Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkälainen on nössön näköinen koira?

Vierailija
05.07.2014 |

Jaaha, olin just lenkillä mustan koirani kanssa. Lapsi ja isä tuli vastaan, lapsi oli hinkuamassa koiraa. Lapsi kohdallani sanoi että kato mikä nössö koira!! Mä haluan sellasen pelottavan näköisen!! Itseä nauratti, naurattaa vieläkin, mutta mikä on "nössön" näköinen koira?

Kertokaa mielipiteenne!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

Kyllä lähtee tommoselta nössöttelijältäkin perseestä pala, jos yrität tulla pystykorvan reviirille. Nooh, tuleppas ; )

Vierailija
22/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:52"]Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

Kyllä lähtee tommoselta nössöttelijältäkin perseestä pala, jos yrität tulla pystykorvan reviirille. Nooh, tuleppas ; )

[/quote]

Ehkä jos pystykorva on harvinaisen iso. Mutta siis. Eihän 13 kiloinen koira edes yllä mun perseeseen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:52"]Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

[/quote]

Ehkä jos pystykorva on harvinaisen iso. Mutta siis. Eihän 13 kiloinen koira edes yllä mun perseeseen:D

[/quote]

Kuuleppas, suomenpystykorvan sievä ulkonäkö voi pettää pahasti, nimittäin tää pystykorva on pirun vahva ja helposti kaataa aikuisen. Vaikka painaakin 10 kiloa, tää rotu sais sut maahan. Olihan mulla 10 vuotta taaksepäin puhdas suomenpystäri uros. Paino 17 kiloa ja rasvaprosentti nolla, säkää oli melkein 50cm. Ei murtovarkaita näkynyt:)

Vierailija
24/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö joku herneen nenään jos omaa buudelia sanotaan nössön NÄKÖISEKSI? :)

Vierailija
25/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 56kg rhodesiankoirauros ja enpä olis arvannu kuin paljon herättää kunnioitusta ja kuinka monta kertaa kyselty (aivan pelkän ulkonäön perusteella siis)onko se vihainen ym

Ilmeisesti rhodea ei ainakaan siis pidetä nössönä

Vierailija
26/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Pitbull on ihan kiltteyden perikuva, narttu ja 3 vuotta ikää :)

Vierailija
27/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoira ja perhoskoira on nössön näköisiä. Minkä rotuinen ap:n koira on?

Vierailija
28/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:52"]Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

[/quote]

[/quote]

Kuuleppas, suomenpystykorvan sievä ulkonäkö voi pettää pahasti, nimittäin tää pystykorva on pirun vahva ja helposti kaataa aikuisen. Vaikka painaakin 10 kiloa, tää rotu sais sut maahan. Olihan mulla 10 vuotta taaksepäin puhdas suomenpystäri uros. Paino 17 kiloa ja rasvaprosentti nolla, säkää oli melkein 50cm. Ei murtovarkaita näkynyt:)

[/quote]

S[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:52"]Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

[/quote]

[/quote]

[/quote] Mulla on pystykorva, ja vaikka se on vahva ja ketterä sekä tarvittaessa äänekäs ja tiedän että osaa puolustaa omistajaansa, ei kellään ole kyllä syytä pelätä sitä. Siinä mielessä on tässä rodussa nössöyttä, että tuon rodun edustajat eivät ole mitään taistelukoiria ja tunnettuja aggressiivisuudestaan.

Vierailija
29/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudelit on tosi nössön näköisiä.

Vierailija
30/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAistakaa nössönkoiran paska

Vierailija
31/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutajat ja spanielit. En ottais ite ikinä semmosta.

t: terrieri-ihminen

Vierailija
32/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Robin Packalen on nössön näkönen pikku piski

Vierailija
33/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:52"]Suomen pystykorva ei todellakaan ole nössö. Jos näin sanoo, ei tunne rotua yhtään tai on nähyt sitten sen ainoan  nössön.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi mitä? Olen 175 cm nainen, joka voittaa painissa liki kaksimetrisen vapaapainijan :D Plus lapsuuden koirien säkä lähenteli sitä 80 cmää, eli koirasi on minun kirjoissa turha vinkulelu. T. kotona greyhound.

Vierailija
34/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:04"]Skannerit. Mulla niitä kaksi. Toisen ulkonäkö pettää pahasti

[/quote]

ihana uusi rotu, meillä töissä sellainen päivystää kopiokoneen vieressä. Kiltti kuin mikä eikä hauku koskaan.

Vierailija
35/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:13"]Mun mielestä Robin Packalen on nössön näkönen pikku piski

[/quote]

Kuka se on?

Vierailija
36/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira. Lapinkoiran ja porokoiran sekoitus. Se on höntin näköinen piski joka näyttää hymyilevän vähä-älyisesti oli tilanne mikä hyvänsä. Ihana ja rakas koira<3

Vierailija
37/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaaaa, nössö koira kuullostaa hauskalta.

Vierailija
38/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki isot koirat herätä kunnioitusta. Mulla on ollut 60 kiloinen koira, joka näytti todella nössöltä ja ekskjuusmii (rauha hänen muistolleen), todella hölmöltä. Ei sitä voinut pelätä.

Vierailija
39/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nössö koira, kuin ehta White trash -väestön tappajapiski, kuten dogo argentino, bullmastiffi tai kanariandoggi.

Vierailija
40/44 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luppakorvaset, kuten kultsut, labbikset (näillä molemmilla on kyllä nykyään luonnevikoja että ei nössöjä varmasti luonteeltaan samalla tapaa kuin ulkonäöltä), spanielit suurista pieniin, valkoiset sutturat joista ei erota kumpi pää on peräpää, sintit kuten chihut ja italianvinttikoirat. Nää nyt tuli ekana mieleen.

Epänössöjä kaiketi ovat dopperit, rotikat, sakemannit, haskit, bulldoggi ja mastiffi tyyppiset.