Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteen palautus/vaihto, kun pakkaus osoittautui näpistelijän tyhjentämäksi

Vierailija
05.07.2014 |

Ostin ripsien kestovärjäyssetin, n. 15 euroa. Pakkaus näytti normaalilta,  en katsonut sitä tarkemmin, ei kassakaan. Kotona huomasin, että pakkauksen teippi on jollain ohuella terällä viilletty auki. Setistä puuttui pieni väriainetuubi.

Alustava tiedustelupuhelu tuotti sellaisen tuloksen, että minulle kerrottiin nuorten mimmien usein varastelevan seteistä noita värejä, koska juuri niitä kuluu eniten ja ne myös maksavat eniten. Hapettimet ja muu tilpehööri on sivuseikka, väriaine tavoiteltu varkauden kohde.

Tuotteen vaihtamista tai palauttamista ehdottaessani liikkeen edustaja kuitenkin epäröi ja kiirehti lopettamaan puhelun.

15 euroa ei ole paljon, mutta paskasta se on liikaa. Mites nämä vaihdot ja palautukset tässä tapauksessa menevät? Maanantaina vien paketin takaisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautin tyhjän kankaanvärjäyspaketin, josta siis puuttui väriainepussi. Vein sen kassalle ja sanoin että "ostin eilen, puutti väripussi". Pahoittelivat ja antoivat uuden paketin tilalle, tarkastettiin myyjän kanssa että on varmasti kaikki tallella.

Vierailija
2/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kerran tyhjän puuterirasian. Rasia siis pahvipaketissa ja kyseessä irtopuuteri. Puuterirasia oli tyhjä. Oli avaamattoman näköinen, joten ehkä jo tehtaalta asti ollut tyhjä.

Menin kassalle ja esitin asiani. Sain uuden tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Meinas tulla raivo tuon puhelun takia. Kiitos teille rauhoittavista vastauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän