:( mies petti umpihumalassa minua kaverinsa kanssa
Mies joi humalaan itsensä ja kaverinsa oli myös. Oltiin siis meillä. Yöllä herään sammuttamaan telkkaria, ja siellä kaverinsa nuoli mieheni palleja. Myöhemmin mieheni sammui ja kaveri veteli käteen ( eivät nähneet mua)
ei olla voitu selvittää tätä asiaa tänään, ovat yhä kylässä, kaveri ja tyttöystävä. Helvetti kun on paha olla, enkä tiedä mitä ajatella. Pettämistä kai, ainakin luottamus karisi. Mitä ajattelisit mun tilanteessa?
Kommentit (25)
:o sorry mutta nauraisin itseni kuoliaaksi :D ja harmittelisin etten olisi ottanut kuvia
Mitä nyt yksi pieni pallinuolenta. Ei haittais. Nauraisin kuten kakkonen. Kakkonen..hih...
Mulla on 6 ystävää, joista 5 on pettänyt miestään. Eli tuo näyttää olevan normaalia ja kai Se on tämän maailma henki.
Oikeesti, ootte aika suvaitsevaisia. Kiristääköhän mun pipo liikaa t. Ap
Jaiks. Naurattais niin et tulis pissat housuun. Napsauttaisin valot päälle ja kierisin lattialla hekottamassa.
siis tykkääkö sun miehes sittenkin miehistä?! ja tosiaan on vissiin sit ollu umpihumalassa...ei oo tainnu reppana tajuta, että kuka niitä palleja nuolee.
Ei oo ainakaan tähän asti tykänny miehistä... T.Ap
No ei todellakaan kiristä pipo sulla. Olisin itsekin järkyttynyt.
Mitäs ne juuri kertoivat tutkimuksissa, että heteromiehet haluavat edes kerran kokeilla miehen kanssa ja näiden heteromiesten prosentti oli yllättävän suuri. Nyt sinun miehesi kokeili, älä suutu vaan jatka elämää ihan normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:55"]
Ei se kerta homoksi tee!
[/quote]
mistä tiiät et oli eka kerta?
Ei mun mielestä pettämistä jos mies miehen kans on.
Naurat vaan sen kanssa kokemukselle ja se siitä. Ei miehesikään varmaan suuttuisit jos puristelisit naisen rintoja.
Tuli vaan ällöttävä olo, mistä mä tosiaan tiedän mitä muuta on tapahtunut, kyllä täytyy jutella huomenna asiat selviksi. Mäkin aina aattelin ettei miehen kans oleminen ois pettämistä mutta nyt en oikein tiiä mitä ajatella t. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:00"]
Tuli vaan ällöttävä olo, mistä mä tosiaan tiedän mitä muuta on tapahtunut, kyllä täytyy jutella huomenna asiat selviksi. Mäkin aina aattelin ettei miehen kans oleminen ois pettämistä mutta nyt en oikein tiiä mitä ajatella t. Ap
[/quote]
Tottakai selvität asiat. Eihän sun miehes edes välttämättä muista mitä on tullut tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:55"]
Ei se kerta homoksi tee!
[/quote]
ja kymmenest nolllanntuu
No, kyllä nyt provojen taso on uhkaavasti laskenut. Provon pitäisi olla sellainen, että hölmömät uskovat sen.
Me voidaan leikisti uskoa tää juttu, niin se ei lopahda alkuunsa.
No ei kuulemma muista mitään tapahtuneesta. Koetin udella tykkääkö miehistä mutta ei edelleenkään. No, päädyin sit siihen että asia on. Mutta koska olen niin hankala persoona, mietin mitä muuta toi voi umpikännissä touhuilla eli menikö luottamus... Itestä tuntuu välillä että so What ja sit tuntuu että miten voi luottaa. Mutta kiitos vastanneille, autoitte kovasti t. Ap