Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän 5-v kommentoi "sulla on iso pylly"

Vierailija
05.07.2014 |

On tapahtunut jo muutaman kerran. Joo, tiedän että mulla on jumalattoman kokoinen perse, mutta tarviiko sitä kommentoida! Mä olen ollut reagoimatta tuohon mitenkään, mutta tekis mieli sanoa sille lapselle että ei ole sopivaa kommentoida toisen ulkonäköä. Pelkään vaan että se loukkaantuu ja alkaa itkemään. Isänsä tehtävähän se olisi lastaan kouluttaa, mutta eipä ole tuohon puuttunut.

Mikä olisi fiksu tapa toimia?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ylpeä isosta pyllystäsi ja vastaa lapselle ylpeyttä tihkuvalla äänellä, että eikös olekin. Tärkeää erityisesti, jos lapsi on tyttö. Meillä pieni pylly on hot, mutta maailmassa on monta maata, jossa ollasn sitä mieltä, että mitä isompi sen parempi.

Suomessakin ihaillaan Kardashian-ahteria. Teinitkin tavoittelevat nyt itselleen sellaista, mitä vanhempi ikäpolvi on itsellään hävennyt.

Vierailija
42/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hymyillen että "Niinpä! Eikö olekin hieno?"

Näin mäkin sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "Just sen takia sun isäs on mun kanssa".

Näin annat hänelle mahdollisimman realistisen kuvan miehistä.

Vierailija
44/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette läheisiä, sano lapselle ystävällisesti "kuule X, mulla on kyllä iso pylly, mutta ei ole kohteliasta sanoa siitä. Muutenkaan muiden ihmisten ulkonäköä ei saa kommentoida ääneen. Omassa mielessään voi miettiä, mutta ei saa sanoa ääneen, joku voi pahoittaa siitä mielensä".

Jos ette vielä tunne hyvin, sano miehelle, että sanoo lapselle tuon saman.

t. 5-vuotiaan äiti.

Tai sit se isä saa kasvattaa lapsensa ihan niillä sanoilla ku haluaa

Vierailija
45/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla kerran on, tyttö sanoi vain rehellisesti miten asia on. Jos sinulla ei olisi, hän ei olisi sanonut. Outoa kirjoitella tänne. Kun itsekin myönnät, että sinulla on.

Vierailija
46/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä kuinka joku lapsi voi sanoa noin. Oma 5-vuotiaani ei takuulla kommentoi kenenkää ulkonäköä. Kaverin samanikäinen haukkui kerran yhtä miestä paksuksi päin tämän naamaa, kaveri nauroi, mä järkytyin. Ihmiset kasvattakaa lapsianne!

Mulle kans tollanen natiainen sano et mul on liian isopääää. sen mutsi alko nauraa täysii... Sanoin sille pennulle et mee läski äpärä syömään pullaa lisää. Muijan palautin samaa rahaa siihen.

Vierailija
47/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän kommentoija numero 41  on törmännyt tähän aloitukseen vuodelta 2014? Mitähän se on googlannut? Ja ennen kaikkea, mitä itua on nostaa tällainen aloitus? Tosin nuo vastaukset 36 ja 37 vuodelta 2015 oli kyllä semihauskoja. Varsinkin tuo, että sen isommaksi se kasvaa mitä enemmän siitä puhutaan. :DD Mutta olisi kyllä kohteliasta huomauttaa että ketju on vanha, jos nostaa jonkun ikivanhan ketjun.

Vierailija
48/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hirveästi moittimaan vasta 5-vuotiaan sanomisia, paitsi jos kyseessä on joku vintiö, joka harrastaa toisten arvostelua useasti.

Naisen pylly voi näyttää lapsesta isolta, koska naisen pyllyn muoto saa sen näyttämään isommalta. Kireät housut lisää näköharhaa :D

Vierailija
49/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nähnyt kerran naisella niin ison pyllyn että sain siitä henkisiä traumoja,enkä ole edes lapsi.

Vierailija
50/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hymyillen että "Niinpä! Eikö olekin hieno?"

Väärä tapa. Näin lapselle annetaan ymmärtää että iso peppu on hieno ja pieni huono.

Vierailija
51/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon siitä jättiperseestä, johan sulle lapsetkin nauraa.

Vierailija
52/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tuonnon mun dildon sun isäs perseeseen ja sen jälkeen sun suuhus, jos tuo hokeminen ei lopu.

Ja sitte uhkaat Porvooseen muutolla.

Vierailija
53/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että niin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän