Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän 5-v kommentoi "sulla on iso pylly"

Vierailija
05.07.2014 |

On tapahtunut jo muutaman kerran. Joo, tiedän että mulla on jumalattoman kokoinen perse, mutta tarviiko sitä kommentoida! Mä olen ollut reagoimatta tuohon mitenkään, mutta tekis mieli sanoa sille lapselle että ei ole sopivaa kommentoida toisen ulkonäköä. Pelkään vaan että se loukkaantuu ja alkaa itkemään. Isänsä tehtävähän se olisi lastaan kouluttaa, mutta eipä ole tuohon puuttunut.

Mikä olisi fiksu tapa toimia?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule lapset ei oo typeriä!! NO aikuiset on typeriä ja Ootte jotain 27/38v ja 5v sanoo sehän on vielä tommonen pikkunen!

Vierailija
22/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasko seb päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen kun menin lasteni kanssa suihkuun ja lapset katsoivat mun stringejä ja sen jälkeen omia pikkupöksyjään. Vanhempi lapsista kysyi miksi minulla on pienemmät pikkuhousut kun niillä vaikka peppuni on aikuisen peppu eikä lapsen :D 

Vierailija
24/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
25/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että näin on ja että juuri sen takia isäsi on sinut valinnut :D

Ei vaiskaan, sano, että "Kyllä, isohko on. Olet jo sanonut sen muutaman kerran, haluatko puhua asiasta syvemmin tai lisää? Haluatko kysyä jotakin isoihin pyllyihin liittyen? Vai miksi otat asian jatkuvasti puheeksi?"

Pitäkää siis pyllykeskustelu, jota voitte siivittää vaikka Pittbullin laulujen kanssa. Niissähän kaikissa lauletaan: "You got the biggest bootie in this town." tai jotain sinne päin. Voitte myös sheikkailla yhdessä ja ottaa ilon irti pyllyttelystä.

Vierailija
26/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:38"]

On tapahtunut jo muutaman kerran. Joo, tiedän että mulla on jumalattoman kokoinen perse, mutta tarviiko sitä kommentoida! Mä olen ollut reagoimatta tuohon mitenkään, mutta tekis mieli sanoa sille lapselle että ei ole sopivaa kommentoida toisen ulkonäköä. Pelkään vaan että se loukkaantuu ja alkaa itkemään. Isänsä tehtävähän se olisi lastaan kouluttaa, mutta eipä ole tuohon puuttunut.

Mikä olisi fiksu tapa toimia?

[/quote]

Sanoisin, joo niin on :)

Vierailija
27/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4, 5v välillä taputtele mun vatsaa ja sanoo "äidin iso massu". Ei se sitä pahalla tarkoita ja niinhän se on :D
Olen kyllä myös opettanut että vieraitten ulkonäköä ei ruukata kommentoida.

Vierailija
28/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa lapselle, että "pyllyjä on eri kokoisia ja muotoisia, minulla sattuu olemaan tälläinen" Oppii että ihmiset ovat erilaisia ja erikokoisia. Ei tarvi vetää hernettä nenuun ja katkeroitua loppuiäksi.

Vierailija
29/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:47"]10. kyllä mä sen totuuden tiedän, en elä missään haavemaailmassa, mutta ärsyttää kun se penska sitä kommentoi. Muutenkin juttujen taso on peppupeppu, pierupippelipeppu... Pitää vaan päästä yli tuon...

Itsellänikin on lapsia, mutta tyttöjä enkä muista että nuorempana olisivat noin huonotapaisia olleet.

ap
[/quote]
Ymmärrän sua täysin! Ärsyttää varmasti, kun joku kakara tulee kommentoimaa ulkonäköä. Hienoa kuitenkin että oot kasvattanut omat tyttösi hyvin. Sano sille typerälle kakaralle ihan suoraan että oot ihan helvetin ylpeä sun pepustas. Niin mä ainakin tekisin
N19

Vierailija
30/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania lapsia. Kaiken huomaa! <3

Olin itse teini-iässä ja saunassa veljen pojan kanssa, olisko ollut noin 7v silloin. Hän tokaisi "sulla on tosi isot tissit!". Oikeasti ei olleet, ehkä vain hänen silmäänsä, mutta oli hauskaa. :) 

Vierailija
31/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:01"]Ihania lapsia. Kaiken huomaa! <3

Olin itse teini-iässä ja saunassa veljen pojan kanssa, olisko ollut noin 7v silloin. Hän tokaisi "sulla on tosi isot tissit!". Oikeasti ei olleet, ehkä vain hänen silmäänsä, mutta oli hauskaa. :) 
[/quote]
Mä en ois kyllä teini-ikäisenä menny 7-vuotiaan pojan kanssa saunaan. 13-vuotiaana en enää ees suostunu menemään uimahalliin kun siellä naisten puolella on jopa 8 tai 9-vuotiaita poikia, mikä on mielestäni aivan älytöntä. Voi tuntua tytöistä vähän kiusalliselta. Mun mielestä sen yläikärajan pitäis olla 4. Tai no kyllä HYVIN KÄYTTÄYTYVÄ (=ei tuijota, ei kommentoi mitään) alle kouluikäinen poika voi vielä naisten puolelle tulla.
Mun mielestä kommentti "sulla on isot tissit / pylly" on kyllä tosi seksistinen. Suuttuisin kyllä jos joku 7-vuotias poika noin mulle sanois!! Vaikka on ihan mukavaa kuulla että on hyvät tissit tai jotain muuta vastaavaa, on vaan jotenkin aika seksististä kuulla se 7-vuotiaan pojan suusta. Mieluummin kuulen sen tyttö/poikaystäväni suusta, vaikka silleen että "mielestäni oot tosi nätti, varsinkin sun tissit on ihanat". Mutta tää on nyt vaan mun mielipide. :)
N19

Vierailija
32/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:01"]

Ihania lapsia. Kaiken huomaa! <3

[/quote]

Tähän vielä meillä oli siis uimapuvut kummallakin päällä, mökillä saunassa. Ettei nyt ihan väärää kuvaa tule tuosta. :) 

Vierailija
33/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 5-vuotiaani sanoi mulle just samoin. Olen 178/58, eli ei pyllyni nyt niin iso ole. Mutta tyttö vertaa omaansa. Isoltahan äidin näyttää siihen verrattuna :)

Vierailija
34/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni poika sanoi minulle ihaillen.

Olet sumopainija kun sulla on noi sumopainijan housutkin! Oltiin menossa saunaan ja hän näki minun stringit :D

Vierailija
35/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat: 

" Eikös olekin? Sillä on tosi helppo rutata pieniä lapsia!" Ja mitä enemmän siitä puhuu, sitä isommaksi se kasvaa!"

Vierailija
36/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset jutut nyt vaan on tyypillisiä 5-vuotiaalle. Omalta pojalta oon kuullut vaikka kuinka monta kertaa että mulla on hiiiiirrrrrveän iso peppu (eikä oikeastaan edes ole)

Vierailija
37/53 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oonkin viimevuonna tähän kertonut mun pehmeistä tisseistä ja miehen pojasta. Tässä viikolla oltiin pojan kanssa uimassa ja pesutiloissa oli paljon lapsia, kun oltiin menossa uimakouluun. Siellä yksi pieni herttanen tyttö katsoi minua ja huusi äidilleen "äiti äiti tuo täti on paljon isompi kun sinä!! Kuulitko äiti!" Äiti vaan jatkoi matkaansa kohti saunaa ja hymisi vaan että mmm mm... Minusta se oli hauskaa kun äiti osasi hoitaa hyvin tilanteen esittämällä lapselle, että ei ollut mikään kummasteltava juttu eikä ruvennut nostamaan mitään kohtausta sanomisesta.lapsikin oppii, että ei toisten ulkomuodot ole mikään niin kiinnostava, että ääneen tarttee kertoa.

Vierailija
38/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee lasten suusta,,kannattaa pienentää pylly,ei ihminen tarvitse niin isoa pyllyä.

Vierailija
39/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan, että sen vuoksi isäs musta niin tykkää:)) Ei kannata ottaa itteensä, lapset on typeriä.

Hirvee horo neuvomassa

Vierailija
40/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hymyillen että "Niinpä! Eikö olekin hieno?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi