Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsestani on tehty kaksi lastensuojeluilmoitusta. Kysyttävää?

Vierailija
05.07.2014 |

Lapsestani on tehty kaksi lastensuojeluilmoitusta kun lapsi oli 14-17 v. Ihan pelleilyä nuo ilmoitukset. Kävimme juttelemassa nuoren sossun ja opiskelijan kanssa. Kysyivät meneekö hyvin ja kun totesimme, että menee, asia oli ok.

Ei ihme, että ihmisten hätä oikeasti jää huomaamatta.

Kysyttävää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä ilmoitukset tehtiin?

Vierailija
2/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin vanhemmille on ihan ok. että lapsi näpistää, ryyppää ja liehuu viikonloppuyöt kavereiden kanssa teillä tietämättömillä. Ei siinä lastensuojeluilmoitukset auta, yksi keskustelu ja kaikki osapuolet valehtelee sullassa sovussa että kaikki menee loistavasti eikä meidän perheessä ole mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:41"]Joillekin vanhemmille on ihan ok. että lapsi näpistää, ryyppää ja liehuu viikonloppuyöt kavereiden kanssa teillä tietämättömillä. Ei siinä lastensuojeluilmoitukset auta, yksi keskustelu ja kaikki osapuolet valehtelee sullassa sovussa että kaikki menee loistavasti eikä meidän perheessä ole mitään ongelmia.

[/quote]

Joskus kyllä voi olla niinkin, että ihan ok-perheen nuori kokeilee mainitsemiasi asioita. Itse olin tuollainen nuori aikoinaan, ja järkiinnyin kyllä. Kaveropiiri saattaa yllyttää monenlaiseen.

Vierailija
4/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:41"]Joillekin vanhemmille on ihan ok. että lapsi näpistää, ryyppää ja liehuu viikonloppuyöt kavereiden kanssa teillä tietämättömillä. Ei siinä lastensuojeluilmoitukset auta, yksi keskustelu ja kaikki osapuolet valehtelee sullassa sovussa että kaikki menee loistavasti eikä meidän perheessä ole mitään ongelmia.

[/quote]

Joskus kyllä voi olla niinkin, että ihan ok-perheen nuori kokeilee mainitsemiasi asioita. Itse olin tuollainen nuori aikoinaan, ja järkiinnyin kyllä. Kaveropiiri saattaa yllyttää monenlaiseen.

[/quote]

Ongelmahan on että jokaisesta ikäluokasta viitisenkin tuhatta nuorta ei järkiinny vaan syrjäytyy pysyvästi. Minusta lastensuojelu ja koulu jättää nämä lapset heitteille kun ei heitä kykene auttamaan. Osalta vanhemmista ei nyt oikeasti voi odottaa sen kummenpaa vastuuta, mutta että myös yhteiskunta koulun, lastensuojelun, terveydenhuollon puolelta jättää nämä lapset ihan vapaasti syrjäytymään on minusta sekä surullista että törkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi