Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( mies petti umpihumalassa minua kaverinsa kanssa

Vierailija
05.07.2014 |

Mies joi humalaan itsensä ja kaverinsa oli myös. Oltiin siis meillä. Yöllä herään sammuttamaan telkkaria, ja siellä kaverinsa nuoli mieheni palleja. Myöhemmin mieheni sammui ja kaveri veteli käteen ( eivät nähneet mua)

ei olla voitu selvittää tätä asiaa tänään, ovat yhä kylässä, kaveri ja tyttöystävä. Helvetti kun on paha olla, enkä tiedä mitä ajatella. Pettämistä kai, ainakin luottamus karisi. Mitä ajattelisit mun tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulemma muista mitään tapahtuneesta. Koetin udella tykkääkö miehistä mutta ei edelleenkään. No, päädyin sit siihen että asia on. Mutta koska olen niin hankala persoona, mietin mitä muuta toi voi umpikännissä touhuilla eli menikö luottamus... Itestä tuntuu välillä että so What ja sit tuntuu että miten voi luottaa. Mutta kiitos vastanneille, autoitte kovasti t. Ap

Vierailija
2/25 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asia ok t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o sorry mutta nauraisin itseni kuoliaaksi :D ja harmittelisin etten olisi ottanut kuvia

Vierailija
4/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt yksi pieni pallinuolenta. Ei haittais. Nauraisin kuten kakkonen. Kakkonen..hih...

Vierailija
5/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6 ystävää, joista 5 on pettänyt miestään. Eli tuo näyttää olevan normaalia ja kai Se on tämän maailma henki.

Vierailija
6/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ootte aika suvaitsevaisia. Kiristääköhän mun pipo liikaa t. Ap

Vierailija
7/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks. Naurattais niin et tulis pissat housuun. Napsauttaisin valot päälle ja kierisin lattialla hekottamassa.

Vierailija
8/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tykkääkö sun miehes sittenkin miehistä?! ja tosiaan on vissiin sit ollu umpihumalassa...ei oo tainnu reppana tajuta, että kuka niitä palleja nuolee.

Vierailija
9/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan tähän asti tykänny miehistä... T.Ap

Vierailija
10/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiristä pipo sulla. Olisin itsekin järkyttynyt.

Vierailija
11/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerta homoksi tee!

Vierailija
12/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne juuri kertoivat tutkimuksissa, että heteromiehet haluavat edes kerran kokeilla miehen kanssa ja näiden heteromiesten prosentti oli yllättävän suuri. Nyt sinun miehesi kokeili, älä suutu vaan jatka elämää ihan normaalisti.

Vierailija
13/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:55"]

Ei se kerta homoksi tee!

[/quote]

mistä tiiät et oli eka kerta?

Vierailija
14/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä pettämistä jos mies miehen kans on.

Vierailija
15/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurat vaan sen kanssa kokemukselle ja se siitä. Ei miehesikään varmaan suuttuisit jos puristelisit naisen rintoja.

Vierailija
16/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan ällöttävä olo, mistä mä tosiaan tiedän mitä muuta on tapahtunut, kyllä täytyy jutella huomenna asiat selviksi. Mäkin aina aattelin ettei miehen kans oleminen ois pettämistä mutta nyt en oikein tiiä mitä ajatella t. Ap

Vierailija
17/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:00"]

Tuli vaan ällöttävä olo, mistä mä tosiaan tiedän mitä muuta on tapahtunut, kyllä täytyy jutella huomenna asiat selviksi. Mäkin aina aattelin ettei miehen kans oleminen ois pettämistä mutta nyt en oikein tiiä mitä ajatella t. Ap

[/quote]

Tottakai selvität asiat. Eihän sun miehes edes välttämättä muista mitä on tullut tehtyä. 

Vierailija
18/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:55"]

Ei se kerta homoksi tee!

[/quote]

ja kymmenest nolllanntuu

Vierailija
19/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä nyt provojen taso on uhkaavasti laskenut. Provon pitäisi olla sellainen, että hölmömät uskovat sen.

Vierailija
20/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voidaan leikisti uskoa tää juttu, niin se ei lopahda alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän