96 kiloa terassilla bikineissä
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:52"]Miksi oksettaisi, jos bikinit on oikeaa kokoa?
[/quote] Juu Ihan on oikean kokoiset bikinit. Ap.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:53"]Toivottavasti oli isot bikinit.
[/quote] ihan perus biksut, ei mitään lappu/stringimallia. Ap.
Jos se on 48kg+48kg niin eipå haittaa, alle 50 kiloset näyttää biksuissa ihan ok
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:55"]Jos se on 48kg+48kg niin eipå haittaa, alle 50 kiloset näyttää biksuissa ihan ok
[/quote] Juu ei, ihan yhden ihmisen paino Tää 96kg. Ap
Jos hän itse sietää painonsa niin mitäpä se muille kuuluu. Vaikeaa on sinunkin elämä jos toisten ihmisten ulkonäkö oksettaa.
Taisin pyöräillä ohi. Oli pakko lisätä vauhtia koska meinas oksu lentää. Pitäisit vaatteet päällä. Hyi.
Hirveät vatsamakkarat näkyi tänne asti. Kerkesin vain avata ulko-oven, tuli kiire vessanpöntölle.
Täällä olis 55kg bikineissä. Oksettaako ap:ta?
täällä 110kg ja muhkeat rinnat ja perä mutta lihasta ja lihaa ei sellua. ei näy oksua mut naapurien ukot tekee asiaa kokoajan tohon tielle tuijottamaan mun muotojani. no eihän ne siitä kulu!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:23"]
täällä 110kg ja muhkeat rinnat ja perä mutta lihasta ja lihaa ei sellua. ei näy oksua mut naapurien ukot tekee asiaa kokoajan tohon tielle tuijottamaan mun muotojani. no eihän ne siitä kulu!
[/quote]
joo, sellaset joulumuorimaiset rinnat onkin todella seksyt.. kunnon emäntä
No kunhan ei minkään kuppilan terassilla, niin ihan ok.
Pyöräile seuraavalla kerralla toista kautta. Sitäpaitsi painan 104! T: Naapuri terassillaan
Miksi oksettaisi, jos bikinit on oikeaa kokoa?