Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helv taas miestä (omasta ajasta)

Vierailija
05.07.2014 |

Meillä on pieni, alle 6 kk vauva. Mies on pitänyt tähän asti jonkin verran "omaa aikaa", mutta alkoi äskettäin nurista, että haluaisi säännöllisen ajan viikosta, joka on hänelle aina lapsivapaata. Käymme yhdessä pariterapiassa ja terapeuttikin suositteli tätä, toki myös vastaavasti minulle. Toistaiseksi en ole nimittäin saanut vielä lainkaan omaa aikaa. No, sovimme tällä viikolla, että mies on vapaalla perjantai-illat ja minä lauantai-iltapäivät. Sunnuntai on varattu perheelle, silloin ei sovita muuta. Odotimme molemmat innolla viikonloppua.

Mitä tekee mies? Rönyää kotiin yöllä klo 2.30 vahvassa kännissä, sammuu sohvalle ja uikuttaa nyt sängyn pohjalla krapulassa ellei ole vielä peräti humalassa.

Mulla on parin tunnin päästä varattuna kasvohoito, jonka varasin juhlistaakseni ensimmäistä "omaa aikaa", mitähän sille nyt tekisi? Ei voi peruuttaa enää, en voi ottaa vauvaa mukaan enkä voi jättää krapulaisen isän hoidettavaksi. :( Muitakaan hoitajia en näin nopeasti saa.

Mikä helvetti miehiä oikein vaivaa kun ei pysty ajattelemaan omaa napaa kauemmas?!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:43"]

Mikä helvetti miehiä oikein vaivaa kun ei pysty ajattelemaan omaa napaa kauemmas?!

[/quote]

Niin. Mies ajattelee ensimmäisenä oma etuaan ja jos tilaa jää, voi uhrata ajatusmaailmassa pienen hetken muille. Näin se vain on.

M38

Vierailija
2/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei krapulainen mies voi hoitaa vauvaa...ihan on itseaiheutettu tila mutta ei se vammauta kyvyttömäksi!?

Sinä menet kasvohoitoosi ja isipappa nostaa sen perseen soffalta ja hoitaa lapsensa niinkuin on sovittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vauvan miehen kanssa, ei krapula estä hoitamasta. Ja jos kotiin palatessa mies yhä röhnöttää sohvalla ja vauva on paskavaipoissaan, ota se vaippa ja hiero miehen naamaan.

Vierailija
4/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mua korpeen tuollaiset itsekkäät mulkut! Potki ukkoa perseelle ja pakota hoitamaan omaa lastansa ja todellakin menet sinne kasvohoitoon. Vittu taas... ei sitä voi olla 24/7 kotiorja! Pidä puolesi!!!!

Vierailija
5/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiipä mies seuraavalla kerralla, haluaako hoitaa vauvaa krapulassa. Jos nyt perut oman menosi, joudut tekemään sen myös ensi lauantaina ja vähitellen se teidän sopimus jää voimaan vain miehen kohdalla.

Sanot miehelle heippa, lähdet kasvohoitoon ja nautit omasta ajastasi. Kumpikaan kotonaolijoista ei tule kuolemaan siihen. 

Vierailija
6/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne hoitoon. Krapula ei ole tekosyy luistaa sovitusta. Nostakoon perseensä sängystä.

Vierailija
7/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI krapula estä yhtä vauvaa hoitamasta!

Moni kotiäiti tai yh hoitaa monta lasta vaikka pää kainalossa...yrjötaudissa tai 39 asteen kuumeessa ja ihan on turha valittaa kun apua ei ole eikä tule!

Vierailija
8/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljo teidön vauvoja pitää hoitaa? Kullä minä ainakin meidän 5kk ikäisen kanssa pärjään päivän krapulassakin ei se nyt niin paljoo vaadi vähän ruokaa ja ulos vaunujen kanssa siinä kankkunenkin tasaantuu raittiissa ilmassa.

Vierailija
9/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Itepähän on äijä krapulansa hankkinut. Älä anna periksi, menet sinne kasvohoitoon ja jätät miehen hoitamaan vauvaa. Sovituista asioista on pidettävä kiinni. Jos annat miehelle aina periksi niin et tule koskaan saamaan sitä omaa aikaa. Vaadi itsekkäästi oma aika itsellesi. 

Vierailija
10/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin muistat siellä terapiassa seuraavalla kerralla tuoda esille sen, että oman ajan ajoitus ei ole toimiva, parempi olisi tehdä niin, että mieskin saa oman aikansa iltapäivällä eikä illlalla.

Vierailija
11/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omaa aikaa otetaan kun tarvitaan ja huvittaa ei siihen terapeutin lausuntoa tarvita.

Ehkä wt piireissä on eri meno

Vierailija
12/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa voi vauvaa toki hoitaa, mutta ei taida olla ihan ideaalitilanne, että mies hoitaa ekaa kertaa vauvaa yksin ja samalla on kankkunen päällä.

Vierailija
13/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:12"]

Krapulassa voi vauvaa toki hoitaa, mutta ei taida olla ihan ideaalitilanne, että mies hoitaa ekaa kertaa vauvaa yksin ja samalla on kankkunen päällä.

[/quote]

No ei ole ideaalitilanne, mutta mies on kyllä ihan itse tämän tilanteen aiheuttanut. Lisäksi musta on todellakin myös ihan miehen oma vika jos ei ole 6kk vauvaa vielä itse yksin koskaan hoitanut. Ap ei nyt ole lähdössä minnekään ulkomaan reissulle, vaan pariksi tunniksi pois kotoa. Sen ajan pitäisi aikuisen ihmisen pitäisi pärjätä oman lapsen kanssa ihan yksin, krapula tai ei. Ap, kerrot nyt miehelle mistä löytää vaipat, ruuat ja mitä tehdä kuin lapsi itkee. Lähdet sinne kasvohopitoon ja pistät kännykän kiinni kotiovesta poistuessasi. Näin ei mies voi soitella ties mistä asiasta sinulle vaan aikuisena ihmisenä opetella hoitamaan vauvaa ja etsiä tavarat kotoa ihan itse.

Vierailija
14/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:07"]

Ja tietenkin muistat siellä terapiassa seuraavalla kerralla tuoda esille sen, että oman ajan ajoitus ei ole toimiva, parempi olisi tehdä niin, että mieskin saa oman aikansa iltapäivällä eikä illlalla.

[/quote]

Kerrot koko stoorin terapiassa. Eli että mies sai oman aikansa, mutta sinun aikasi ei ollutkaan yhtä tärkeä vaan miea oli heti kinuamassa erikoiskohtelua (ei saa jättää kotiin yksin vauvan kaa krapulassa byhyyy). Jos ei mies sinun sanomisestasi tajua, luulen kyllä että terapeutti jotain tuohon kommentoi. 

Vierailija
15/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
16/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:49"]

Miksei krapulainen mies voi hoitaa vauvaa...ihan on itseaiheutettu tila mutta ei se vammauta kyvyttömäksi!?

Sinä menet kasvohoitoosi ja isipappa nostaa sen perseen soffalta ja hoitaa lapsensa niinkuin on sovittu. 

[/quote]antaa miehen levätä ja rentoutua ja peru se aika, mitä sitä enää itteään laittelee kun mies on saatu.

Vierailija
17/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:51"]

Vittu mua korpeen tuollaiset itsekkäät mulkut! Potki ukkoa perseelle ja pakota hoitamaan omaa lastansa ja todellakin menet sinne kasvohoitoon. Vittu taas... ei sitä voi olla 24/7 kotiorja! Pidä puolesi!!!!

[/quote]antaa miehen nukkua jos nukuttaa, raataa päivät pitkät töissä. Ei se ole niin nokon nuukaa enää kun sulla on jo saalis saatu. siinä on kasvohoitoa kun ei ota viinaa, tupakka rusentaa hipiää ennenaikojaan, aurinkoa ei liikaa, ei rasvaisia ruokia, liikuntaa niin kasvotkin säteilee. Ymmärrät myös miestäsikin enemmän. Alaa jo säälittään noi miehet kun joutuvat tekemään akkoin hommia.

Vierailija
18/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa vauva jää täysin ilman hoitoa, mies nukkuu krapulaansa/humalaansa pois eikä välitä vauvasta. Tai sitten raivopäissään ravistaa/satuttaa vauvaa jota ei taida tuntea jos ei ole aikaa viettänyt. Jos ei ole tottunut vauvan itkuun.

No, oma mokas, mitäs otit miehen joka haluaa ryypätä tajun kankaalle, ja teit vielä pennunkin sille.

Ehkä kannattais syöttää, juottaa, vaihtaa kuiviin ja laittaa nukkumaan se lapsi just ennenku lähdet, etpä kai muutakaan voi.

Vierailija
19/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, tottakai mies hoitaa krapulassa vauvaa. Lähdet viettämään omaa aikaa ja huikkaat miehellesi ovesta, heippa. Jos mies on niin laiska, niin hälyttäköön apuunsa äidin tai muun, jos sellaista ei ole, kärsiköön. Mitä järkeä yleensä antaa miehen viettää omaa aikaa perjantai-illalla? Eikös se ole aika iso todennäköisyys, että hän menee baariin, jos on vähänkin sen tyyppinen. Nyt laaditte uudet aikataulut omalle ajalle, mies viettäköön omaa laatuaikaa maanantai-iltaisin tai sitten jonain muuna viikon päivänä, mutta ei kuitenkaan edellisenä iltana, jos sinun oma aika on seuraavana aamuna.

Vierailija
20/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:46"]

No, oma mokas, mitäs otit miehen joka haluaa ryypätä tajun kankaalle, ja teit vielä pennunkin sille.

[/quote]

Sepä se, kun mies ei normaalisti juuri ota kuppia. Nyt kai innostui "vapaastaan" niin, että mopo karkasi. Olemme olleet 6 v. naimisissa ja tämä on vasta kolmas kerta, kun olen nähnyt mieheni krapulassa.

Olen nyt matkalla kosmetologille, laitoin vauvan päiväunille ennen lähtöäni ja pyysin naapuria vähän kuulostelemaan, kuuluuko hirveästi itkua (en kertonut miehelle tästä). Tuntuu kyllä hirveältä, vaikea tässä on rentoutua ja nauttia hoidosta. :(

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi