Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua naisellisemmaksi ja huolitellummaksi

Vierailija
03.07.2021 |

Tarvitsisin teiltä vinkkejä, kuinka alkaa opetella enemmän itsestäni huolehtimista ja haluaisin myös oppia olemaan naisellisempi.

Olen suurimmaksi osaksi kotona, joten haluaisin esimerkiksi pukeutua mukavasti. Enkä välttämättä halua meikata, jos en poistu ollenkaan kotoa.

Uusia helppoja kampauksia haluaisin opetella ja oppia myös laittautumaan paremmin ihmisten ilmoille. Minulla on pitkät hiukset, joita pidän usein ponnarilla. Kropaltani olen "laihaläski" En omista mitään hyvää vartaloa, mutta en ole ylipainoinenkaan. Haluaisin oppia meikkaamaan ja laittamaan irtoripset. Olen vaan todella tumpelo meikkauksessa ja hiusten laitossa. Tällä hetkellä minulla on aivan karmeat hiukset. Huonokuntoiset ja huonosti värjätyt. Tämän olen menossa korjauttamaan kampaajalle. Saa suositella väriä/mallia. Pitkänä haluaisin kuitenkin pitää.

Millaisia vaatteita minun kannattaisi suosia, kun olen lähemmäs 30- vuotias perheellinen nainen?

Kuinka te naiselliset naiset huolehditte itsestänne? Millaista kosmetiikkaa käytätte ja miten pukeudutte? Kuinka laitatte hiuksianne? Haluaisin kuulla vinkkejä miten voisin ehostaa ulkonäköäni. Tuntuu, että olen jämähtänyt siihen meikkiin ja vaatteisiin mitä käytin joskus nuorempana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tulee nykyään olla miehiä 🤷

Vierailija
2/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nettialustoja tai ihan perinteisiä aikakauslehtiä selaamalla tyyli, josta otat mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja partasi

Vierailija
5/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisten naisten täytyy ymmärtää, että nainen saa olla sellainen kuin haluaa.

Vierailija
6/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minä olen alkanut syömään mieshormonia, koska miehisyys on naisilla in.

Vierailija
7/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista näyttää tylsältä ja halvasti pukeutuneena, no joo syystä, meillä on huono ostovoima, kallis ruoka, asumiskulut ja autot ja pienet palkat.

Jostain syystä hyvä tyylitaju, joka ei aina muuten kaipaa lihavaa rahapussia, on periytynyt enimmäkseen ruotsin suomalaisille. Harvoin näkee, jos koskaan - ylipukeutuneen suomalaisen, väärinpukeutuneita kylläkin :( sorry vaan.

Minusta on tosi mukava katsoa ihmisiä, jotka ovat kivasti pukeutuneita. En haluaisi olla pinnallinen, mutta se vaan tosi mukavaa. Eräskin vanhempi rouva on aina laittautunut hyvin, kun lähtee ulos, niin kivan näköistä. Puhumattakaan miehistä, ei tarvita kuin täydelliset farkut, siisti (merkki ;)) t-paita, neule, valkoiset tennarit, ne kun matsaa kroppaan, niin ah.

Vierailija
8/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tällaisia blogeja löytyisi?

Entäs nuo kampaukset ja meikkaaminen. Miten ihmeessä opin ikinä.

Ap

Vierailija
9/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellinen nainen.

Minulla on aina mekko päällä, ns. kotimekkoja mittava valikoima ja sitten niitä joita laitan ulos mennessä. Verkkareita en ole omistanut kymmeneen vuoteen, urheiluleggareita kyllä ja niitä käytän urheillessa.

Mekko on ihana vaate <3

Ihoani hoidan tunnollisesti, käytän viikottain erilaisia naamioita ja happokuorintoja. Meikkaan vähän, mutta ehkä siksi että silmänrajaukset on kestopigmentoitu, samoin kulmakarvat. Itsestäänruskettavia käytän kyllä, jos ne meikiksi joku laskee. Tasoittavat ihon sävyä ja se näyttää tasaisemmalle ja nuorekkaammalle.

