Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö unohtaa kiva, mutta kasvissyöjä tindermätsi?

Vierailija
03.07.2021 |

Itse rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa, kaikenlaista, enkä ole mitenkään rajoittunut missään suhteessa.
Ahdistaa jo valmiiksi sanelupolitiikka, maivei oor haivei kasvissyönnin suhteen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaikki kasvissyöjät eivät ole raskaita valittajia. olen kasvissyöjä eikä kiinnosta muiden ruokailut. en vain halua kuittailua omista syömisistäni ja haluan, että rajojani kunnioitetaan (eikä yritetä esim. salaa syöttää lihaa). mutta eihän tinder-mätseistä usein tule yhtään mitään, joten ehkä menet asioiden edelle.

Vierailija
2/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei ota suihin sellainen nainen. Kikuli kun on lihaa. Ei jatkoon

Kyllä ottaa. Kokemusta on useammastakin. Luonne vaan yleensä on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kaikki kasvissyöjät eivät ole raskaita valittajia. olen kasvissyöjä eikä kiinnosta muiden ruokailut. en vain halua kuittailua omista syömisistäni ja haluan, että rajojani kunnioitetaan (eikä yritetä esim. salaa syöttää lihaa). mutta eihän tinder-mätseistä usein tule yhtään mitään, joten ehkä menet asioiden edelle.

Miksi edes käyttää vaivaa, ellei usko että tulee mitään, eikös se ole koko homman idea?

Vierailija
4/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasyöjät on pahimpia ruuasta valittajia.

Vierailija
5/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin nämä "lihansyöjät", LOL. Vinkuvat kuin viisivuotiaat.

Vierailija
6/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tuolla asenteella jutusta tuskin tulee yhtään mitään.

Vierailija
7/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus n. 3 osui ja upposi.

Vierailija
8/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Tuolla asenteella jutusta tuskin tulee yhtään mitään.

Eikös se asennevamma ole sillä rajoittuneella kasvissyöjällä, eikä avoimella ap:lla?

Vierailija
9/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tullut koskaan tällaisesta mitään?

ap

Vierailija
10/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain tullut koskaan tällaisesta mitään?

ap

On. Mies pari vuotta seurasi mitä syön, kyseli ohimennen miksi näin teen, ja nyt on itsekin ollut kasvissyöjä melkein 10 vuotta. Itselleni olisi sinänsä ollut ok että molemmilla on omat ruuat, mutta onhan se kivempi ja kätevämpi kun syödään samaa.

Vierailija
11/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä ollut mitään ongelmaa mulla kasvissyöjällä ja sekasyöjä-poikaystävällä. Syödään osittain samaa ruokaa, osittain eri jos mies haluaa lihaa.

Vierailija
12/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sun ongelma, jos deittisi ei syö lihaa? Tuskin kuitenkaan olet sille heti kokkaamassa kaikkia aterioita. Itse syön 95% kasvisruokaa ja miesystäväni on sekasyöjä. Hyvin kelpaa mun ruoat sille ja molemmille sopivia ravintoloitaki helppo löytää. Ja meistä minä olen se, joka rakastaa ruoanlaittoa.

Vierailija
13/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet asioiden edelle, ap.

Vierailija
14/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin unohtaisin. En jaksaisi elämää jonkun ituhipin kanssa. Varmaan äänestäisikin jotain wiherwassareita.

Vierailija
15/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran ole rajoittunut niin syöt varmaan mielelläni kasviksia etkä ole rajoittunut pelkkään lihaan. Suurin osa ruoista on helppo pienellä vaivalla muuttaa kasvisruoiksi. Tekee muuten saman kastikkeen/keiton/padan jne, ottaa puolet sivuun ja toiseen laittaa lihaa ja toiseen tofua, pähkinöitä tms.

Vai oletko sittenkin rajoittunut pelkän pihvin ja perunan syöjä?

Vierailija
16/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin unohtaisin. En jaksaisi elämää jonkun ituhipin kanssa. Varmaan äänestäisikin jotain wiherwassareita.

Vaikka olen sekasyöjä itse, en jaksaisi tämän vastauksen perusteella tällaista ihmistä, joka valittaa muiden valinnoista, mitkä ei ole itseltä kuitenkaan pois.

Kasvissyöjä kävisi hyvin itselle. Voisimme hyödyntää samat salaatit ja lisukkeet, itselleni käy myös esim. soijalaatikot jne. Ravintoloissakin olen maistanut hyvää kasvisruokaa. Jääkaapissa voisin edelleen pitää esim. kalaa tai kanaa, kun haluan sellaista lisänä syödä. Mukava olisi yhdessä miettiä, että kuinka ruokavaliot saadaan mätsättyä ja vähentää maukkaasti omaa lihansyöntiä, mutta tuskin luovun kokonaan, koska kala on eri lajikkeina itselleni suurta herkkua. Punaista lihaa nyt syön tuskin lainkaan enää muutoinkaan. Toki tarjottuna ja paikallisia herkkuja maistelen. Olen utelias ruuan suhteen muutenkin.

Vierailija
17/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerran ole rajoittunut niin syöt varmaan mielelläni kasviksia etkä ole rajoittunut pelkkään lihaan. Suurin osa ruoista on helppo pienellä vaivalla muuttaa kasvisruoiksi. Tekee muuten saman kastikkeen/keiton/padan jne, ottaa puolet sivuun ja toiseen laittaa lihaa ja toiseen tofua, pähkinöitä tms.

En. Se kastike/keitto/pata ei maistu samalta jos se liha laitetaan siihen vasta lautasella.

Vierailija
18/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Se kastike/keitto/pata ei maistu samalta jos se liha laitetaan siihen vasta lautasella.

Ei sitä tarvii vasta lautasella laittaa, vaan molemmille voi laittaa omat kattilat/pannut ja siinä hauduttaa ne lihat.

Vierailija
19/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sekään suuri vaiva ole laittaa kahteen kattilaan samat ainekset ja laittaa toiseen lihaa hautumaan.

20/23 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin lähinnä, että kasvissyönti saattaisi tarkoittaa "maailmanparantajaa". Mutta jos on noin muuten (minun makuuni) asiallinen, eli mm. humanitaarisen ma*hanmuuton vastainen ja k*hitysapuvastainen, niin kasvissyönti ei olisi ongelma olleenkaan, saati aktiivisesti harjoitettu biseksuaalisuus. Mutta ilmeisesti sinä mietit ruokailua, minä arvomaailmoja. Sikäli off-topic.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi