Oletteko huomanneet, että täältä ei enää pysty poistamaan mitään keskusteluja?
Eivät lähde, vaikka ilmiantaa. Kokeilkaapa vaikka.
Kommentit (16)
Kyllä minun kommenttini lähti samantien kun ilmoitin tykkääväni helteistä. Niistä ei saa nykyään tykätä
Ei se pelkkä napin hakkaaminen riitä josset osaa perustella kunnolla miks pitäs.
Enemmänkin niin että kaikki poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun kommenttini lähti samantien kun ilmoitin tykkääväni helteistä. Niistä ei saa nykyään tykätä
no hei, sanomalla taitaa olla ilmastointi vähän ylikuormitettu eli palstaa myöskin moderoiva toimittajaporukka käy niin kuumana että jo helteen mainitseminen on liikaa?
Asiallisia ketjuja poistuu vaikka kuinka. Mielenkiintoinen moderointi.
Kyllä pystyy.
Jos pyytäämääsi keskustelua ei ole poistettu, johtuu siitä että ylläpitäjä, modet eivät ole nähneet tarpeelliseksi poistaa ketjua, aloitusta, kommenttia.
Fatimin per*eposkien välissä on varmasti infernaalisen tukalaa näillä hel teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hei, sanomalla taitaa olla ilmastointi vähän ylikuormitettu eli palstaa myöskin moderoiva toimittajaporukka käy niin kuumana että jo helteen mainitseminen on liikaa?
Miten helle tekoälyyn vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyy.
Jos pyytäämääsi keskustelua ei ole poistettu, johtuu siitä että ylläpitäjä, modet eivät ole nähneet tarpeelliseksi poistaa ketjua, aloitusta, kommenttia.
Eivät täällä mitkään ylläpitäjät niitä poistu. Poistuu automaattisesti.
Jos ette usko, niin kokeilkaapa vaikka poistaa tämä keskustelu. Ei poistu!
ap
Ilmiantaja mammoja poistunut keskuudestamme, olisiko se syynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä napin hakkaaminen riitä josset osaa perustella kunnolla miks pitäs.
Minä en koskaan perustele. Kaikki ovat aina poistuneet, jos ei heti niin pian.
Olen huomannut, koska tuota "suuret ikäluokat"-keskustelua lienee yritetty poistaa sen sata kertaa, mutta siellä se edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette usko, niin kokeilkaapa vaikka poistaa tämä keskustelu. Ei poistu!
ap
Sehän on vaan siedätyshoitoa sulle ja sananvapauden voitto.
En ole, en oo ikinä ilmiantanut keskusteluja, minusta lapsellista.
Oli miten tymperä tahansa, miksei saisi keskustella. Rikolliset aiheet sitten erikseen.