Mies sai klamydian julkisesta vessasta!
Eli miehellä on iso se, ymmärrätte varmaan. Hän oli joutunut istumaan vessanpöntölle, ymmärrätte varmaan, ja siinä yhteydessä iso se oli koskettanut vessanpöntön reunaa. Tartunta oli fakta. Että miestäni suututtaa saada moinen sukupuolitauti vaikka vain viattomasti oli vessassa käynyt!
Kommentit (15)
Äh olisit edes vähän yrittänyt. Toivoin jo kunnon provoa.
Porvoossa oli tarttunut hyppäämällä pisuaarista.
Olen ottanut varsin monia sukupuolitautitestejä, eikä kukaan ole tiedettävästi saanut tartuntaa vessasta. Kyllä siihen on tarvittu suojaamatonta seksiä, jotta tartunta olisi mahdollinen. Sukupuolitautien aiheuttajat eivät juuri viihdy esineiden pinnoilla.
Julkisessa vessassa kyllä saa kaikenlaisia tauteja, mutta siitä pitää maksaa.
Miehesi ei älyä että sai sen sinulta. Höpsö.
Tsllinnanlaivallakin sen voi saada, kun on hytin ikkuna auki.
Pöpö leijailee ikkunasta sisään.
Ja raskaaksi voi tulla, kun kuivattaa pakit samalla narulla.....
Mä tulin raskaaksu kun istuin saunan lauteilla. Miesporukka kävi saunassa ennen mua. Isästä ei oo täysin varmuutta, mutta ulkonäöstä päätellen todennäköisesti Antti. Tai ehkä Pekka (Antin serkku).
Minä sain siltä siihen mennessä ensimmäiseltä ja ainoaltani kolmen vuoden jälkeen kondylooman, vaikkei tuo supermustikseksi osoittautunut ollut tietenkään käynyt vieraissa varsinkaan ilman kumia. Vessasta varmaan sekin oli tarttunut...
Just joo. Kaikkihan me tiedämme että sai sen klamydian koska käytti vessassa glory holea.
Ainoastaan nainen vois saada klamydian julkisista vessoista "pettämättä". Tai ainakin minulle on näin sanottu
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Kaikkihan me tiedämme että sai sen klamydian koska käytti vessassa glory holea.
Jep, ei kyllä kannata tökätä kaluaan tuntemattomiin aukkoihin.
Saa sen jos n u s s i i vessassa