Asun Helsingin keskustassa, haluatko kysyä jotain?
Olen asunut monissa Suomen kaupungeissa mutta mielestäni Helsingin keskustassa on parasta asua. Kysyttävää?
Kommentit (59)
Ei kysyttävää, koen samoin! Mukavaa päivää!
Oletko koskaan käyttänyt metroa? Tiedätkö missä kaupungeissa on Sörnäinen, Tapiola ja Tikkurila?
Joo, stadissa asumisessa on paljon hyviä puolia, mutta kyllä mä haluaisin oman pihan.
Oletko jo tottunut ratikan kolinaan sekä pissanhajuun porttikongeissa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:13"]Ei kysyttävää, koen samoin! Mukavaa päivää!
[/quote]
Kiitos samoin! Muista nauttia Helsingin kesästä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:14"]Oletko koskaan käyttänyt metroa? Tiedätkö missä kaupungeissa on Sörnäinen, Tapiola ja Tikkurila?
[/quote]
Olen käyttänyt metroa kerran. Yleensä kävelen kaikkialle. Tiedän, missä Tikkurila on, jokainen junalla kulkenut kai tietää. Tapiolaa en tunne ja Sörnäisen sijainnin tiedän teoriassa, mutta en ole koskaan käynyt siellä.
Oleko tutustunut Hesan nähtävyyksiin?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:15"]Joo, stadissa asumisessa on paljon hyviä puolia, mutta kyllä mä haluaisin oman pihan.
[/quote]
Ymmärrän. Minä sain tarpeekseni pihaelämästä lapsena. Minulle riittää oma mukava sisäpiha ja kaupungin lukuisat puistot.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:15"]Oletko jo tottunut ratikan kolinaan sekä pissanhajuun porttikongeissa?
[/quote]
En kuule raitiovaunujen kolinaa kotiini, kaupungilla kulkiessa pidän siitä. Pissanhajua en ole huomannut missään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:17"]Onko sinulla lasitettu parveke?
[/quote]
Ei ole, mutta parvekkeen on suojaisalle sisäpihalle päin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:19"]Käytkö usein olusella ?
[/quote]
Kyllä. Käyn lasillisella tai muutamalla noin kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:20"]Oleko tutustunut Hesan nähtävyyksiin?
[/quote]
Olen jonkin verran. Mitkä muuten lasket nähtävyyksiksi? Minusta on välillä hauskaa heittäytyä turistiksi omassa kaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:21"]Missä kirjastossa käyt?
[/quote]
Rikhardinkadun kirjastossa. Saa nähdä, rakennetaanko se keskustakirjasto Kiasman liepeille.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:15"]Oletko jo tottunut ratikan kolinaan sekä pissanhajuun porttikongeissa?
[/quote]
En kuule raitiovaunujen kolinaa kotiini, kaupungilla kulkiessa pidän siitä. Pissanhajua en ole huomannut missään.
[/quote] Et missään? Olithan siis hesassa....ja kuljet kaupungilla?
Kauanko aikaa olet asunut keskustassa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 09:21"]
[/quote]
[/quote] Et missään? Olithan siis hesassa....ja kuljet kaupungilla?
[/quote]
Kyllä, enkä ole tuntenut missään kusen hajua. Missä sinä sitten haistelet sitä?
Aloittajan elämä kuulostaa hyvin tylsältä ja tyhjältä. Et liiku mihinkään ja jos liikut niin taksilla? Jeee!
T. Asun myös keskustassa ja uskallan käyttää ratikkaa ja metroa!