Hiukset ovat naisen kruunu ja ne ovat minulla tietysti pitkät. Niistä saa ihania naisellisia lettikampauksia.

Ikäni 51v.

Vierailija
11/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisellinen nainen.

Minulla on aina mekko päällä, ns. kotimekkoja mittava valikoima ja sitten niitä joita laitan ulos mennessä. Verkkareita en ole omistanut kymmeneen vuoteen, urheiluleggareita kyllä ja niitä käytän urheillessa.

Mekko on ihana vaate <3

Ihoani hoidan tunnollisesti, käytän viikottain erilaisia naamioita ja happokuorintoja. Meikkaan vähän, mutta ehkä siksi että silmänrajaukset on kestopigmentoitu, samoin kulmakarvat. Itsestäänruskettavia käytän kyllä, jos ne meikiksi joku laskee. Tasoittavat ihon sävyä ja se näyttää tasaisemmalle ja nuorekkaammalle.

Hiukset ovat naisen kruunu ja ne ovat minulla tietysti pitkät. Niistä saa ihania naisellisia lettikampauksia.

Ikäni 51v.

Äly on naisen kruunu.

12/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuseikat ovat tärkeitä. Lakkaa kynnet. Laita korvikset.

Osta vain luonnonkuituisia vaatteita ja pidä ne hyvin silitettyinä.

Näin helteillä lyhythihainen mekko on naisellinen. Yksivärinen tai kukallinen. Ei mikään Marimekkolaatikko vaan hulmuavahelmainen.

Klassinen tyyli on paras. Silloin naisen oma olemus, sinä itse persoonana pääset esiin.

Vierailija
13/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä mistä tykkäät eniten sun vartalossa, hiuksissa tai kasvoissa ja korostaa erityisesti niitä hyviä ominaisuuksia. Jos vaikkapa sulla on sirot nilkat ja sääret, voit käyttää vaatteita, jotka korostavat niitä. Jos sulla on vaikka paksu tukka, kannattaa ottaa siitä kaikki irti ja valita malli ja muotoilutuotteet, jotka saavat hiuksesi näyttämään super hyvältä. Jos taas vaikka pidät erityisesti huultesi mallista, voit korostaa niitä erilaisilla huulipunilla ym.

Ja jos olet kriittinen itsesi suhteen niin valitse vaikka joku yksi asia, johon ensin panostat (opettelet vaikka erilaisten hiusten muotoilutuotteiden ja -välineiden käyttöä rauhassa) ja sitten askel kerrallaan panostat johonkin toiseen asiaan.

Meikkijutuissa kannattaa tsekata miiajii.

Vierailija
14/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Pikkuseikat ovat tärkeitä. Lakkaa kynnet. Laita korvikset.

Osta vain luonnonkuituisia vaatteita ja pidä ne hyvin silitettyinä.

Näin helteillä lyhythihainen mekko on naisellinen. Yksivärinen tai kukallinen. Ei mikään Marimekkolaatikko vaan hulmuavahelmainen.

Klassinen tyyli on paras. Silloin naisen oma olemus, sinä itse persoonana pääset esiin.

Kommentoija numero 10 komppaa myös tätä, naisellinen mekkotyyli ei synny Marimekon tuotteilla.

Tässä pari vinkkiä omasta tyylistäni:

https://www.fashiola.fi/c?a=3xHQa

https://www.she.fi/p/marc-aurel-business-mekko-18900

https://www.tyylinvartija.net/.a/6a00d8341c11be53ef017d423ef790970c-pi

Vierailija
15/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mallia mallia laihaläski ja pitkä tukka niin pohjasi naiselliselle tyylille on todella hyvä. Valitse tyköistuvia mekkoja, niiden ei tarvitse olla vartaloa nuolevia mutta vyötärön korostaminen/esille tuominen kuuluu naiselliseen tyyliin. Tiimalasivartalomuotoa haetaan.

Föönää hiukset osioissa kierreharjalla pöyhkeiksi, laita ensin lämpösuojaa. Jos tulos ei ole tarpeeksi kuohkea tai olet ohuthiuksinen, kreppaa hiusten juuret vielä tämän jälkeen +tupeeraus. Opettele tekemään kiharat suoristusraudalla, ne ovat naiselliset aina.

Puoliponnari on myös naisellinen ja seksikäs kampaus, tähän tyyliin sopii myös silloin tällöin käytettävät klipsihiuslisäkkeet muhkeutta tuomaan.

https://www.lily.fi/blogit/nude/puoliponnarin-oikea-paikka/

Vierailija
16/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein tällainen aloitus täällä. Ei ihan sama, mutta otsikko lähes sama.

Vierailija
17/21 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tähän ketjuun tulleita alapeukkuja.

Voisitteko alapeukuttajat kertoa omat vinkkinne AP:lle, naisellisia tyylisuuntiahan on ilmeisesti monia?

18/21 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Audrey Hepburnin kuvia. Mekoissa on hyvä olla lyhyet hihat eli sellaiset kotelomekot, kuin Jaqueline Kennedyllä ovat tyylikkäitä ja helppoja asustaa vöillä, koruilla ja huiveilla.

Romanttinen naisellinen tyyli on sitten asia erikseen ja sitä voit ilmentää iltapukeutumisessa.

Kiharoita, kukkamekkoja, maksihameita, hiuspantoja, kauniita hiussolkia.

Älä käytä räikeää huulipunaa vaan panosta lempeään koralli sävyyn. Se on varsinkin talvisin ihollesi armollisempi.

Kevyt parfyymipilvi kruunaa naisen olemuksen ja sitä miehet kaihoten muistelevat.

Vierailija
19/21 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamis- ja pukeutumistutoriaaleja löytyy YouTubesta. Minusta on mukavampi seurata elävää kuvaa kuin lukea ohjeet blogista. 

Nomakeup-makeup on ollut pinnalla jonkin aikaa. Tuloksena kevyt, hillitty ja huoleton arkimeikki. Minä esimerkiksi käytän (tai siis käytin ennen korona-aikaa) luonnolliselta näyttävää punaista huulipunaa, silmälineriä, sipaus ripsiväriä ja väritöntä irtopuuteria. 

Olen opetellut Youtuben kautta myös tekemään erilaisia kampauksia omiin hiuksiini. Teen omaan pitkähköön tukkaani erilaisia helppotekoisia lettejä ja nutturoita.  Näyttäviä kampauksia saa tehtyä kotikonstein sekä lyhyeen että pitkään tukkaan. 

Kannattaa tutkia myös kapselipukeutumisohjeita. Niitäkin löytyy mm. Youtubesta. Kapselipukeutuminen on siitä kiva, että sitä hankitaan muutamia vaatteita, jotka sopivat toistensa kanssa hyvin yhteen. Niitä eri tavoilla yhdistelemällä asu on aina siisti ja huolitellun näköinen. 

Vierailija
20/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Katso Audrey Hepburnin kuvia. Mekoissa on hyvä olla lyhyet hihat eli sellaiset kotelomekot, kuin Jaqueline Kennedyllä ovat tyylikkäitä ja helppoja asustaa vöillä, koruilla ja huiveilla.

Romanttinen naisellinen tyyli on sitten asia erikseen ja sitä voit ilmentää iltapukeutumisessa.

Kiharoita, kukkamekkoja, maksihameita, hiuspantoja, kauniita hiussolkia.

Älä käytä räikeää huulipunaa vaan panosta lempeään koralli sävyyn. Se on varsinkin talvisin ihollesi armollisempi.

Kevyt parfyymipilvi kruunaa naisen olemuksen ja sitä miehet kaihoten muistelevat.

Ei kaikille käy koralli huulipuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi