Olen 22-vuotias kahden lapsen äiti, kysyttävää? :)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:19"]
haluatko vielä lisää lapsia?
[/quote] Näin on ihan hyvä eli en ainakaan ihan vielä, ehkä joskus :)... - Sara
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:23"]
kuinka usein käyt bilettämässä?
[/quote] Vaihtelee mutta yleensä korkeintaan kerran kuukaudessa :). - Sara
Minkäikäisiä lapsesi olivat kun veit heidät hoitoon? Jääkö opiskelun ohella paljon aikaa lapsille? Kyselen kun itse aloittamassa opinnot. :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:25"]
Asutteko pääkaupunginseudulla?
[/quote] Ei asuta :). Helsinki ja pääkaupunginseutu yleisestikkin on hirveän kallis paikka asua ja muutenkin viihdymme hieman syrjemmässä. Lisäksi haluamme että lapset kasvavat vähän rauhallisemmassa ympäristössä :). - Sara
Onko äitisi hoitanut lapsiasi enemmän kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:26"]
Minkäikäisiä lapsesi olivat kun veit heidät hoitoon? Jääkö opiskelun ohella paljon aikaa lapsille? Kyselen kun itse aloittamassa opinnot. :)
[/quote] Molemmat lapset olivat 2-vuotiaita kun menivät päiväkotiin. Mielestäni opiskelun ohella jää ihan mukavasti aikaa lapsille, tietysti se vaatii hieman organisointia mutta itse en ainakaan ole kokenut että lapset olisivat jääneet jotenkin vähemmälle huomiolle minun tai mieheni opiskelun takia :). Paljon onnea sinulle opintoihisi! :) - Sara
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:31"]
Onko äitisi hoitanut lapsiasi enemmän kuin sinä?
[/quote] Ei ole :). Meidän lapsilla on äiti, isä ja isovanhemmat mutta minä (äitinä) ja mieheni (isänä) luonnollisesti olemme hoitaneet lapsia eniten sillä he ovat meidän lapsia, ei minun tai mieheni vanhempien. Jännä kysymys :). - Sara
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:36"]
Löytyykö tatuointi?
[/quote] Ei löydy ja tuskin tulee ikinä löytymäänkään. Tatuoinnit ei oikein ole minun juttu :). - Sara
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:39"]
Oletko ylipainoinen?
[/quote] En ole, oletko sinä? - Sara
Kauheita ihmisiä täällä palstalla ilkeiden kysymyksien perusteella :-o !! Kuulostat fiksulta äidiltä Sara ,hyvää jatkoa teidän perheelle! :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:42"]
Kauheita ihmisiä täällä palstalla ilkeiden kysymyksien perusteella :-o !! Kuulostat fiksulta äidiltä Sara ,hyvää jatkoa teidän perheelle! :)
[/quote] Kieltämättä täällä on aika... Jännä meno :D. Tuntuu että anonyymiys tuo ne ihmisten vähemmän kiltit ajatukset esiin. Sinäänsä ihan mielenkiintoista mutta joskus joillakin kyllä menee pahasti yli. Kai he jotenkin unohtavat että oikeat ihmiset lukevat heidän juttujaan. Ps. Kiitos paljon, toivon sinulle myös kaikkea hyvää :). - Sara
Veikkaan av-mammojen olleen varmoja siitä että olet joku perus wt-teiniäiti jolla ei ole koulutusta ja joka elää yhteiskunnan tuilla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:51"]
Veikkaan av-mammojen olleen varmoja siitä että olet joku perus wt-teiniäiti jolla ei ole koulutusta ja joka elää yhteiskunnan tuilla.
[/quote] Se on kieltämättä surullisen yleinen oletus. Toisaalta ymmärtäähän sen sillä sellaisia tapauksia löytyy valitettavan paljon. Pitäisi siltikin aina muistaa ettei kaikki teiniäidit/nuoret äidit ole samanlaisia :). - Sara
millaisia vaatteita teidän lapset käyttää?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:08"]
Mikä on miehesi koulutus ja ammatti?
[/quote] Mieheni on käynyt lukion ja ammattikorkeakoulun. Ammatiltaan hän on rakennusinsinööri. - Sara