Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erähenkinen nainen vastailee kysymyksiin.

Vierailija
05.07.2014 |

Olen 19 -vuotias, eräelämästä, metsästyksestä ja kalastuksesta hullaantunut nainen. Käyn Lapissa pitkillä eräreissuilla, palasin juuri 2,5 viikkoa kestäneeltä reissulta Kilpisjärveltä. En pidä shoppailusta, baareista, ylipäätään kaupungista, mutta rakastan erämaata. Suuunnittelen meneväni eräopaskoulutykseen ja muutaan Kainuun metsiin, pois Tampereelta, joka on ahdistava, likainen, ahdas ja meluinen. Reissuilla kaverina on yleensä koirank ja toivottavasti saan itselleni pian 2 jalkaisen eräkaverin ;)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä loistava esimerkki miksen halua "aitoa miestä". Mitä tällaisen sivistymättömän kanssa voi tehdä? Ajatuskin päivän aloittamisesta aidon suomalaisen miehen vierestä oksettaa.

Taisit kuitenkin kirjoittaa tuon itse osoittaaksesi suomalaisen miehen junttiutta ja omaa "sivistystäsi".

Olet säälittävä miesvihaaja.

En ole. Voin pahoin aggressiivisten ja sivistymättömien "aitojen suomalaisten miesten" riehuessa.

Vierailija
22/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko retkeillyt Seitsemisessä? Sehän on aika lähellä Tamperetta ja hyvinkin "erämaata". Sillä oli joutsenia jo silloin, kun ne olivat vasta muualla yleistymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen erähenkinen. Tykkään myös shoppailusta. Käyn joskus baarissa ja asun pk-seudulla.

Vierailija
24/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun mies, tosin sua 15 vuotta vanhempi . On metässä _aina_, ja osittain tästä syystä suhteemme on päättymässä, kun aikaa muulle ei ole yhtään. Viihtyisin itsekin metsässä ja tykkään kalastaa, mutta ukko ei ensinnäkään minua juuri mukaan halua ja toisekseen joudun huolehtimaan lapsistani (eivät tän miehen), joten en ole yhtä vapaa kulkemaan. Tosin, jos haluat kaksijalkaisen jahtikaverin, tämä ei liene paras vaihtoehto, koska kulkee joko yksin tai muiden äijien kanssa, koska "naiset ei kuulu metälle". Eväitä, kahvit termariin ja ruoka valmiina kun joskus sattuu kotiutumaan (aikaa ei ikinä saa kysyä, mutta ruuan on silti oltava lämpimänä valmiina) edellytetään kyllä.

Vierailija
25/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen perusvarustus (siis vaatteet ja tarvikkeet) pitäisi olla, jos lähtee vaikka syksyllä päiväksi patikoimaan?

Vierailija
26/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:17"]Kuinka hankalaksi koet samanhenkisen kumppanin löytämisen?

Kysyy toinen erähenkinen nuori nainen, joka ei ole onnistunut löytämään samanhenkistä kumppania. Olen myös akateeminen (en tosin odota sitä vastapuolelta) ja maailman menosta ja muistakin harrastuksista kiinnostunut, ja niin moni erämies tuntuu valitettavasti olevan yksipuolinen suomijuntti. Jostain olen siis joutunut karsimaan, ja se on valitettavasti ollut minulle niin tärkeä eräharrastus.

Sama minulla, en halua erä-metsäjunttia.. :( Toisaalta vois muuttaa sellaiseen paikkaan, jossa on korkeasti koulutettuja, mutta erähenkisiä miehiä. Tälläinen paikka voisi olla esim. Maa -ja metsätieteellinen korkeakoulu. Tai sit metsäinsinöörit, niillä kans yleensä erätaustaa ;)

Biologit kannattaa tsekata myös, kalabiologit ja ekologit ainakin. ;)

Vierailija
27/34 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee karhupelosta eroon?

Vierailija
28/34 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien nainen😍

Vierailija
29/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v ikäni erästänyt .Mistä löytys samanmoinen nainen tositarkoituksella.Raitis ja seikkailu haluinen.Metsästys intohimoni

Vierailija
30/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nähää

Vierailija
31/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa kulkeminen ja viihtyminen on pop mutta metsästys on junttia. En haluaisi sellaista naista.

Vierailija
32/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nähää

Vierailija
33/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erähenkinen nainen vastailee kysymyksiin" eikä sitten ole vastannut yhteenkään kysymykseen. 😃😃

Vierailija
34/34 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi😐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi