hehee, huvittavaa miten nyt jo tarkkailee mahdollisia raskausoireita =D
Päätimme miehen kanssa että jätämme ehkäisyn pois ja alamme yrittää komatta. N. pari viikkoa sitten haraastimme vielä keskeytettyä yhdyntää, seuraavana päivänä tuli taas tutut vihlasut vatsassa ja lmainen vuoto jota olen jo oppinut yhdistämään ovulaatioon. Sanoinkin miehelle että jos ei olisi keskeyttänyt olisin varmasti raskaana jo.
Menkkojen pitäisi alkaa huomenna, nyt mukamas palelen ja pari päivää ollut paha olo jne =D
Teinkin tänään jo yhden halpis-liuskatestin, samanlaisen jolla olen jo kahdesti plussannut ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, negahan se oli.
Huvittaa vain miten nopeasti mieli tekee temppuja ja alkaa kehittelemään itselleen vaikka mitä oireita =D
Kommentit (3)
Noin se just menee! Ja mulla oli kaikkia ihan uusia "raskausoireita" ennen menkkojen alkua, mutta sitten ne aina alkoivat. Sitten kun lopulta olin raskaana, olin oikeasti ihan varma, että tämä on nyt sitä, koska oireet olivat niin poikkeavat.
Huvittaa sekin kun jotkut sanovat että on ihan kakkapuhetta että oireita tulisi vasta kun testinäyttäisi plussaa kun itellään ollut heti oviksen jälkeen niin selkeät oireet ja plussa sitten tuli....
Kun niitä "oireita" tulee kuumeileville (ja raskautta pelkääville....) ihan vain siitä että sitä miettii liikaa =)
ihmisen mieli on ihmeellinen asia =)