Oulunkylä, millaista seutua?
Olen itse asunut koko ikäni Töölössä, mutta nyt katsottiin mieheni kanssa kivaa taloa Ågelissa. Vaikka ollaankin ihan stadilaisia, niin kummallakaan ei ole siteitä sinne. Ei edes kavereita tai kaverin kavereita:). Nyt mielipiteitä, kiitos!
Kommentit (10)
Asun sielläpäin, välillä rauhallista välillä villiä. Pari kertaa on yritetty ryöstää mun kämppä mut murtajat kääntyny takasin .
Rottweilerin omistaja;)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:35"]Hui, missä päin asuit?
[/quote]
Oulunkylän lähellä, en sano tarkkaa paikkaa ettei tunnistettais:)
Oulunkylä on yksi Helsingin keskimääräisimpiä kaupunginosia. Ei köyhä eikä rikas.
Asuttiin reilu vuosi, kivaa ja rauhallista aluetta. Tykkäsin. Lenkkeilymaastoja, uimaranta ja junalla pääsee kulkemaan 10 minuutissa keskustaan. Voisin muuttaa koska vain takaisin.
Kiva paikka on! Menkää kattoo miltä siellä näyttää?
Oulunkylän Yhteiskoulu teki hyvän vaikutuksen!
Sielläpäin on todella hyvä k kauppa mustapekka. On valinnanvaraa todella. Lihatiski näyttävä ja asiakkaat noin yleiskatsauksen mukaan vaikuttaa hyvin toimeentulevilta.
Olen asunut Oulunkylässä yli 10 vuotta ja viihdyn. En kylläkään tiedä mitään lapsiperheiden vaatimien paleveluiden määrästä tai tasosta. Minulle tärkeintä on luonto, kauniit kävelymaastot ja hyvät liikenneyhteydet.
Mitään ongelmia en ole kohdannut, mutta tottakai kaikkialla voi sattua ihan mitä vaan. Asun vähän syrjässä, joten täällä ei liiku hörhöporukkaa kuten kauppojen tai baarien lähistöllä.
Eikö ketään paikalla?