa kovasti kuitenkin ja tuli heti tosi kenkku olo.Enkä minä ole koskaan edes tuohon Netlogiinkaan tullut  kirjautuneeksi myöskään.

Vierailija
19/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twoohon ei kannata rekisteröityä puhumattakaan, että tilaisi Premium-jäsenyyttä. Laskuttamista ei saa loppumaan vaikka tili olisi suljettu.

Vierailija
20/26 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN LÖYSIN MINÄKIN ITSENI TUOSTA TWOO   RAHASTAVASTA  TREFFISTÄ  SE ON KUIN  TULVIVA JOKI  JOLLE EI NÄY LOPPUA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi