Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan totaalisen kyllästynyt äitiini

Vierailija
05.07.2014 |

Luojan kiitos asun omillani. Tuntuu, etten ikinä pääse eroon äidistäni ja saa elää nuoren aikuisen elämää. Joka ikinen, siis oikeasti joka ikinen puhelu loppuu huutoon ja siihen, etten yksinkertaisesti JAKSA enää ja on pakko lyödä luuri korvaan. Äidilläni tuntuu olevan tavoitteena kehittää riita mistä tahansa, jotta voisi sanoa, että olen lapsellinen enkä pärjää omillani. On ilmeisesti katkera, kun en tarvitse häntä enää.

Aivan käsittämätöntä nalkutusta aiheen vierestä ja aiheesta itsestään ja AINA sama homma. En jaksa enää!! Otetaan esimerkiksi että olen iloinen hankittuani omaan kotiini jotain uutta ja haluan kertoa siitä äidille. Mitä hän tekee? Alkaa utelemaan, mistä sain rahat siihenkin taas ja miksi menin ostamaan uuden kun "vanha oli ihan hyvä, et sinä hei noin voi käyttää rahaa." Ja hirveää saarnaamista siitä, miten minun pitäisi elää omassa kodissani ja mitä saisin tänne hankkia. Olen niin sairaan vihainen!!! Seuraavaksi alkaa nillitys jostain ihan aiheem vierestä ja lopulta minun on pakko lyödä luuri korvaan, kun äitini on TAAS saanut päiväni pilalle. Pitääkö minun tosiaan hakea tarvitsemani tavarat ja sen jälkeen katkaista välit vaikkapa puoleksi vuodeksi?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi