Ihana leffa Netflixissä! Kerro minulle jotain hyvää
Kyllä sai itkemään ja nauramaan. Loistavat pääosan esittäjät!
Kommentit (17)
Onko siitä tehty leffa!!! Jee! Ihanaa, katson heti kun lapset nukkuu. ☺️
On. Varaa nessupaketti viereen. Mielettömän hyvät näyttelijät siinä. Tykkäsin tosi paljon tästä leffasta.
Ja se mies, uuh
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä tehty leffa!!! Jee! Ihanaa, katson heti kun lapset nukkuu. ☺️
Sehän on todella surullinen ja masentava.
Paljon Ed Sheeranin biisejä. Muutenkin hyvä musa leffassa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos varoituksesta, ehdin jo kiinnostua.
Höpö höpö, surullista ei oikeastaan ollut kuin317 alku ja loppu. Minusta oli oikein ihana ja se tyttö oli niin piristävä kuin vain voi olla ja mieskin alkoi taas nauramaan. Loistava elokuva
Vierailija kirjoitti:
Sehän on todella surullinen ja masentava.
No ne biisit soi vaan hetken. Kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos varoituksesta, ehdin jo kiinnostua.
Vollotin jo trailerista, kai se on pakko kattoo.
Todella kömpelö leffa ja perverssi asetelma, ihme pikku Heidi pelastaa -fantasia potenssiin kaksi. Emotionaalisesti niin hirveä myötähäpeää aiheuttava kökkäre kuin vain voi olla. Täysin psykologisesti epäuskottava. Mi-kä teitä oikein vaivaa, kun tämmönen uppoaa :D
Näin elokuvan jo vuosia sitten. Mielestäni se oli eutanasiamyönteinen enkä siksi tykännyt siitä.
Elokuvan alkuperäinen nimi "Me Before You" on monimerkityksellisellä tavalla hieno, siis hyvin keksitty.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä olen eutanasian puolella. Toivottavasti on pian Suomessakin laillista
No olen eri mieltä. Loppuhan olisi ollut jotain ihan muuta, jos se olisi mennyt Pikku Heidi -pelstaa tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Todella kömpelö leffa ja perverssi asetelma, ihme pikku Heidi pelastaa -fantasia potenssiin kaksi. Emotionaalisesti niin hirveä myötähäpeää aiheuttava kökkäre kuin vain voi olla. Täysin psykologisesti epäuskottava. Mi-kä teitä oikein vaivaa, kun tämmönen uppoaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan koskaan sanonu sulle, että oot hiukan rasittava?
Se on