Mitä mieltä tästä blogista? (huolestuttaa...)
http://elamankajoa.blogspot.fi
Mielestäni aika huolestuttavalta kuulostaa, entä teistä? Blogilistan mukaan kyseessä yläasteikäinen tyttö...
Kommentit (28)
Miksi ihmiset on niin kyynisiä?
Onko kaikki niin turtuneita provoista?
Ope jatkaa: Teinien teksteissä on tietynlaisia kirjoitusvirheitä, jotka ovat varsin yleisiä sille ikäryhmälle.Tämä teksti on liian virheetöntä ollakseen teinin kirjoittama. Tosin tästäkin virheitä löytyy, mutta ei juuri niitä teineille tyypillisiä. Teksti on liian sujuvaa, tietyt sanavalinnat eivät ole teinien kielenkäyttöön kuuluvia. Tekotaiteellista paskaa, jos karkea ilmaus sallitaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 01:55"]
Ope jatkaa: Teinien teksteissä on tietynlaisia kirjoitusvirheitä, jotka ovat varsin yleisiä sille ikäryhmälle.Tämä teksti on liian virheetöntä ollakseen teinin kirjoittama. Tosin tästäkin virheitä löytyy, mutta ei juuri niitä teineille tyypillisiä. Teksti on liian sujuvaa, tietyt sanavalinnat eivät ole teinien kielenkäyttöön kuuluvia. Tekotaiteellista paskaa, jos karkea ilmaus sallitaan.
[/quote]Sallitaan kyllä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 01:59"]
^Ai kauhee millanen opettaja!
[/quote]
Mitäs kauheeta minussa on? Luuletko oikeasti, että ope ei huomaa, jos teini esim. yrittää muiluttaa omana tekstinään jotain aikuisen kirjoittamaa tai netistä kopioimaansa tekstiä? Kyllä huomaa ja heti! Vai oliko se nyt niin kauheeta, kun ope käyttää paska-sanaa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 01:59"]
[/quote]
Mitäs kauheeta minussa on? Luuletko oikeasti, että ope ei huomaa, jos teini esim. yrittää muiluttaa omana tekstinään jotain aikuisen kirjoittamaa tai netistä kopioimaansa tekstiä? Kyllä huomaa ja heti! Vai oliko se nyt niin kauheeta, kun ope käyttää paska-sanaa?
[/quote]
On. Pese suusi saippualla
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 01:59"]
[/quote]
[/quote]
Joo, meillä oli tuollainen opettaja. Ei varsinaisesti innostanut kirjoittamaan, kun väitti mun valehtelevan "et voi osata kirjoittaa tuolla tavalla". Jouduin kirjoittamaan opettajalle hänen vahtiessaan uuden tarinan ja kun olin kirjoittanut, niin vieläkin epäili, että olin vähintään varastanut sen tarinan joltain muulta.
Kannustaa, todella kannustavaa...
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 01:33"]
Mä en vaan oikein tajua näitä ihmisiä jotka ripuloivat nettiin kaikki ongelmansa ja ajatuksensa tuntemattomien ihmisten riesaksi, eikö ne vois ostaa vaikka päiväkirjaa ja itkeä sinne...?
[/quote]
Mä en ymmärrä, miksei sitä päiväkirjaa voi yhtä hyvin kirjoittaa nettiin, varsinkin jos sitä päiväkirjaansa ei mainosta missään. Ei kenenkään ole pakko lukea.