Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies- tai naismakusi on muuttunut?

Vierailija
06.07.2014 |

Minulla on ainakin siten, että nykyisin olen tullut paljon suvaitsevammaksi. Nuorena kumppanin entiset vaivasivat enemmän ja olin mustasukkaisempi. Naisten piti mielestäni olla nuoria ja huoliteltu tyylikin oli tärkeämpää. Nykyisin on jopa samantekevää, vaikka karvatkin rehottaisivat tai toinen ei jaksaisi meikata, sekin oli kauhistus aiemmin. Estot ovat kadonneet muutenkin. Voisin haluta jonkin verran vanhemman naisen, jos nyt olisin tilanteessa, jossa etsin puolisoa. Pitäisin kokeneisuutta vain hyvänä ja rupsahtaneisuus ei haittaa, enemmän kammoksun liian lapsimaista ulkonäköä tai "muovisuutta". Kuitenkin ulkonäköseikat ovat tulleet vähemmän tärkeiksi, vaikka viehättävyys onkin tärkeää. Olen alle kolmekymppinen perheenisä.

Onko muillakin maku naisten tai miesten suhteen muuttunut merkittävästi ajan myötä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Miehekkyyden ja naisellisuuden käsitteet olivat aiemmin kotoa opitut, mutta iän ja oman itseni löytämisen myötä ne ovat muuttuneet ja laajentuneet.

Vierailija
2/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pidin ennen paljon tärkeämpänä miehen ulkoista asemaa. Menestys ei vaikuta kuitenkaan enää omien takaiskujeni myötä omiin tunteisiini, vaan miehen huomaavaisuus, luotettavuus ja välittäminen ovat tulleet tärkeämmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitää myös ikäistäni vanhemmista, olen kuitenkin nainen.

Vierailija
4/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakaikkaammaksi ja ruskettuneemmaksi. Ennen ihailin laihuutta ja kalpeutta.

Vierailija
5/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisempaan suuntaan ainakin. Ei tarvitse olla eksoottisen tai "huomiotaherättävän" näköinen. Hyvännäköinen ja tyylikäs pitää silti olla.

Vierailija
6/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorempana en pitänyt kuin hoikista/laihoista naisista, nyt vajaa40v on alkanut pyöreämmät naiset kiinnostamaan, rintavammat ja persekkäämmät, joskus kun pääsisi leipomaan oikein kunnon isoja tissejä.

Vierailija
7/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 07:08"]

Joo, nuorempana en pitänyt kuin hoikista/laihoista naisista, nyt vajaa40v on alkanut pyöreämmät naiset kiinnostamaan, rintavammat ja persekkäämmät, joskus kun pääsisi leipomaan oikein kunnon isoja tissejä.

[/quote]

Sama juttu, lyhyt ja pyöreä, ei kuitenkaan lihava nainen on seksikäs.

Vierailija
8/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisteininä pidin keltaihoisista naisista. Hieman varmaan vielä 18-vuotiaanakin.

-Mies 29v-

Vierailija
9/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana miehen piti olla tyylikäs, hoikka ja hölösuu. Sitten huomasin, että tärkeämpää on kuitenkin esim. se, että pystyn olemaan miehen seurassa rennosti ja oma itseni. Ja nyt, vaikka haku ei olekaan päällä, niin olen huomannut, että näen mahdollisuuksia paljon aiempaa laajemmassa ikähaarukassa. Viisikymppiset miehet eivät ole lainkaan liian vanhoja. Ja jotkut parikymppiset kollitkin ovat niin seksikkäitä, että melkein tekisi mieli pettää.

Vierailija
10/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistuttuani pidän aikuisemman näköisistä miehistä. Pelotti nuorena että jospa kasvan puumaksi, mutta onneksi niin ei käynyt.

Ennen pidin eniten ruskeista silmistä, nykyään sinisistä.

Vierailija
11/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kiihotti ne laihat ja kovimman näköiset tytöt, lävistetyt ja meikatut. Nykyään pidän enemmän ulkonäöllisesti lihavista ja lihaksikkaista naisista. Esim. kuntosalilla kaunein oli vastasynnyttänyt mamma. Oli niin kauniit muodot, etten pystynyt olla tuijottamatta.

Vierailija
12/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tykkäsin älykkäistä. Vanhemmiten kauniit kasvot ja erityisesti hyvä perä on tullut tärkeämmäksi.

Vierailija
13/13 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut tykkäämään sellaisista äiti-ihmisen oloisista naisista. Suomalaiset naiset viehättävät, toisin kuin ennen. Varmaankin kun oma vaimoni on muuttunut vanhemmuuden myötä. Lyhythiuksiset naiset eivät kotoa opitun mallin vuoksi olleet ennen mielestäni viehättäviä, nyt pidän sellaisistakin ja muutenkin aika perusnaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä