Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muuttua naisellisemmaksi ja huolitellummaksi

Vierailija
03.07.2021 |

Tarvitsisin teiltä vinkkejä, kuinka alkaa opetella enemmän itsestäni huolehtimista ja haluaisin myös oppia olemaan naisellisempi.

Olen suurimmaksi osaksi kotona, joten haluaisin esimerkiksi pukeutua mukavasti. Enkä välttämättä halua meikata, jos en poistu ollenkaan kotoa.

Uusia helppoja kampauksia haluaisin opetella ja oppia myös laittautumaan paremmin ihmisten ilmoille. Minulla on pitkät hiukset, joita pidän usein ponnarilla. Kropaltani olen "laihaläski" En omista mitään hyvää vartaloa, mutta en ole ylipainoinenkaan. Haluaisin oppia meikkaamaan ja laittamaan irtoripset. Olen vaan todella tumpelo meikkauksessa ja hiusten laitossa. Tällä hetkellä minulla on aivan karmeat hiukset. Huonokuntoiset ja huonosti värjätyt. Tämän olen menossa korjauttamaan kampaajalle. Saa suositella väriä/mallia. Pitkänä haluaisin kuitenkin pitää.

Millaisia vaatteita minun kannattaisi suosia, kun olen lähemmäs 30- vuotias perheellinen nainen?

Kuinka te naiselliset naiset huolehditte itsestänne? Millaista kosmetiikkaa käytätte ja miten pukeudutte? Kuinka laitatte hiuksianne? Haluaisin kuulla vinkkejä miten voisin ehostaa ulkonäköäni. Tuntuu, että olen jämähtänyt siihen meikkiin ja vaatteisiin mitä käytin joskus nuorempana.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus ei synny pintakäsittelyaineilla eikä killuttimilla vaan se lähtee päänupin sisältä. En tiedä voiko sitä harjoitella/kehittää, ehkä voikin mutta en tiedä miten. Saattaa olla niinkin että pitää vain pärjätä sillä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi