Ympäri vuoden matkustavat! Oletteko myös koko vuoden ruskettuneita?
Kommentit (10)
En. Olen käynyt mm. Huippuvuorilla, Färsaarella, Islannissa, Pohjois-Kanadassa ja Etelämantereella eikä niillä seuduilla juurikaan ruskettunut.
Matkustan paljon, mutta en makaa rannalla. Ennemminkin hakeudun varjoon, jos olen aurinkoisessa kohteessa.
Kun kerran rusketun se kyllä säilyy talven yli. Ulkoilukauteni etelä-Euroopassa maaliskuusta marraskuuhun, kyllä siinä väri tarttuu.
Nyt olin 4 vkoa lomalla Suomessa ja kasvot vaalrnivat heti
En. Mutta kevättalvella on aina kova pandarusketus, kun tulee tehtyä parit alppireissut. Edellisen kesän suomirusketus hälvennyt, niin erottuu. Pandana mennään aina sinne kesäkuulle asti yleensä.
En rusketu, koska välttelen mahdollisuuksien mukaan aurinkoa. Sitä paitsi mitä vaaleampi olen iholtani, sitä kiinnostuneempi minusta ollaan maailmalla.
Ihonsa polttaneet katkaravun väriset ihmiset on kamalan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta kevättalvella on aina kova pandarusketus, kun tulee tehtyä parit alppireissut. Edellisen kesän suomirusketus hälvennyt, niin erottuu. Pandana mennään aina sinne kesäkuulle asti yleensä.
Syksyn, tai talven, reissuissa ei siis rusketu. Matkustan aina tekemään jotain, en koskaan erityisesti ruskettumaan.
Saan rusketukseni koko vuodeksi Suomen kesästä
Nuorempana matkustelin mm Thaimaassa monta viikkoa vuodesta enkä ollut ruskettunut, käytin aurinkorasvaa ja peittäviä vaatteita.
En, koska työreissut kuluu kokoushotelleissa, ei rannalla.